۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷

بایرن باخت/ بارسا نسخه پاریسی‌ها را پیچید

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا بارسلونا از سد پاری سن ژرمن گذشت و بایرن مونیخ تن به شکست مقابل پورتو داد.
کد خبر : ۲۳۷۹۰۰
صراط: در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا چهارشنبه شب دو دیدار برگزار شد که بارسلونا در خانه پاری سن ژرمن به مصاف این تیم رفت و بایرن مونیخ هم مهمان پورتو پرتغال بود.

پاریسن ژرمن 1 بارسلونا 3

در نخستین دیدار شاگردان انریکه با انجام یک بازی منطقی علیرغم اینکه تیم حریف فشار زیادی را (در نیمه اول )می آورد موفق شدند با نتیحه سه بر یک بر صفر از سد این تیم عبور کنند.در این بازی پاریسی ها با لشگری از مصدومان و محرومان مقابل کاتلان ها قرار گرفتند.لشگری که رهبر آنها زلاتان ابراهیمویچ بود.نبود ایبرا ضربه بزرگی را به چی اس جی وارد کرد تا آنها در بازی رفت بازنده باشند.برای بارسلونا در این بازی نیمار(در دقیقه 18) و لوئیز سوارز(در دقایق 67 و 79) گلزنی کردند.تک گل پاری سن ژرمن را هم "وندر ویل" به ثمر رساند.

دیدار برگشت دو تیم سه شنبه هفته آینده در نیوکمپ برگزار خواهد شد.

پورتو 3 بایرن مونیخ 1

اما در دیگر بازی از این مرحله شاگردان پپ گواردیولا در خانه حریفل غافلگیر شدند.آنها در کمتر از 7 دقیقه دو گل( ريکاردو کوآرشما در دقایق 3  و 7)  از پورتو دریافت کردند تا شوک بزرگی را در همان دقایق ابتدایی بازی تجربه کرده باشند.

بایرن مونیخ که معمولا نتایج خوبی در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا گرفته است در دقیقه 28 یکی از گلهای خورده را جبران کردند تا کورسوی امیدی داشته باشند که بتوانند حداقل امتیاز را در این بازی بگیرند.اما این پایان کار نبود.بایرنی ها که یک شب تلخ را تجربه می کردند یک بار دیگر دروازه شان در دقیقه 69 توسط جکسون مارتینز باز شد تا آنها در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار بگیرند مگر اینکه در بازی برگشت اتفاقات دیگری بیفتد.