۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

دزدی‌های پسر جوان با آرایش غلیظ

مرد جوانی که با پوشیدن لباس زنانه وآرایش زنانه طعمه‌های خود را سوار خودرو کرده وسپس اقدام به سرقت به عنف وزورگیری با تهدید چاقو می‌کرد با هوشیاری پلیس ساوجبلاغ شناسایی ودستگیر شد.
کد خبر : ۲۳۶۳۱۴
صراط: مرد جوانی که با پوشیدن لباس زنانه وآرایش زنانه طعمه‌های خود را سوار خودرو کرده وسپس اقدام به سرقت به عنف وزورگیری با تهدید چاقو می‌کرد با هوشیاری پلیس ساوجبلاغ شناسایی ودستگیر شد.

سرهنگ احمد جبارپور فرمانده انتظامی ساوجبلاغ در تشریح جرییات این خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی بخش کوهسار حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به فردی که با لباس مبدل زنانه با یک دستگاه خودرو پژو پارس در حال تردد بوده مشکوک و قصد متوقف کردن خودرو را می‌کنند اما راننده خودرو با دیدن پلیس با افزایش سرعت خود متواری می‌شود.
 
سرهنگ جبارپور ادامه داد: پس از تعقیب و گریز سرانجام فرد مظنون در جاده کانال آب بخش کوهسار دستگیر و پس از انتقال به کلانتری در بازرسی بدنی مشخص می‌شود وی فرد مذکری می‌باشد که با لباس مبدل زنانه، آرایش غلیظ، کلاه گیس، کیف زنانه، لوازم آرایش، گردنبند، ساعت زنانه،  مانتو و شلوار زنانه با یک دستگاه پژو پارس با استفاده از سلاح سرد (چاقو)  پس از سوارکردن طعمه‌های خود اقدام به زورگیری و اخاذی می‌نموده است.
 
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: فرد دستگیر شده در ابتدا ارتکاب هرگونه جرم و زورگیری را انکار می‌کرد و اذعان می‌داشت که این کار را برای تفنن انجام داده است اما در باز جویی‌های فنی و پلیسی لب به اعتراف گشود و به ۳ فقره زورگیری و اخاذی در محدوده آبیک قزوین و شهرستان ساوجبلاغ و زخمی کردن یکی از طعمه‌ها به وسیله چاقوی ضامن دار اقرار کرد و در بازرسی از داخل خودرو نامبرده نیز مقدار ۷ گرم حشیش و ۲۰سانت شیشه کشف شد.
 
سرهنگ جبارپور در پایان به شهروندان توصیه کرد: از سوار شدن به خودروهای افراد مشکوک خودداری کنند و در صورت مشاهده چنین افرادی سریعا موارد را به پلیس ۱۱۰ جهت پیشگیری از وقوع هر جرمی و برخورد با افراد سودجو اطلاع دهند.
 
 

برچسب ها: دزدی آرایش سرقت