۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰

قلعه‌نویی: نفت را می‌بردیم مدعی اول بودیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به اعتقاد من اگر امتیاز بازی با نفت را از دست نمی‌دادیم مدعی اول قهرمانی در لیگ بودیم.
کد خبر : ۲۳۴۶۹۱

صراط: امیر قلعه‌نویی بعد از پایان دیدار تیم‌های استقلال و سایپا اظهار داشت: در ابتدا جا دارد جامعه رسانه‌ای کشور عرض تسلیت بگویم و امیدوارم که خدا به خانواده این عزیزان صبر بدهد.

وی افزود: با توجه به شرایطی که داشتیم از تیم سایپا دعوت کردیم که برای بازی دوستانه به اینجا بیاید که به خاطر این امر از مجید جلالی تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: امروز بازی خوبی از سوی هر دو تیم به نمایش گذاشته شد و دو تیم فوتبال قابل قبولی را انجام دادند.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه آیا راضی به برگزاری این مسابقه بود یا خیر؟ گفت: حدودا 11 بازیکن را در اختیار نداشتیم. 7 بازیکن در تیم ملی بزرگسالان و امید هستند و چند بازیکن ما هم مصدوم بودند و امروز از تعدادی جوان در ترکیب تیممان استفاده کرد.

وی تاکید کرد: برگزاری چنین مسابقه‌ای به ما کمک خواهد کرد و هرچند 11 بازیکن را نداشتیم ولی همین مسابقات تدارکاتی می‌تواند باعث پیشرفت تیم ما شود.

به گزارش فارس، قلعه‌نویی در خصوص مسابقه تیمش مقابل فولاد روز چهاردهم فروردین گفت: زود است در مورد این مسابقه صحبت کنیم ولی در مجموع همیشه بازی‌های استقلال و فولاد جذاب و زیبا بوده است.

خبرنگاری پرسید آیا عنایتی مصدوم شده است که قلعه‌نویی پاسخ داد عنایتی در بازی ضربه‌ای دید ولی ما از او خواستیم 5 دقیقه هم جا را به جوان‌ها بدهد و خودش کنار بنشیند (با خنده).

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد برای استقلال شانس قهرمانی قائل هستید گفت: هنوز زود است در مورد این مسئله صحبت کنیم چون 21 امتیاز دیگری تا پایان لیگ مانده من اعتقاد دارم اگر نصر را می‌بردیم کاندیدای اول قهرمانی بودیم اما حالا هم تا این راه فرصت باقی مانده است.

سرمربی تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیت کرار نیز گفت: او خوب تمرین می‌کند و البته قبل از عید کمی دچار مصدومیت شد ولی برای او برنامه‌ریزی کرده‌ایم. یکی از خبرنگاران گفت ظاهرا پیش از عید قرار بود باشگاه جریمه‌ای را برای کرار در نظر بگیرد و شما چه کردید که قلعه‌نویی پاسخ داد ما در حال حاضر در شرایط مسابقه هستیم و این حرف‌ها کمکی نمی‌کند. باید آخر فصل تصمیم‌گیری شود اما کرار بچه‌ای است که اگر به زمین می‌رود با تمام وجودش برای ما کار می‌کند. متاسفانه قبلا بعضی‌ها دغدغه مالی داشتند و هر وقت به درون زمین می‌رفتند از جان مایه نمی‌گذاشتند اما حالا بازیکنی مثل کرار با وجودش کار می‌کند. به نظر من او از لحاظ رفتاری باید کمی تغییر کند اما این برای ما مهم است که با همه وجود در زمین ظاهر می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد تیم ملی گفت: جا دارد که به اهالی فوتبال و همه تبریک بگویم که هم تیم ملی خوب بازی کرد و هم برنده از زمین خارج شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش با این شرایط باید بماند یا برود گفت: من که نباید نظر بدهم کی‌روش بماند یا برود تصمیم‌گیرنده اصلی کسی است که با سرمربی تیم ملی مذاکره کرده است. این سوال فنی و کارشناسی نیست. بعضی‌ها به جای نظرسنجی نظرسازی می‌کنند و از سویی دیگر سوال می‌پرسند که کی‌روش برود یا بماند به نظر من آن شخصی که در فدراسیون مسئولیت دارد باید در این مورد نظر بدهد.

منبع: فارس