۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

کاشانی: خاکپور روحیه برد به تیم تزریق کرده

وى در خصوص بازی پیش رو گفت: تیم افغانستان توانسته از عربستان یک مساوی بگیرد و این می‌تواند برای ما یک زنگ خطر باشد.
کد خبر : ۲۳۴۸۵۰
صراط: مراسم شب پیش از بازی تیم المپیک با افغانستان با حضور بازیکنان و کادر فنی در محل اردوی تیم در هتل اوین برگزار شد.

حبیب کاشانی مدیر تیم امید با حضور در جمع بازیکنان این تیم گفت: تا زمانی که باهم باشید و یکدل مطمئن باشید خدا هم به شما کمک می کند و همراه شما خواهد بود. همدلى بزرگترین عامل موفقیت است.
کاشانی با اشاره به دو برد تیم المپیک مقابل نپال و فلسطین افزود: دست همه شما درد نکند بابت این دو بردی که جلوی دو تیم نپال و فلسطین به دست آوردید. میلیون ها نفر از بردهای شما خوشحال می شوند و دعای خیرشان پشت سر شما خواهد بود. البته ما دو بازی مهم دیگر پیش رو داریم و باید بهتر از اینها بازی کنیم. من به شما ایمان دارم و توقعم از بازیکنان تیم المپیک زیاد است و دوست دارم تا همیشه این تیم را پیروز ببینیم.
مدیرتیم المپیک در ادامه افزود: سیر نشدن از موفقیت یک عامل مهم در پیشرفت هر کاریست، بدترین اتفاق ممکن این است که با چند برد کوچک خودمان را قانع کنیم، در حالی که این تازه ابتداى راه است. هر بازى و با هر حریفى باید بسیار جدى تلقى شود و با یک یا دوبرد در بازیهاى قبلى نباید مغرور شد و بى انگیزه بازى کرد. من از خاکپور و مایلى کهن تشکر می‌کنم که روحیه جنگندگى و همیشه برنده بودن را به تیم تزریق کرده اند.
وى در خصوص بازی پیش رو گفت: تیم افغانستان توانسته از عربستان یک مساوی بگیرد و این می‌تواند برای ما یک زنگ خطر باشد. این تیم امروز با تمام توان به میدان می‌آید تا روبروی ما بازی خوبی انجام دهد. شما باید هوشیار باشید و در مقابل این تیم خوب٬برنده از زمین خارج شوید‌.
منبع: فارس