۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

بانوی روسی در مشهد مسلمان شد

این بانوی تازه مسلمان شده با بیان اینکه اسلام دینی بر اساس فطرت انسانی است، افزود: دین اسلام پیروان خود را به انجام اعمال نیک و فضایلی دعوت می‌کند که از دیدگاه‌ همه عقلا فضیلت به شمار می‌رود.
کد خبر : ۲۳۴۴۹۰
صراط: بانوی اهل روسیه در حرم رضوی به دین اسلام مشرف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌‌رسانی آستان‌قدس رضوی، اولگا رادژابی یکی از تشرف‌یافتگان به دین مبین اسلام است که به‌ دلیل علاقه شخصی با مطالعه قرآن به‌ زبان روسی و برخی کتاب‌های اسلامی با این دین آسمانی آشنا شده و تصمیم گرفته این دین را برای خود برگزیند.

وی اظهار داشت: مطالعات و تحقیقات زیاد درباره دین مبین اسلام و آشنایی با کتاب‌هایی در ارتباط با تشیع و مفاهیم اسلامی و نیز قرآن کریم، دلیل آشنا شدنم با دین اسلام بوده و این دین را به‌عنوان برگزیده‌ترین و کامل‌ترین دین انتخاب کردم.

این بانوی تازه مسلمان شده با بیان اینکه اسلام دینی بر اساس فطرت انسانی است، افزود: دین اسلام پیروان خود را به انجام اعمال نیک و فضایلی دعوت می‌کند که از دیدگاه‌ همه عقلا فضیلت به شمار می‌رود.

اولگا درباره تفاوت‌های دین اسلام با سایر ادیان بیان کرد: با توجه به اینکه قبل از این مسیحی بودم، می‌توانم اقرار کنم که دین اسلام، تنها دینی است که بسیار ساده و بدون هیچ پیچیدگی انسان‌ها را به‌ سوی سعادت هدایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حجاب زیباست و نگهبان پاکدامنی زن است، اظهار داشت: دین اسلام لباس و پوشش را به‌عنوان موهبتی الهی برمی‌شمارد و این دین آسمانی امر حجاب را واجب شمرده و با توجه به فلسفه واقعی آن بدون ایجاد هیچگونه محدودیتی زن را از قرار گرفتن در معرض خطرات ظاهری و باطنی محفوظ می‌دارد.

این بانوی تازه‌ مسلمان از اینکه در فضای حرم مطهر امام رضا(ع) قرار گرفته، ابراز خوشحالی کرد و بیان داشت: فضای روحانی این مکان مقدس بسیار آرامش‌بخش است و در مطالعاتی که داشتم، دریافتم این مکان زیارتگاهی است که بیشترین مسلمانان در آن حضور می‌یابند.

وی که پس از تشرف به دین اسلام و مذهب تشیع نام مریم را برای خود برگزیده است، گفت: از اینکه در فضای معنوی و نورانی حرم ثامن‌الحجج(ع) به‌طور رسمی مسلمان شده‌ام، احساس شعف و خوشحالی دارم و افتخار می‌کنم که این دین را انتخاب کرده‌ام و این روز به یاد ماندنی را هرگز فراموش نخواهم کرد.
برچسب ها: صراط بانو روس