سنگسار یک مرد عراقی در ملأعام+تصاویر

تروریست‌های بی‌رحم داعش یک شهروند عراقی را تا حد مرگ با سنگ‌هایی به اندازه تکه آجر سنگسار کردند.
صراط: عناصر گروه تروریستی داعش روز یکشنبه یک مرد عراقی را در موصل سنگسار کردند.

این گروه تروریستی در یکی از جدیدترین جنایات خود در موصل مرکز استان نینوا که آن‌را ولایت نینوا نامیده یک جوان عراقی را به سنگسار محکوم کرده و به فجیع‌ترین شکل ممکن به قتل رساند.

در تصاویر منتشر شده از این جنایت صدها نفر از مردم موصل در یکی از خیابان‌های این شهر تجمع کرده و تروریست‌های داعش بر خلاف تمامی معیارهای اسلامی در اثبات جرم، بدون شهادت شهود و نظر قاضی عادل، متهم را سنگسار کردند.

در این جنایت، تروریست‌های بی‌رحم داعش درحالیکه دستان آن مرد را بسته بودند، به جان او افتادند و وی را تا حد مرگ با سنگ‌هایی به اندازه تکه آجر سنگسار کرده و به قتل رساندند.

تظاهر به اجرای حدود الهی، به ویژه حد زنا از سوی داعش در حالی است که تا کنون ده‌ها نمونه از جدول‌های زمان‌بندی و برنامه شرم‌آور جهاد نکاح سران داعش با زنان و دختران فریب خورده و اسیر دست تروریست‌ها، منتشر شده و مشخص است که داعشی‌ها با این اقدامات وحشیانه، جز تمسخر احکام الهی و زیر سؤال بردن آموزه‌های اسلامی، هدفی ندارند.

مزدوران داعش برای جلوگیری از هرگونه اعتراض و مقاومت مردمی در مناطق تحت کنترل خود، هر از گاهی با انجام اینگونه اعدام‌ها مقابل چشم مردم، تلاش می‌کنند در این مناطق رعب و وحشت ایجاد کنند.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
اشتراک گذاری خبر:
ارسال نظرات
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۳