تصاویر/ سند جنایت آل سعود در یمن (۱۸+)

هواپیماهای رژیم عربستان سعودی روز گذشته با بمباران هوایی بازار «بقع» در منطقه مرزی «کتاف» در استان صعده سبب شهادت ۱۵ تن از شهروندان یمنی و مجروحیت ده‌ها تن دیگر شدند. وزارت بهداشت یمن آمار اولیه قربانیان حملات هوایی عربستان به یمن را در سه روز اول این حملات، ۷۳ شهید و ۱۴۶ مجروح اعلام کرده است.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
اشتراک گذاری خبر:
ارسال نظرات
انتشار یافته:۱ | در انتظار بررسی:۳
نظرات بینندگان
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
۰
۰
.
خداوندا! قیامت را برپا کن!!! تو اگر خسته نشده ای ما عجیب خسته ایم...
* درد دارد... وقتی همه چیز را می دانی... و فکر می کنند نمی دانی... و غصه می خوری که می دانی... و می خندند که نمی دانی...
*برای بعضی دردها نه می توان گریه کرد نه می توان فریاد زد...برای بعضی دردها فقط می توان نگاه کرد لبخند زد و بی صدا شکست.....................................!
*کاش می دانستم چه کسی این سرنوشت را برایم بافته آنوقت به او می گفتم یقه را آنقدر تنگ بافته ای که بغضهایم را نمی توان فرو دهم!!!
*آدم دوست داره گاهی غرق بشه
غرق شدن همیشه تو آب نیست... تو غصه نیست... تو خیال نیست......
*خواستن همیشه توانستن نیست... گاهی فقط داغی بزرگ است که تا ابد بر دلت می ماند...!!!
...

خدایا قیامتت را برپا کن ....
خدایا خسته ایم... قیامتت را بر پا کن . . . خدایا کافیسـ ـ ـ ـت ما که هرروز دلمان ب بهانه ای میلرزد لرزش زمینت دگر از چیست؟ شاید زمینت هم مانند آدماهایت جانی برای ادامه ندارد لبخند مرگـ ـ ـ و چه چیزی بهتر از این در نگاه های خسته و نومید این دیار لبخندی ک تنها تصور کودک کوچکت از زندگیست . . . خدایـ ـ ـ ـا اگر تو خسته نشده ای مـ ـ ـ ـا عجیب خسته ایم قیامتت را بر پا کن...
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز