۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱

نیروهای جدید انصارالله یمن وارد عدن شدند

منابع میدانی در عدن نیز گفتند که این نیروها از منطقه «العلم» به منطقه «العریش»‌ سپس به نزدیکی فرودگاه عدن رسیدند.
کد خبر : ۲۳۵۱۰۲
صراط: نیروها و تجهیزات جدیدی برای کمک به ارتش و نیروهای انصارالله یمن، برای مقابله با نیروهای وابسته به رئیس‌جمهور فراری این کشور وارد عدن شدند.

وبگاه خبری «عدن الغد» یمن، گزارش کرد که جنگنده‌های وابسته به عربستان و متحدان این کشور در حمله به یمن، ساعتی پیش (دوشنبه‌شب) فرودگاه عدن را هدف قرار دادند.

بنا بر این گزارش، هواپیماهای عربستان یک باند فرودگاه عدن را که نزدیک به سالن تشریفات و انتظار فرودگاه است، بمباران کردند.

همزمان با این خبر، وبگاه «براقش» یمن از رسیدن تجهیزات و نیروهای جدید برای ارتش و انصارالله یمن به شهر عدن در جنوب یمن خبر داد.

 نیروهای انصارالله یمن وارد عدن شدند

نیروهای ارتش یمن با کمک نیروهای انصارالله تلاش می‌کنند کنترل شهر عدن را از دست نیروهای عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور فراری و کمیته‌های وابسته به وی و همچنین نیروهای القاعده خارج کنند.

طبق این گزارش، تجهیزات و نیروهای وابسته به ارتش و جنبش انصارالله عصر دوشنبه توانست وارد شهر عدن شوند.

منابع میدانی در عدن نیز گفتند که این نیروها از منطقه «العلم» به منطقه «العریش»‌ سپس به نزدیکی فرودگاه عدن رسیدند.

طی دو روز گذشته بخشی دیگر از نیروهای ارتش و انصارالله وارد منطقه «دار سعد» شهر عدن شده بودند. همچنین بخشی از این نیروها در پیرامون فرودگاه و اردوگاه «بدر» مستقر شده‌اند.

حملات هوایی عربستان به این منطقه در دوشنبه‌شب نیز تلاش داشت که نیروهای ارتش و انصارالله را که در حال پیشروی به داخل شهر عدن هستند، هدف بگیرد.

به گزارش «عدن الغد»، عدن در روزهای گذشته به دلیل حملات عربستان و درگیری نیروهای وابسته به هادی با ارتش و انصارالله یمن، زندگی در شهر عدن را مختل کرده و حیات در این شهر از روال عادی خود خارج شده است.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط یمن عدن
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز