۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

پرستار بچه سارق از آب درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان خوانساراصفهان از دستگیری سارقی که به عنوان پرستار بچه در منزل مالباخته مشغول به کار بوده، توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۲۳۸۱۴۱
صراط: فرمانده انتظامی شهرستان خوانساراصفهان از دستگیری سارقی که به عنوان پرستار بچه در منزل مالباخته مشغول به کار بوده، توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ولی اروجی فرمانده انتظامی شهرستان خوانساراصفهان در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل وی، پلیس آگاهی این فرماندهی بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار داد.
 
این مقام انتظامی افزود: ماموران تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و به زنی که به عنوان پرستار در منزل شاکی رفت وآمد داشت مشکوک شدند و پس از اطمینان از سارق بودن وی، با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر کردند.
 
سرهنگ اروجی تصریح کرد: در ابتدا سارق منکر هرگونه سرقت شده ولی پس از مواجه شدن با مستندات دقیق و کامل  مبنی بر اینکه نامبرده در سرقت منزل نقش داشته، به دو فقره سرقت با این روش اعتراف کرد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
 
این مقام مسئل به خانواده‌ها و شهروندان توصیه کرد: جهت پرستاری از فرزندان خود و همچنین سالمندان به همه افراد، اعتماد و اطمینان نکنند و فرزندان خود را به مراکز معتبر، افراد مورد اطمینان و آشنا جهت پرستاری بسپارند.