۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
منوچهری: شک نکنید راه‌آهن در لیگ می‌ماند

خواب‌های زیادی برای پرسپولیس دیده‌ام

ما در بازی مقابل تراکتورسازی از داور لطمه خوردیم و امیدوارم در ادامه لیگ نگاه ویژه‌ای به داوری‌ها صورت بگیرد تا تمامی تیم‌ها از گزند آسیب از ناحیه داور در امان باشند.
کد خبر : ۲۳۵۲۵۹
صراط: مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن گفت: خیلی دوست دارم مقابل پرسپولیس به گل برسم و خواب‌های زیادی برای این تیم دیده‌ام.

امین منوچهری در خصوص دیدار راه‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بدون شک اگر بازیکنان کارهای تاکتیکی فرهاد کاظمی را در زمین پیاده کنند، ما می‌توانیم با کسب 3 امتیاز زمین را ترک کنیم. در شرایط خوبی قرار داریم و می‌خواهیم که تمام امتیازهای بازی‌های باقیمانده لیگ را کسب کنیم.

وی در خصوص شکست مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: همه تیم این باخت را فراموش کردند و فقط به بازی با پرسپولیس فکر می‌کنند. ما در بازی مقابل تراکتورسازی از داور لطمه خوردیم و امیدوارم در ادامه لیگ نگاه ویژه‌ای به داوری‌ها صورت بگیرد تا تمامی تیم‌ها از گزند آسیب از ناحیه داور در امان باشند.

مهاجم راه‌آهن در خصوص گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس تصریح کرد: من خواب‌های زیادی برای پرسپولیس دیدم و در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارم. مصمم هستم تا بهترین بازی عمرم را در مقابل این تیم انجام دهم. مطمئن باشید که گل خواهم زد و تمام سعی‌ام را انجام می‌دهم تا به خواسته‌ام برسم. هرچند که پرسپولیس تیم خوبی است اما برای ما فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. ما به خودباوری لازم رسیده‌ایم و می‌خواهیم در ادامه لیگ تمام امتیازها را کسب کنیم. شک نکنید راه‌آهن می‌تواند در لیگ بماند.
منبع: فارس