۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

قدردانی ظریف از نقش هسته‌ای عمان

وزیر خارجه کشورمان با قدردانی از نقش عمان در برخی قضایای منطقه و از جمله موضوع هسته‌ای ایران، گفت: مایل بودم از فرصت موجود برای پیگیری روابط دوجانبه و آخرین تحولات هسته‌ای، مسائل منطقه‌ای و به خصوص موضوع یمن استفاده کنم.
کد خبر : ۲۳۶۵۸۳
صراط: وزیر خارجه کشورمان با قدردانی از نقش عمان در برخی قضایای منطقه و از جمله موضوع هسته‌ای ایران، گفت: مایل بودم از فرصت موجود برای پیگیری روابط دوجانبه و آخرین تحولات هسته‌ای، مسائل منطقه‌ای و به خصوص موضوع یمن استفاده کنم.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در مسقط و در جمع خبرنگاران از نقش عمان در برخی قضایای منطقه‌ای و به خصوص موضوع هسته‌ای، سپاسگذاری کرد.

ظریف ادامه داد: مرحله اخیر مذاکرات هسته‌ای با نقش ویژه عمان و مداخله ویژه آن شروع شد و امیدواریم با اراده سیاسی همه طرف‌ها به نتیجه برسد.

وی در خصوص میزبانی مجدد عمان نیز گفت: ما بارها از میزبانی برادران و خواهرانمان در سلطنت عمان برای مذاکرات استقبال کرده‌ایم. فکر می‌کنم همه هیأت‌ها علاقمند باشند از مسقط بازدید کنند، اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است.
 
ظریف گفت: هنوز درباره هیچ جا تصمیمی گرفته نشده است.

وی عنوان کرد: مایل بودم از فرصت موجود برای پیگیری روابط دو جانبه و آخرین تحولات هسته‌ای، مسائل منطقه‌ای و به خصوص موضوع یمن استفاده کنم.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران افزود: آماده‌ایم با سلطنت عمان هرگونه همکاری داشته باشیم.
منبع: فارس
برچسب ها: ظریف قدردانی مسقط
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز