۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

حمله سگ‌های وحشی به 15 سنندجی

به دنبال حمله یک قلاده سگ بیمار به شهروندان سنندجی، شهردار این شهر از معدوم‌سازی این سگ به همراه 21 قلاده سگ مشکوک دیگر خبر داد.
کد خبر : ۲۳۵۳۳۳
صراط: به دنبال انتشار اخباری مبنی بر حمله سگ‌های وحشی به رهگذران در برخی از نقاط این شهر، شهردار سنندج دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت.

کامیاب شادمان گفت: در ساعات پایانی سه‌شنبه‌شب به نیروهای این سازمان اطلاع داده شد یک قلاده سگ بیمار در شهرک بهاران به رهگذران حمله کرده است.

وی افزود: به محض اطلاع از این موضوع به سرعت اکیپ «اتلاف» شهرداری در قالب 6 گروه پنج نفره، به محل اعزام شدند و منطقه را زیر پوشش خود گرفتند.

شهردار سنندج اضافه کرد: این گروه‌ها با گشت‌زنی در بهاران، اقدام به معدوم‌سازی 7 قلاده سگ مشکوک به بیماری در آن منطقه کردند.

شادمان عنوان کرد: صبح امروز نیز در ناحیه حاشیه شهر «دوشان» مجدداً گزارش حمله یک سگ‌ به شهروندان منتشر شد که با همکاری دستگاه‌هایی چون نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و نیز محیط زیست اقدامات لازم صورت گرفت.

وی تأکید کرد: در این مأموریت نیز این یک قلاده سگ بیمار به همراه 14 سگ مشکوک دیگر تا ظهر امروز توسط نیروهای شهرداری سنندج معدوم شدند.

شهردار سنندج با بیان اینکه اکیپ‌های اتلاف شهرداری همچنان مشغول به گشت‌زنی هستند، توضیح داد: خوشبختانه با انجام تدابیر لازم بحران مورد نظر مدیریت شد.

شادمان با بیان اینکه نمونه‌برداری از یک قلاده سگ انجام گرفته است، بیان کرد: در بررسی‌های لازم مشخص شد که این سگ مبتلا به بیماری هاری بوده است، اما در شهر سنندج به طور کلی، موردی از حضور و هجوم سگ‌های ولگرد نداشته‌ایم.

گفتنی است؛ در این حادثه  15 نفر از شهروندان سنندجی بر اثر حمله سگ دچار مجروحیت شدند که با انجام اقدامات لازم به مراکز درمانی انتقال و مورد مداوا قرار گرفتند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط سگ وحشی سنندج