۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

قمه کشی به خاطر نامزد سابق

" آرمین دراز " یکی اراذل و اوباش قدیمی شهر تهران که به خاطر نامزد سابق خود دست به قمه کشی زده بود توسط پلیس دستگیر شد.
کد خبر : ۲۳۸۱۳۱
صراط: " آرمین دراز " یکی اراذل و اوباش قدیمی شهر تهران که به خاطر نامزد سابق خود دست به قمه کشی زده بود توسط پلیس دستگیر شد.

ساعت 13:30 بیست و یکم فروردین ماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر قمه کشی و شرارت توسط عده ای از اراذل اوباش در موقعیت خیابان قصرالدشت بلافاصله تیمی از ماموران تخصصی کلانتری 108نواب جهت بررسی موضوع خود را به محل رساندند.
 
با حضور ماموران مشاهده شد یکی از اراذل قدیمی سطح یک شهر تهران به نام "امیر" معروف به "آرمین دراز" که از اراذل سابقه دار و از شرورهای قدیمی است که مدتی پیش از خیابان قصرالدشت نقل مکان کرده و هم اکنون در محدوده کلانتری 129 جامی ساکن شده است در حال درگیری است.
 
علت حضور وی و ایجاد شرارت در خیابان مذکور بر سر نامزد سابقش که "نسیم" نام داشت بوده که در آدرس فوق با یکی از اراذل و زورگیرهای محدوده کلانتری 111 هفت چنار به نام "مهرداد" اقدام به قمه کشی نموده و با ایجاد رعب و وحشت موجب اخلال در نظم عمومی محدوده گردیده است.
 
به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله شرور مذکور که در این درگیری نیز از ناحیه مچ دست راست توسط یکی دیگر از اراذل متواری شده مجروح گردیده بود را دستگیر و به کلانتری منتقل می کنند.
 
سرهنگ مهرزاد بیژن نیا سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده ای در این رابطه تشکیل و بنا به دستور مقام قضایی در اختیار ماموران پایگاه هشتم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت که تلاش مامورین در صدد دستگیری "مهرداد" متهم متواری کماکان ادامه دارد.