۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

پژمان جمشیدی دوباره بازیگر یک تئاتر شد

نمایش «پلیس» به نویسندگی اسلاومیر مروژک و کارگردانی شایان افکاری از 16 فروردین ماه اجرای خود را در تماشاخانه «باران» آغاز می‌کند.
کد خبر : ۲۳۵۵۰۶
صراط: نمایش «پلیس» نوشته اسلاومیر مروژک است، این نمایش هفتمین اجرای عمومی شایان افکاری در مقام کارگردان است.

شایان افکاری این نمایش را 4 سال پیش به همراه یک گروه دانشجویی به مدت محدود روی صحنه برد و طی آن اعتقاد دارد، این اثر یک گروتسک با مایه‌هایی از کمدی فانتزی و طنز سیاسی است.

خسرو احمدی ، پژمان جمشیدی ، مهدی میرزاییان ، فروغ قجابگلی ، عبدالله مستجابی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

مروژک در این نمایشنامه سیستمهای سیاسی کمونیستی زمان خود را که بخش اعظمی از شرق اروپا را اشغال کرده بودند به چالش می‌کشد و بدون جانبداری و قضاوت سعی می‌کند، دیدگاه طنز و تند خود را در نمایش روایت بکند.

گفته می‌شود: گروه اجرایی این نمایش در زمستان 93 مراحل پیش تولید نمایش را پشت سر گذاشته و با یک تمرین سخت و بسیار فشرده نمایش را برای اجرا در آغاز اولین روزهای رسمی تئاتر کشور در سال جدید آماده می‌کند و در نیمه دوم فروردین ماه به روی صحنه می‌برد و در همین راستا نمایش پلیس در نیمه دوم فروردین ماه در تماشاخانه باران میزبان علاقه مندان تئاتر است.

دیگر عوامل گروه عبارتند از :دستیار اول کارگردان،مدیر تولید،برنامه ریز: ایمان یزدی ،مدیر تبلیغات محیطی: علیرضا حسینی ،مدیر تبلیغات رسانه‌ای : پیمان یاحقی ،طراح لباس: الهام شعبانی ،طراح گریم : سارا اسکندری ،طراح صحنه: علی پویا قاسمی ،دستیار دوم کارگردان : امین جمشیدیان

منشی صحنه : سوگند مقدم ، عکاس: محمد مقیمی ، انتخاب موسیقی : شایان افکاری.

سرمایه‌گذاران : آزیتا گلفام ، شرکت پدیده تبار هستند.

منبع: ایسنا