۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
رییس سازمان حج در گفتگو با صراط:

هیچ گاه حادثه جده را تکذیب نکردیم/ انصراف‌دهندگان سود کامل می‌گیرند

رییس سازمان حج و زیارت هرگونه پرواز حج عمره از سوی ایران را از تاریخ 24 فروردین را رسما تکذیب کرد و گفت: این سازمان سود کامل انصراف دهندگان از عمره را محاسبه و پرداخت خواهد کرد.
کد خبر : ۲۳۷۷۸۹
هیچ گاه حادثه جده را تکذیب نکردیم/ انصراف‌دهندگان سود کامل می‌گیرند
صراط: رییس سازمان حج و زیارت با رییس سازمان حج و زیارت هرگونه پرواز حج عمره از سوی ایران را از تاریخ 24 فروردین را رسما تکذیب کرد.

سعید اوحدی در گفتگو با صراط با انتقاد برخی از رسانه پیرامون انتشار اخبار کذب سازمان حج و زیارت گفت: سازمان حج و زیارت هیچگاه حادثه اتفاق افتاده در فرودگاه جده را تکذیب نکرد در حالیکه برخی از رسانه ها اظهار نظرهای متناقضی را از این سازمان در رسانه هایشان منتشر کردند.

وی هرگونه پرواز حج عمره از سوی ایران را از تاریخ 24 فروردین را رسما تکذیب کرد و افزود: تا زمانیکه مسولان کشور عربستان عذرخواهی رسمی نکرده و آن دو مامور فاسد پلیس را به اشد مجازات نرساند این وضعیت باقی خواهند ماند و پروازی از سوی ایران به سمت عربستان نخواهیم داشت.

اوحدی در خاتمه در پاسخ به سوال خبرنگار صراط مبنی بر اینکه با وجود تعلیق سفر عمره چه فکری برای بازار سیاه موجود و خرید و فروش ارزان تر فیش های حج عمره در این بازار سیاه کرده اید عنوان کرد: هرکس بخواهد می تواند انصراف دهد و سازمان حج و زیارت سود کامل آن را محاسبه و پرداخت خواهد کرد لذا در این زمینه جای نگرانی نیست.