۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱

دولت دوباره همایش اعتدال برگزار می‌کند

رئیس کتابخانه ملی از برگزاری دومین همایش اعتدال با محوریت زنان در ابتدای سال ۹۴ خبر داد.
کد خبر : ۲۳۳۲۹۶
صراط: رئیس کتابخانه ملی از برگزاری دومین همایش اعتدال با محوریت زنان در ابتدای سال ۹۴ خبر داد.

نخستین همایش ملی اعتدال 28 آبان ماه سال جاری با حضور شخصیت‌هایی همچون حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، نهاوندیان، مرتضی بانک، سید حسن هاشمی، آشنا، احمد پورنجاتی، محمدرضا تاجیک و هادی خانیکی در کتابخانه ملی که رضا صالحی امیری ریاست آن را بر عهده دارد برگزار شد.
 
همایش اعتدال با هدف تدوین و تنقیح «گفتمان» اعتدال برگزار شد؛ صالحی امیری در عالی اعتدال را یک گفتمان تلقی کرد که بسیاری از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبی این نگاه را نفی و معتقد بودند که اعتدال یک گفتمان نیست بلکه یک روش است.
 
رضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی از برگزاری دومین همایش اعتدال با موضوع زنان خبر داد و اظهار داشت: همایش اعتدال با موضوع زنان با محوریت خانم ملاوردی و در ابتدای سال 94 برگزار می‌شود.
 
رضا صالحی امیری پس از عدم موفقیت مسعود سلطانی‌فر برای کسب رأی اعتماد به عنوان وزیر ورزش و جوانان با حکم حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری در 26 مرداد 1392 به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان ایران منصوب و در 27 مهر 1392 به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی شد و در نهایت وکلای ملت به وی برای راهیابی به وزارت ورزش اعتماد نکردند.
 
در 1 اسفند 1392، حسن روحانی طی حکمی رضا صالحی امیری را به عنوان رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منصوب کرد.
منبع: فارس