۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
مطهری:

نگذاشتند افغانی‌ها ورزشگاه را پر کنند

حدس ما روی 50 هزار نفر بود ولی در کمال ناباوری 80 هزار نفر به آزادی آمده بودند تازه جایگاه پایین را بسته بودند وگرنه تا مرز 100 هزار نفر پیش می‌ رفت.
کد خبر : ۲۳۵۰۲۴
صراط: مهاجم گلزن تیم‌ملی امید دیروز در بازی با افغانستان برای اولین بار در این تورنمنت نیمکت نشین شد و دلیلش را خستگی اعلام می‌ کند.

ارسلان مطهری در مورد پیروزی پرگل مقابل حریف افغانستانی گفت: اول از همه بگویم که ما حدس می‌ زدیم تماشاچی زیادی از این بازی استقبال کنند اما حدس ما روی 50 هزار نفر بود ولی در کمال ناباوری 80 هزار نفر به آزادی آمده بودند تازه جایگاه پایین را بسته بودند وگرنه تا مرز 100 هزار نفر پیش می‌ رفت.  از جهتی صدای هواداران ما در بین صداهایی که بود گم شده بود اما با تمام این ها هم خوب کار کردند چه آنهایی که روی نیمکت بودند و چه کسانی که درون زمین بودند با هم هماهنگ بودند. انشاالله که در بازی های بعدی هماهنگی بیشتر شود. از اولین اردوی ما که در زمان آقای افاضلی در قطر برگزار شد و از زمانی که آقای خاکپور آمد تا الان خیلی هماهنگ شده ایم. امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم.

او در مورد علت نیمکت نشینی اش ادامه داد: دیروز بازی نکردم چون خسته بودم همچنین صلاحدید کادرفنی بود که روی نیمکت بشینم. من در بازی با فلسطین و نپال هم گل زدم و هم پنالتی گرفتم. فکر کنم توانسته باشم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم.

وقتی از این بازیکن سوال شد که آیا دلیل نیمکت نشینی اش فرصت ندادن به جهانبخش برای زدن پنالتی در بازی قبل بوده یا خیر پاسخ داد: نه اصلا اینطور نیست، جو تیم ما به گونه ای نیست که چنین حواشی ای در آن ایجاد شود. اگر این کار انجام شود برای شخصیت خود فرد بد است و کادرفنی ما نیز اصلا این طرز فکر را ندارد. رفاقتی که بین تیم و کادرفنی وجود دارد، این مسائل را رد می‌ کند. همانطور که اشاره کردم من خسته بودم، بعد از بازی نفت با الشباب مستقیم به اردوی تیم‌ملی امید آمدم و از آنجایی که در دو جبهه می‌ جنگیدم، خسبته بودم.

مطهری در پایان در مورد دیدار با عربستان افزود: عربستان سخت ترین حریف ما نیست، اصلی ترین حریف ماست. آنها مقابل افغانستان به تساوی رسیدند و در دقیقه 85 بازی با فلسطین آنها را بردند ولی فکر می‌ کنم این تیم منظم ترین تیم حاضر در گروه است و برنامه ریزی دقیقی دارد. همه این سه بازی یک طرف قرار داشت و این بازی یک طرف دیگر. غیر از این مساله ای که همیشه بین کشور ما و عربستان بوده انگیزه ما برای برد را زیاد می‌ کند. عربستان هم قهرمان خلیج شده بنابراین ما باید تلاشمان را دو برابر و تمرکز کنیم. در این بازی جای اشتباه وجود ندارد، ما به مساوی فکر هم نمی‌ کنیم و فقط به فکر پیروزی در این دیدار هستیم.
منبع: ورزش سه