۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

رئیس ستاد روحانی منتقدان را عربده‌کش خواند!

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در استان البرز بیان داشت: اگر چه این توافق بسیار ارزشمند است اما نعره‌کشان، عربده‌کشان سیاسی و قداره‌بندان سیاسی حرف‌هایی می‌زنند، باید به اینها گفت که شما بروید پای... شما را چه به این کارها!
کد خبر : ۲۳۶۵۹۸
صراط: رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در استان البرز در حضور استاندار و برخی مسئولان استان، منتقدان توافق هسته‌ای را با الفاظ ناشایستی خطاب کرد که مورد اعتراض حاضران قرار گرفت.
 
نشست تشکل‌ها و فعالان سیاسی استان البرز با محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.
 
در این نشست سیدحمید طهایی استاندار البرز، معاونان و مشاوران استاندار، فرماندار شهرستان‌های استان البرز و برخی از بخشداران نیز حضور داشتند.
 
در ابتدای جلسه، حجت‌الاسلام مهدی قدسی‌محلاتی رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی اظهار داشت: من و خانواده‌ام بیش از 45 سال است که با آقای حسن روحانی آشنا هستیم.
 
وی افزود: 47 سال قبل وقتی به حوزه علمیه رفتم، چند سال زودتر آقای روحانی در حوزه ثبت‌نام کرده بود. اتاق شماره 24 من بودم، اتاق شماره 25 ایشان و بالاخره اتاق بعدی آقای شهیدی بودند که امروز در بنیاد شهید حضور دارند.
 
این فعال سیاسی گفت: 45 سال قبل بنا به دستور مرحوم پسندیده از بیت امام راحل(ره) برای پیگیری و هدایت مبارزات سیاسی به کرج اعزام شدم، قرار بود حضور من در کرج یک ساله باشد، اما 45 سال است که در اینجا هستیم.
 
قدسی‌محلاتی بیان داشت: پس از انقلاب به دنبال پست‌های سیاسی نبودم و اگر امروز به صحنه آمده‌ام، فقط برای حمایت از دولت حسن روحانی است و به این امر افتخار می‌کنم.
 
وی اظهار داشت: اگر چه 45 سال است در کرج هستیم، اما به فرمانداری و استانداری نیامده و نمی‌آیم و امروز برای دومین‌بار است که استانداری البرز را دیده‌ام.
 
رئیس ستاد حسن روحانی در استان البرز گفت: در یک قرن اخیر دو اتفاق بسیار مهم در ایران به وقوع پیوسته است، یکی ملی شدن صنعت نفت و دومی توافق هسته‌‌ای ایران در 13 فروردین 94 است.
 
قدسی‌محلاتی ادامه داد: این توافق یک دستاورد بزرگ است که با تلاش تیم مذاکره‌کننده، تدبیر و شجاعت رئیس جمهوری و هدایت رهبری معظم انقلاب نتیجه داده است.
 
وی سپس اظهارات تامل برانگیزی را مطرح کرد که مورد اعتراض اکثر فعالان سیاسی و دبیران احزاب حاضر در جلسه قرار گرفت.
 
رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در استان البرز بیان داشت: اگر چه این توافق بسیار ارزشمند است اما نعره‌کشان، عربده‌کشان سیاسی و قداره‌بندان سیاسی حرف‌هایی می‌زنند، باید به اینها گفت که شما بروید پای... شما را چه به این کارها!
 
با وجود حضور مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور، طهایی استاندار البرز و معاونان استاندار، فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان البرز در این نشست، این دبیران احزاب و فعالان سیاسی از جمله منصور صدیق‌پور دبیر حزب موتلفه در شهرستان ساوجبلاغ بودند که به اهانت به منتقدان توافق هسته‌ای اعتراض کردند.
 
در واکنش به اعتراض فعالان سیاسی استان البرز و دبیران احزاب این استان، علی میرباقری از فعالان سیاسی البرز که دبیر جلسه نیز بود، توضیحاتی را به نقل از قدسی‌محلاتی بیان کرد.
 
وی اظهار داشت: من سال‌هاست که آقای قدسی‌محلاتی را می‌شناسم و مطمئن هستم که منظور ایشان منتقدان خارج از کشور و افراد سلطنت‌طلب خارج‌نشین بوده است.
 
با این وجود قدسی‌محلاتی رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در استان البرز، علیرغم حضور در جلسه دیگر سخنی نگفت و دقایقی بعد نیز جلسه را ترک کرد.
منبع: فارس