۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

صحبت‌های هاشمی سندیت ندارد

آیت‌الله علی اسلامی، در واکنش به صحبت‌های اخیر هاشمی‌رفسنجانی اظهار داشت: با توجه به آنچه که در زمان امام(ره) مردم و ملت از آن با خبر بودند و ما مسائل انقلاب را پیگیری می‌کردیم، نمی‌توانیم طرح موضوعات مطرح شده را تأیید کنیم.
کد خبر : ۲۳۷۹۰۷
صراط: آیت‌الله علی اسلامی، در واکنش به صحبت‌های اخیر هاشمی‌رفسنجانی اظهار داشت: با توجه به آنچه که در زمان امام(ره) مردم و ملت از آن با خبر بودند و ما مسائل انقلاب را پیگیری می‌کردیم، نمی‌توانیم طرح موضوعات مطرح شده را تأیید کنیم.
 
وی در واکنش به موضع‎گیری اخیر هاشمی درباره اینکه دلواپسان، امام(ره) را هم اذیت می‌کردند، تصریح کرد: در آن زمان کسانی بودند که در رابطه با مسائل جبهه، انقلاب و نظام نظر امام(ره) را قبول نمی‌کردند که به طور معمول این مسائل سبب می‌شد تا حضرت امام خمینی(ره) اذیت شوند اما اینکه همان زمان جمعی با عنوان "دلواپسان" و مجموعه این‌چنینی امام(ره) را آزرده می‌کردند، ما سراغ نداریم لذا صحبت‌های آقای هاشمی سندیت ندارد.
 
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری درباره موضع‌گیری هاشمی در فتنه 88، گفت: انصافا ایشان بهترین از این‌ها می‌توانست موضع‌گیری و فتنه‌گران را محکوم کند.
منبع: تسنیم