۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

پانادیچ: پرسپولیس بزرگترین باشگاه آسیاست

مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازیکنان خوب و جوانی دارد اما باید روزی سه جلسه تمرین کنند تا شرایط تیم بسیار خوب شود.
کد خبر : ۲۳۶۹۸۰
صراط: مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازیکنان خوب و جوانی دارد اما باید روزی سه جلسه تمرین کنند تا شرایط تیم بسیار خوب شود.
 
پانادیچ در خصوص وضعیت پرسپولیس در چند روزی که او مسئولیت تمرین این تیم را برعهده گرفته بود، گفت: همه چیز خیلی خوب است همانطور که خودتان می‌دانید پیش از ما دوستانمان در این تیم کار می‌کردند و امکان زیادی فراهم کردند که ما با بازیکنان آشنا شویم البته از مشکلات پرسپولیس آگاه هستیم و می‌دانیم که این تیم چه رده‌ای در جدول رده‌بندی دارد. ما دوست داریم کار خوبی در پرسپولیس انجام دهیم اما این مسئله ظرف دو روز قابل انجام نیست. ما دست به اقداماتی خواهیم زد تا هرچه سریع‌تر پرسپولیس را از اینجای جدول بالاتر بیاوریم.
 
وی در مورد دیدار فردای پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و اینکه چه شناختی از این تیم در این شرایط دارند تصریح کرد: ما همه چیز را به دقت زیر نظر داریم و همه چیز را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و قرار است دانسته‌هایمان را به بازیکنان اطلاع دهیم تا آماده فردا در زمین حاضر شوند.
 
مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه پتانسیل این تیم را چطور می‌بیند،‌ افزود: به نظر من پرسپولیس و بازیکنانش پتانسیل بسیار زیادی دارند. در این تیم بازیکنان جوان خوبی بازی می‌کنند اما باید خیلی کار کنند و به همین دلیل باید روزی سه بار تمرین انجام دهند.
 
وی در پاسخ به این سؤال که قبل از اینکه به ایران بیاید چقدر از پرسپولیس شناخت داشت، گفت:‌ بله من از پرسپولیس شناخت داشتم. پرسپولیس بزرگترین باشگاه آسیاست، مگر اینطور نیست؟
 
وی در پایان در مورد قراردادش با پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ من تا پایان فصل آینده با پرسپولیس قرارداد بسته‌ام.
منبع: فارس