۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

روحانیون در قم بهشت می‌سازند +تصاویر

نمایشگاه «بهشت بانو» به همت آستان مقدس حضرت معصومه (سلام الله علیها) در طول ایام نوروز به زائران و مجاوران حرم مطهر خدمات رسانی می کند.
کد خبر : ۲۳۴۷۶۰
صراط: نمایشگاه «بهشت بانو» به همت آستان مقدس حضرت معصومه (سلام الله علیها) در طول ایام نوروز به زائران و مجاوران حرم مطهر خدمات رسانی می کند.

به گزارش صراط، از مهمترین ویژگی این نمایشگاه که شامل پنج بخش خردسالان، کودکان، دختران، پسران و خانواده می شود، حضور و مدیریت روحانیون و طلاب حوزه های علمیه در همه غرفه ها است.

روحانیون حاضر در این نمایشگاه با بهره گیری از روشهای نوین تبلیغ اسلامی، علاوه بر ایجاد فضایی شاد و مهیج برای بازدید کنندگان، به ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام می پردازند.

برگزاری ویژه برنامه های متنوع و جذاب مخصوص کودکان و خردسالان همراه با شعر خوانی و قصه گویی با فضایی شاد و مهیج و بدون پخش موسیقی، اجرای نمایش های عروسکی، اجرای نمایش ویژه عموم بازدید کنندگان و بسیاری فعالیت های دیگر از جمله مواردی است که نشان دهنده توانایی و پویایی طلاب و روحانیون در برگزاری چنین مراسم هایی است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه تا سیزده فروردین در محل شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) برقرار است.

برچسب ها: صراط بهشت قم بانوان
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز