۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۶

توضیحات کوثری درباره سریال فوق سری

فریبا کوثری گفت: ایفای نقش در سریال فوق سری به نوعی برایم تجربه بود که خود را محک بزنم و ببینم که در ژانرهای متفاوتی مثل پلیسی هم می‌توانم به خوبی ظاهر شوم یا نه.
کد خبر : ۲۳۵۳۱۴
صراط: فریبا کوثری بازیگر سریال «فوق سری» گفت: حضورم در این مجموعه تلویزیونی را بسیار دوست داشتم چراکه همیشه همکاری با مهدی فخیم زاده از بهترین همکاری‌های دوران کاریم بوده است.

وی ادامه داد: با اینکه هم نقشم و هم حضورم در این اثر را بسیار دوست داشتم، اما یکسری مسائل حین کار باعث شد تا اذیت شوم و آن هم موضوعات مالی بود که در کل باعث شد تا ضبط این سریال متوقف شود و هنوز هم حبیب اله کاسه ساز(تهیه کننده قبلی سریال) درگیر مسائل مالی است.

بازیگر سریال «دیوار» افزود: نمی‌دانم که مقصر این موضوع چه کسی است؟ مدیران سازمان یا نه؟ که باعث می‌شود چنین اتفاق‌هایی برای بازیگران سریال‌ها رقم بخورد و امیدوارم تا به زودی این مشکلات هم مرتفع شود.

کوثری اظهار داشت: با وجود تمامی این مسائل باعث افتخارم بود که یکبار دیگر(بعد از سه همکاری) در کنار مهدی فخیم زاده کار کردم، هرچند که نقشم شاید زیاد چشمگیر نباشد اما حضورم در این اثر را بسیار دوست داشتم.

وی درباره نقش خود در سریال نوروزی شبکه یک نیز گفت: در این اثر نقش همسر یکی از کاراکترهایی که مهدی فخیم زاده به عهده دارد را ایفا می‌کنم. او یک زن بسیار ساده است که باید بگویم  کمی متفاوت از سایر نقش‌هایم است.

بازیگر سریال «معصومیت از دست رفته» ادامه داد: به هر ترتیب ایفای نقشم در این سریال هم به نوعی برایم تجربه بود که خود را محک بزنم و ببینم که در ژانرهای متفاوت اینچنینی هم می‌توانم به خوبی ظاهر شوم یا نه.

 این بازیگر در مورد طنزی که در این سریال وجود دارد نیز بیان کرد: اصولا سریال‌های پلیسی که  مهدی فخیم زاده کارگردانی می‌کند یا خیلی جدی است و یا اینکه طنزی اجتماعی را در بر می‌گیرد. در این سریال هم بار طنز به دوش من نیست، چراکه آنقدر خود ایشان شیرین بازی می‌کنند که همه بازیگران را تحت الشعاع خود قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اولین حضورش در سریال‌های مناسبتی افزود: «فوق سری» اولین تجربه مناسبتی نوروز من است. اصولا در کارهایم به این که کاری مناسبتی است اعتقادی ندارم، چراکه می‌گویم هر فصلی برای خود به نوعی یک مناسبت است، تابستان به نوبه خود و پاییز و محرم و نوروز هم به جای خود. در کل همیشه می‌گویم که یک بازیگر باید به بازی که برای مخاطبانش ارائه می‌دهد، توجه داشته باشد و تعهدی که نسبت به آنها دارد تا به خوبی از عهده نقشی که به او محول شده برآید.

بازیگر سریال «مختارنامه» در پایان گفت: ماه رمضان به نسبت سایر مناسبت‌ها از جمله نوروز، تعداد مخاطبان بیشتری دارد و همانطور که می‌دانیم بیشتر مردم در ایام عید درگیر سفر و بازدیدهای نوروزی هستند و کمتر فرصت تماشای تلویزیون و برنامه‌ها و سریال‌هایش را دارند.
منبع: فارس