۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
یک سایت حامی دولت مدعی شد

نقشه عجیب برای استقبال از روحانی در رشت

یک رسانه نزدیک به دولت روحانی مدعی شده است که منتقدان او، دسته ای از معتادان را اجیر کرده اند تا در سفر استانی گیلان، با در دست داشتن پلاکاردهای حمایتی، به استبال روحانی بروند.
کد خبر : ۲۳۷۴۲۷
صراط: یک رسانه نزدیک به دولت روحانی مدعی شده است که منتقدان او، دسته ای از معتادان را اجیر کرده اند تا در سفر استانی گیلان، با در دست داشتن پلاکاردهای حمایتی، به استبال روحانی بروند.

سایت تدبیر و امید نوشته است: مخالفان دولت تدبیر و امید، برنامه اخلال در سفر استانی رییس جمهور به گیلان را کلید زدند.

دسته ای از مخالفان دولت تصمیم گرفته اند تا با جمع آوری و ساماندهی برخی معتادان به مواد مخدر، آنها را وارد برنامه استقبال از رییس جمهور در رشت کرده و به بهانه توفیق اخیر تیم هسته ای دولت در مذاکرات سوییس، مراسم را به حاشیه بکشانند.

بر اساس این تصمیم که در جلسه اخیر منتقدان در یکی از شهرهای اطراف رشت گرفته شده، قرار است ابتدا تعدادی از معتادان به مواد مخدر از چند شهر استان گیلان جمع آوری شده، سپس با وعده پول، آنها را راضی به تجمع در مقابل محل سخنرانی رییس جمهور در رشت و در دست گرفتن تعدادی پلاکارد در حمایت از تیم هسته ای دولت کنند.

گفتنی است مخالفان دولت تدبیر و امید ابتدا قصد داشتند به گونه دیگری با شعارهای تند علیه شخص رییس جمهور، در مراسم استقبال از دکتر روحانی، اخلال ایجاد کنند اما در نهایت، طرح مذکور با هدف تمسخر توفیقات هسته ای دولت، به تصویب آنها رسیده است.

یکی از حاضران در جلسه مذکور، در جریان بحث های صورت گرفته گفته است که این روش باعث خواهد شد تا طرفداران دولت تدبیر و امید و موافقان سیاست هسته ای دولت، "مشتی نادان معتاد" معرفی شوند و تاثیر این اقدام بیشتر از خرابکاری آشکار و سر دادن شعار علیه رییس جمهور و دکتر ظریف است.

گفته می‌شود کار جمع آوری معتادان در شهرستان های اطراف رشت جدی تر از مرکز استان دنبال می‌شود. همچنین بر اساس یک پیشنهاد، هیچ شعاری روی پلاکاردها به صورت چاپی وجود نخواهد داشت و تمامی پلاکاردهایی که قرار است به دست معتادان داده شود، دست نویس خواهد بود تا طبیعی تر جلوه کرده و شائبه هدایت شده بودن این اقدام را از بین ببرد!
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
۲۳
۵
توفيق؟؟!!!