۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
مقدم فر:

وزارت خارجه فکت‌شیت خود را منتشر کند

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه گفت: وزارت خارجه باید فکت‌شیت خود درباره بیانیه لوزان را هرچه سریعتر منتشر کرده و به نگرانی‌ها پایان دهد.
کد خبر : ۲۳۶۴۹۰
صراط: حمیدرضا مقدم‌فر مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته ای اخیر در لوزان سوئیس و انتشار فکت شیت طرف آمریکایی درباره بیانیه لوزان گفت: وزارت خارجه باید فکت‌شیت خود درباره بیانیه لوزان را هرچه سریعتر منتشر کرده و به نگرانی‌ها پایان دهد.

وی با اشاره به فکت‌شیت‌های منتشر شده از سوی برخی کشورهای غربی طرف مذاکره با ایران درباره مذاکرات و بیانیه لوزان تصریح کرد: برخی مفاد و کلی‌گویی‌های بیانیه‌ای که در پایان مذاکرات سوئیس قرائت شد و فکت‌شیت‌های منتشر شده ازسوی وزارت خارجه آمریکا و فرانسه درباره این بیانیه و نیز ادعاهای گاه و بیگاه مقامات خدعه‌گر و فریب‌کار آمریکایی و غربی به نگرانی‌ها دامن زده است.

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه در پایان تأکید کرد: با توجه به این موارد انتظار داریم هرچه سریعتر وزارت خارجه کشورمان با انتشار فکت‌شیت واقعی درباره بیانیه لوزان، ادعاهای مقامات غربی و متن‌های آمریکایی و دیگر متن ها را رد کرده و به نگرانی‌ها پایان دهد.
منبع: فارس