۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

پیشنهاد روسیه به مجری اخراجی BBC

تلویزیون روسیه به مجری اخراجی «تخت گاز» پیشنهاد داد تا برای آنها کار کند.
کد خبر : ۲۳۴۶۵۴
صراط: تلویزیون روسیه به مجری اخراجی «تخت گاز» پیشنهاد داد تا برای آنها کار کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، ایستگاه تلویزیونی روسیه به نام زوزدا، شبکه‌ای آنلاین که در تملک وزیر دفاع این کشور است، به جرمی کلارکسون مجری اخراجی بی‌بی‌سی پیشنهاد داده است تا به آنها بپیوندد.

در نامه‌ای خطاب به کلارکسون آمده است: ما خیلی خوشحال می‌شویم که تو برای یک نمایش اتومبیلی به شبکه تلویزیونی ما در مسکو ملحق شوی .

در این نامه که در سایت این شبکه تلویزیونی منتشر شده در ادامه آمده است: ما خوشحال می‌شویم درباره همه جزییات صحبت کنیم به همین دلیل از تو دعوت می‌کنیم تا دیداری در آغاز ماه آوریل از مسکو داشته باشی.

درخواست این ایستگاه تلویزیونی با پاسخ دنیل ریکس سخنگوی کلارکسون روبه رو شده که گفته است کلارکسون به این پیشنهاد خیلی جدی فکر می‌کند.

ریکس در ایمیلی برای این شبکه نوشته: فقط می‌توانم تصور کنم که یک قسمت از «تخت گاز روسی» چطور چیزی خواهد شد! این نامه نیز در وب سایت شبکه زوزدا منتشر شده است. در این نامه همچنین آمده است: می تواند تزار در یک ماشین با قیمت معقول هم تصویر شود.

این ایستگاه تلویزیونی که معنی این جمله را درست درک نکرده آن را درست ترجمه نکرده و نگران از سوء برداشت نسبت به این جمله آن را چینن ترجمه کرده است: چنین نمایشی می‌تواند تزاری در میان شوهای مربوط به اتومبیل‌های با قیمت معقول باشد.

اوایل همین ماه (مارس) ویتالی میلونوف از قانونگذاران جنجالی روسیه  پس از انتشار خبر درگیری او با تهیه کننده شبکه بی‌بی‌سی بلافاصله جمله‌ای به زبان آورد که سروصدای زیادی کرد و او اعلام کرد مطمئن است کلارکسون می‌تواند در روسیه شغل خوبی پیدا کند.

کلارکسون دو روز پیش و پس از مدتی که صرف بررسی موضوع درگیری او با یکی از تهیه کنندگان این شبکه تلویزیونی بریتانیایی شد، از شبکه بی‌بی‌سی اخراج شد. با این حال وی که در توییتر بسیار فعال است هنوز پاسخی به این پیشنهاد روسی نداده است. 

منبع: مهر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز