۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

حمله لیدر نفت به جایگاه خبرنگاران

بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان به شدت نسبت به گلی که تیم نفت تهران وارد دروازه این تیم کرد، اعتراض داشتند.
کد خبر : ۲۳۵۵۲۷
صراط: دیدار دو تیم نفت تهران و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در شرایطی از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد که گل دقایق پایانی تیم نفت تهران جنجال زیادی را در ورزشگاه به وجود آورد.

در دقیقه 84 این دیدار یک ضربه کرنر به سود نفت تهران اعلام شد که بازیکنان مسجدسلیمان معتقد بودند، اعلام این کرنر اشتباه بوده است.

روی ارسال ایمان مبعلی از همین ضربه کرنر در دقیقه 84 علیرضا عزت کرامت (عزتی) موفق شد دروازه تیم مسجدسلیمان را با ضربه سر باز کند تا این گل زمینه‌ساز ادامه صدرنشینی نفت در لیگ برتر باشد.

پس از این گل بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان به سوی کمک داور بازی حمله‌ور شدند اما بهروز مکوندی، سرمربی نفت مسجدسلیمان مانع از اعتراض آنها شد.

تماشاگران نفت مسجدسلیمان نیز به سوی زمین مسابقه حمله‌ور شدند اما با دخالت به موقع نیروهای انتظامی و حراست ورزشگاه غائله خاتمه یافت.

* یکی از لیدرهای تیم نفت مسجدسلیمان به سمت جایگاه خبرنگاران حمله کرد و چندین بار به در این جایگاه ضربه زد. او خطاب به بیژن ذوالفقارنسب تأکید کرد که هیچکس دوست ندارد نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر بماند.

* هواداران نفت مسجدسلیمان پیگیر نتیجه دیدار دو تیم پرسپولیس و راه‌آهن بودند و از گلی که تیم پرسپولیس در دقایق پایانی به ثمر رساند بسیار خوشحال بودند و جشن و پایکوبی به راه انداختند.

* مسعود رضاییان، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان به صورت تلفنی پیگیر نتیجه دیدار پرسپولیس - راه‌آهن بود.

* مصدومیت بیرانوند در دقایقی از این دیدار باعث توقف بازی شد اما وی پس از چند دقیقه به زمین بازگشت.

* پس از اعتراض مسجدسلیمانی‌ها حدود 30 مأمور انتظامی جایگاه خبرنگاران ورزشگاه تختی را محاصره کردند تا مانع از اعتراضات آنها شوند.

منبع: تسنیم