۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
در صورت ارائه

پاسخ زیدان به پیشنهاد سرمربیگری رئال

زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم دوم رئال مادرید، عنوان کرد که در صورتی که فلورنتینو پرز به او پیشنهاد سرمربی گری در تیم اصلی را بدهد، او قبول خواهد کرد.
کد خبر : ۲۳۵۰۱۷
صراط: زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم دوم رئال مادرید، عنوان کرد که در صورتی که فلورنتینو پرز به او پیشنهاد سرمربی گری در تیم اصلی را بدهد، او قبول خواهد کرد.

زیدان که فصل گذشته دستیار آنچلوتی روی نیمکت رئال بود، این فصل سرمربی گری را در رئال مادرید کاستیا آغاز کرده ولی شایعات زیادی مبنی بر حضور احتمالی او روی نیمکت رئال شنیده می‌شود.

زیدان در مصاحبه با کانال پلاس گفت:" اگر سرمربی ‌گری در رئال به من پیشنهاد شود، قطعا قبول خواهم کرد ولی در حال حاضر رئال مربی خوبی دارد که عملکردی عالی داشته است و من هنوز در یک سیستم دیگر در حال یادیگری هستم. آیا من آماده مربی گری هستم؟ شما هیچگاه آماده نیستید وحتی وقتی آماده نیستید، می‌گویید بله. به عنوان بازیکن، فوتبالم را در دو سال خلاصه نمی‌کنم. در مربی گری، همه چیز رفته رفته پیش می‌رود. من چیزهای زیادی از کارلو یاد گرفتم و می‌داند که راجع به او چگونه فکر می‌کنم. او مربی بسیار مناسبی برای رئال است، با وجود چیز‌هایی که مردم می‌گویند."

زیدان درباره دوران حضورش به عنوان دستیار کنار مورینیو گفت:" چیزی که از مورینیو یاد گرفتم این است که هیچگاه تسلیم نمی‌شود. قدرت اداره او بی نظیر است، ولی کمی خشن است. با این حال، انسان منصفی است."
منبع: ورزش سه
برچسب ها: صراط رئال زیدان