۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۲

روزنامه ايران آقای رئيس را معرفی كرد‬

او در بخشی از مراسم که شعارها گستردگی بیشتری پیدا کرد، با لبخندی که بر لبش نقش بست خطاب به فردی نامعلوم اظهار داشت: "مخلص آقای رئیس هم هستیم، نوبت شما هم میشود. من همه شما را دوست دارم و نوکر همه شما هم هستم".
کد خبر : ۲۳۲۴۱

جهان: سخنرانی محمود احمدي نژاد، رئیس جمهور، در شب ۱۴ خرداد امسال با شعارهای بسیاری همراه بود و بار دیگر خبرساز شد.

بخش های جنجالی آن با شعار "مشایی حیا کن، احمدی رو رها کن" از سوی حاضران آغاز شد و با شعارهایی در حمایت از مواضع ضداستکباری رئیس جمهور ادامه یافت تا اینکه به "معما"ی جدید دکتر احمدی نژاد رسید.

او در بخشی از مراسم که شعارها گستردگی بیشتری پیدا کرد، با لبخندی که بر لبش نقش بست خطاب به فردی نامعلوم اظهار داشت: "مخلص آقای رئیس هم هستیم، نوبت شما هم میشود. من همه شما را دوست دارم و نوکر همه شما هم هستم".

تقریبا کسی نفهمید که منظور رئیس جمهور از "آقای رئیس" چه کسی بوده است اما گمانه زنی ها در این باره باعث شده که منابع خبری هریک دریافت خاص خود را بیان کنند.

امروز اما، روزنامه دولتی ایران منظور رئیس جمهور از "آقای رئیس" را اعلام کرد. این روزنامه در این باره نوشته است: اين عبارت براي مردم سراسر ايران كه در سفرهاي استاني ميزبان دكتر احمدي‌ن‍ژاد، رئيس جمهور بي‌تكلف، مردمي و صميمي ايران اسلامي بوده‌اند، عبارتي آشنا بود اما سايت‌هاي حاشيه‌پرداز غافل از اين درك و هم‌آوايي عمومي مردم و خادمشان در دولت، نسبت به طرح روايت‌هاي هدفمند از اين عبارت و يافتن مخاطبي براي آن اقدام كردند. از آن جمله، شمار زيادي از سايت‌ها از «سعيد حداديان» به عنوان مخاطب سخنان رئيس جمهور ياد كردند كه البته آن چنان كه اين مداح نيز بيان كرده، وي در مراسم حضور نداشته و نمي‌تواند مخاطب اين سخنان باشد.

ایران افزوده است: در همين رابطه، يك منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن رد تفاسير مطرح شده در رسانه‌ها، گفته: در زمان سخنراني دكتر احمدي‌نژاد، يكي از فعالان حامي دولت از ميان جمعيت حاضر در حرم امام(ره) به دنبال ابراز احساسات و اعلام حمايت از دولت بوده است كه رئيس جمهور بدين شكل از وي قدرداني و در عين حال سخنراني خود را ادامه مي‌دهد.‬

نوشته های روزنامه ایران در حالی است که پیش از این، برخی سایت ها نوشته بودند رئیس جمهور با گفتن این جمله شخص مورد نظرش را که سعید حدادیان بوده "تهدید" کرده است.

البته این مداح اهل‌بیت در این رابطه گفت که «من نه رییس ِ رییس‌جمهور هستم و نه ایشان مخلص من! آن شب من اصلا در حرم امام (ره) نبودم و در مجلس روضه آیت‌الله خوشوقت حضور داشتم.»

در عین حال یک سایت دیگر هم ادعا کرده بود که رئیس جمهور به فرد خاصی اشاره نداشته است.

برخی از سایت های ضد انقلاب هم در ادعاهایی، این جمله رئیس جمهور را "معنادار" توصیف و عنوان کردند، احمدی نژاد با این سخن خواسته است بگوید شعارها برنامه ریزی شده است.

نظرات بینندگان
منتقد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۰
۱
۱
يعني امثال مايي كه از اينجا مي گيم مرگ بر جريان انحرافي با تمام اعضاش و عشق است ولايت ، ما هم سازماندهي شده هستيم ؟؟؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۰
۲
۱
رییس ببخشید ساعت چنده؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
ايشون چقدر تمركز دارند و تيز بين هستند كه در بين آن همه جمعيت و سر و صدا توانسته اند يكي از فعالان حامي دولت را شناسايي و ابراز احساسات ايشان را بشنوند...