۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹

پیروزی پرگل بایرن‌مونیخ مقابل وردربرمن

سرخپوشان مونیخی در روزی که چهار بازیکن کلیدی‌شان را در اختیار نداشتند موفق شدند میزبان خود، وردربرمن را از پیش‌رو بردارند.
کد خبر : ۲۳۲۹۴۳
صراط: بیست‌و‌پنجمین هفته بوندس‌لیگا از ساعت 18 امروز (شنبه) با پنج دیدار پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها وردربرمن در حضور 42 هزار و 100 تماشاگر در ورزشگاه ویزر پذیرای بایرن‌مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی بود. باواریایی‌ها که در این دیدار فرانک ریبری و آرین روبن را به خاطر مصدویت و ژابی آلونسو را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند و به مانوئل نویر استراحت داده بودند با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسیدند.

اولین گل بازی را توماس مولر در دقیقه 24 روی یک رفت و برگشت به زیبایی هر چه تمام‌تر با ضربه قوس‌دار به تور دروازه برمن دوخت و پیش از اینکه نیمه نخست به پایان برسد داوید آلابا اتریشی در دقیقه 45 روی یک ضربه ایستگاهی گل دوم بایرن را به ثمر رساند تا بازی در نیمه نخست با برتری 2 بر صفر باواریایی‌ها به پایان برسد.

در نیمه دوم وردربرمنی‌ها فشار حملات خود را بیشتر کردند و حتی یکبار دروازه په‌په رینا را که جای نویر را پر کرده بود باز کردند ولی داور مسابقه این گل را مردود اعلام کرد تا دروازه صدرنشین مسابقات بسته باقی بماند. در ادامه بازی بایرنی‌ها در یک ضد حمله سریع و کار تیمی زیبا این بار در دقیقه 76 توسط روبرت لواندوفسکی و روی پاس توماس مولر به گل سوم خود رسیدند. در دقیقه 1+90 هم لواندوفسکی گل دوم خود و چهارم بایرن را به ثمر رساند.

در دقیقه 82 این بازی فیلیپ لام که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته به غیبت چندماهه خود پایان داد و به جای ماریو گوتسه به زمین آمد. شاگردان پپ گواردیولا با این برد 64 امتیازی شدند و با حفط صدرنشینی خود حاشیه امنیت‌شان در صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا را با ولفسبورگ دوم جدولی به 14 امتیاز افزایش دادند.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز نتایج زیر رقم خورد:

آگزبورگ صفر- ماینتس 2

اینتراخت فرانکفورت 4- پادربورن صفر

هرتابرلین 2- شالکه 2

هوفنهایم 3- هامبورگ صفر

در ادامه این بازی‌ها از ساعت 21 امشب بورسیا دورتموند در ورزشکاه سیگنال ایدونا پارک در مصاف با اف‌سی کلن به دنبال پنجمین پیروزی‌اش در شش بازی اخیر خود است.

پرونده هفته بیست‌و‌پنجم بوندس‌لیگا فردا (یکشنبه)‌ با دو دیدار بسته می‌شود که در بازی نخست ولفسبورگ پذیرای فرایبورگ می‌شود و در جدال پایانی هفته بورسیا مونشن‌گلادباخ از هانوفر میزبانی می‌کند.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بایرن‌مونیخ با 64 امتیاز صدرنشین است و ولفسبورگ با 50 و بایرلورکوزن با 42 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

منبع: تسنیم