۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

تکذیب مصاحبه‌ای درباره محسن رضایی

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی گفت: محتوای مصاحبه روزنامه آرمان امروز را تکذیب می‌کنم، زیرا حرف‌های من این‌گونه نبود و این روزنامه تحلیل و تفسیر خودش را آورده است.
کد خبر : ۲۳۶۵۸۱
صراط: عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی گفت: محتوای مصاحبه روزنامه آرمان امروز را تکذیب می‌کنم، زیرا حرف‌های من این‌گونه نبود و این روزنامه تحلیل و تفسیر خودش را آورده است.
 
حسین کنعانی‌مقدم مسئول کمیته سیاسی جبهه ایستادگی در رابطه با گفت‌وگوی امروز خود با روزنامه آرمان، گفت: محتوای مصاحبه روزنامه آرمان امروز را تکذیب می‌کنم، زیرا حرف‌های من این‌گونه نبود و این روزنامه تحلیل و تفسیر خودش را آورده است.
 
وی افزود: در مصاحبه با روزنامه آرمان امروز ابتدا از من پرسیده شد که محسن رضایی به سپاه بازگشته است؟ که من در جواب گفتم آقای رضایی قبلاً در سپاه بودند و الان نیز هستند؛ وی به عنوان استاد دانشگاه در دانشگاه امام حسین(ع) تدریس می‌کنند و تجارب خود را به کادر جدید سپاه پاسداران انتقال می‌دهند.
 
کنعانی‌مقدم اضافه کرد: همچنین از من پرسیده شد که با این شرایط آیا آقای رضایی می‌تواند فعالیت سیاسی داشته باشند؟ که من فقط جواب دادم که امام‌خمینی (ره) فرمودند نظامی‌ها نباید در گروه‌ها یا احزاب سیاسی باشند.
منبع: تسنیم