۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

پخش تیزر "ایران برگر" از سر گرفته شد

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران با اشاره به تاثیر بسیار خوب تبلیغات تلویزیون در فروش فیلم «ایران برگر» گفت: بار دیگر شاهد بودیم که تبلیغات تلویزیونی در فروش فیلم موثر است و شب گذشته فروش فیلم در تهران 110 میلیون رسید که رکورد محسوب می شود.
کد خبر : ۲۳۵۲۶۶
صراط: علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره پخش تیزر فیلم سینمایی «ایران برگر» گفت: با رایزنی هایی که انجام شد و مساعدت مدیران صدا و سیما پخش تیزر «ایران برگر» از دوشنبه شب (10 فروردین ماه) از سر گرفته شد و روز گذشته نیز تبلیغ فیلم از طریق شبکه های مختلف تلویزیون پخش شد و تاثیرات این تبلیغ موثر را در فروش فیلم شب گذشته شاهد بودیم.

وی ادامه داد: شب گذشته فیلم در تهران 110 میلیون تومان فروخت که در سینما آزادی به فروش 22 میلیون تومان و سینما کوروش به فروش 18 میلیون و 500 هزار تومان دست یافت که رکورد محسوب می شود.  در شهرستان ها هم فروش شب گذشته بسیار خوب بود و به فروش 100 میلیون در شهرستان به صورت تقریبی دست یافته است و فروش فیلم به مرز 1 میلیارد نزدیک شد.

سرتیپی درباره تاثیر تبلیغات بر فروش فیلم گفت: با تصمیم درست مدیران صدا و سیما ما شاهد تاثیر بسیار خوب تبلیغات تلویزیونی بر فروش فیلم بودیم و باید از همه عزیزانی که برای پخش تبلیغات این فیلم تلاش کردند تشکر کنم . «ایران برگر» فیلم خوبی است که توسط یکی از کارگردانان با سابقه و خوب سینمای ایران ساخته شده و توان جذب مخاطب را دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چند تبلیغ به صورت روزانه از تلویزیون پخش خواهد شد گفت: روزانه 4 یا 5 تبلیغ را خواهیم داشت که تیزر تلویزیونی این فیلم  بعد از تعطیلات تغییر خواهد کرد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «ایران برگر» که از 20 اسفند اکران شد تبلیغاتش از 23 اسفندماه متوقف شد و با وجود عدم تبلیغات فیلم توانسته بود مخاطب را با خود همراه کند . این فیلم را مسعود جعفری جوزانی با حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ساخته است و از موضوع کمدی برخوردار است.
منبع: فارس