۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶

شکست یک نیمه‌ای ایران با گل زلاتان

نیمه اول دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و سوئد با شکست تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
کد خبر : ۲۳۵۲۲۳

صراط: تیم‌های ملی ایران و سوئد از ساعت 22 امشب در ورزشگاه فرندز آره‌نای استکهلم سوئد در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی مسابقه تیم ملی ایران بازی را هجومی‌تر نسبت به حریف سرشناس اروپایی آغاز کرده و چند فرصت نصفه و نیمه را نیز روی دروازه میزبانش ایجاد کرد اما در دقیقه 11 این زلاتان ایبراهیموویچ، فوق ستاره سوئدی‌ها بود که روی فرصتی که خودش ایجاد کرده بود موفق شد با یک ضربه سر دروازه تیم ملی ایران را به زیبایی باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود تیم ملی ایران شود.

در ادامه کار تیم ملی ایران کار را کمی محتاط‌تر دنبال کرد تا سوئدی‌ها کمتر اجازه نفوذ پیدا کنند اما ماکس برگ در دقیقه 21 این بار روی پاس زلاتان که با ضربه سر به این بازیکن داده شده، موفق شد با یک شوت محکم گل دوم تیم میزبان را وارد دروازه حقیقی کند.

تیم ملی پس از این گل نا امید نشده و همچنان به تلاش خود ادامه داد تا جایی که دقایقی پس از گل دوم سوئد، ایران روی نفوذ وحید امیری صاحب یک ضربه پنالتی شد که جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی در دقیقه 24 این ضربه را تبدیل به گل کرد تا این دیدار همچنان پرگل، جذاب و دیدنی دنبال شود.

در ادامه دو تیم فرصت‌های دیگری را روی دروازه‌های هم خلق کردند که یک بار شوت پژمان منتظری با بی دقتی این بازیکن از روی دروازه سوئد به اوت رفت و یک بار دیگر نیز زلاتان در دو تلاش پیاپی با ضربات قیچی برگردان سعی کرد دروازه تیم ملی ایران را تهدید کند که این فرصت‌ها نیز راه به جایی نبرد.

دقایق پایانی نیمه اول بدون موقعیت خاصی بر روی دروازه‌های دو تیم سپری شد تا این نیمه 2 بر یک به سود میزبان به پایان برسد.

سردر گازوبیوک، داور هلندی قضاوت این دیدار تدارکاتی را برعهده دارد.

منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز