۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

پرسپولیس سقف قراردادها را شکست

درحالی که پرسپولیسی ها برای تمام هزینه های جذب بازیکن حق داشتند تا سقف 18 میلیارد تومان هزینه کنند اما حالا تقریبا همه می دانند این سقف شکسته شده است.
کد خبر : ۲۳۶۹۰۰
صراط: درحالی که پرسپولیسی ها برای تمام هزینه های جذب بازیکن حق داشتند تا سقف 18 میلیارد تومان هزینه کنند اما حالا تقریبا همه می دانند این سقف شکسته شده است.
 
  رقم دریافتی برانکو ایوانکوویچ حالا به یک بحران برای پرسپولیسی ها بدل شده و نژادفلاح مدام سعی می کند بگوید این قرارداد معقول بوده است. او در آخرین اظهار نظرش گفته است:«برانکو همان قدری می گیرد که پیشتر علی دایی از ما گرفته بود. »
 
دایی برای این فصل قراردادی 2.2 میلیارد تومانی داشت اما نوع قراردادش طوری بود که برای تسویه حساب با قرمزها ، آنها رقمی نزدیک به 3 میلیارد تومان را به او پرداختند. حالا این قرارداد حتی اگر 2.2 میلیارد تومان یعنی 700 هزار دلار برای یکسال باشد ، یعنی برای این دو ماه هم به برانکو رقمی حدود 150 هزار دلار داده اند که قرارداد شخص او را تا 3 میلیارد تومان افزایش می دهد.
 
این تازه قرارداد شخص برانکو است. او و دستیارانش با دریافتی های شان برای امسال اگر تنها یک میلیارد تومان هزینه روی دست پرسپولیس گذاشته باشند ، با توجه به پرداخت 300 میلیون تومان دیگر به حمید درخشان برای تسویه حساب ، حساب های پرسپولیس برای این فصل را برای یکسال به بالاتر از سقف مجاز می رسانند. امیر خادم این اتفاق را پیش بینی کرده بود و حالا سرخ ها با مجوز خود وزارت ورزش هزینه ای بیش از سقف مجاز در یکسال داشته اند و البته در لیگ حوالی دهم هستند!