۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱

نظر جهانبخش و آزمون درباره برد امروز

لژیونرهای تیم فوتبال المپیک ایران با مطلوب توصیف کردن شرایط این تیم، اعلام کردند که تمام تلاش خود را برای رسیدن این تیم به ریودوژانیرو انجام می دهند.
کد خبر : ۲۳۴۹۴۷
صراط: تیم فوتبال زیر 23 سال ایران عصر امروز (یکشنبه) با 6 گل افغانستان را شکست داد تا با 9 امتیاز صدرنشین گروه سوم مرحله مقدماتی بازیهای المپیک 2016 لقب بگیرد.

علیرضا جهانبخش در مورد عملکرد تیم المپیک کشورمان در 3 بازی اخیر گفت: از روز نخست به دنبال این بودیم تا کار خود را با قدرت آغاز کنیم.

وی افزود: برای هر بازی برنامه خاص خودش را داریم تا بتوانیم به سالها انتظار فوتبال ایران برای رسیدن به بازیهای المپیک پایان دهیم.

جهانبخش گفت: تمام تلاشم کمک کردن به تیم امید است و فرقی نمی کند در بازیهای مختلف چه مدتی در میدان حضور داشته باشم.

وی در مورد استقبال عجیب هواداران افغانستان از بازی امروز با ایران گفت: باور کنید زمانی که وارد زمین ورزشگاه آزادی شدیم فکر کردم که میهمان هستیم.

همچنین سردار آزمون مهاجم گلزن تیم امید ایران نیز گفت: معتقدم که افغانستان تیم قدرتمندی بود که امروز با عملکردی مناسب توانستیم به برتری پرگل دست یابیم.

وی افزود: گمان می برم فوتبال این کشور به زودی در قاره کهن دارای جایگاه ویژه ای شود و حریفان را دچار مشکل کند.

آزمون در خصوص اینکه از غیبت در دیدار تیم ملی بزرگسالان ایران با سوئد عنوان کرد: خواهش می کنم با این سوالان فوتبال ایران را وارد حاشبه نکنید چراکه هدف تمامی فوتبالیست ها کمک به تیم های ملی است.
منبع: ایرنا