۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

زمان سفر روحانی به غرب استان تهران

در جریان این سفر نیز تعدادی از اعضای هیات دولت رئیس‌جمهور را همراهی خواهند کرد و تعدادی از پروژه‌های عمرانی و خدماتی این سه شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر : ۲۳۸۰۳۵
صراط: ستاد استقبال از سفر رئیس‌جمهور به غرب استان تهران فردا به ریاست معاون سیاسی استاندار تهران برگزار می‌شود.

شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی استانداری تهران با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به شهرستان‌های استان تهران گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده رئیس‌جمهور پنجشنبه هفته آینده (3 اردیبهشت ماه) به شهرستان‌های غرب استان تهران سفر می‌کند.

وی در ادامه افزود: رئیس‌جمهور در این سفر یک روزه احتمالا در جمع مردم شهرستان ملارد به سخنرانی خواهد پرداخت و پس از آن نیز در جلسه شورای اداری و توسعه و سرمایه‌گذاری سه شهرستان شهریار، قدس و ملارد شرکت خواهد کرد.

معاون سیاسی استانداری تهران خاطرنشان کرد: در جریان این سفر نیز تعدادی از اعضای هیات دولت رئیس‌جمهور را همراهی خواهند کرد و تعدادی از پروژه‌های عمرانی و خدماتی این سه شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

ستاد استقبال از سفر رئیس‌جمهور به غرب استان تهران فردا شنبه به ریاست معاون سیاسی استاندار تهران به منظور آخرین هماهنگی‌ها به جهت اطلاع‌رسانی مناسب از حضور روحانی در تهران و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌های شهریار و قدس و ملارد تشکیل می‌شود.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط روحانی تهران