۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

صادقی: فروزان به رحمتی بی‌احترامی کرد

اصلا من نه، او به بزرگ‌تر از خودش هم بی‌احترامی کرده است و دروازه‌بانی مثل سیدمهدی رحمتی را با این حرف‌ها خطاب قرار داده.
کد خبر : ۲۳۸۱۸۱
صراط: دروازه‌بان تیم فوتبال ملوان گفت: محسن فروزان با صحبت‌هایی که بعد از بازی با ما انجام داد، به بزرگ‌تر از خودش و دروازه‌بانی مثل سیدمهدی رحمتی بی‌احترامی کرد.

ایمان صادقی در مورد تساوی یک بر یک با استقلال گفت: بازی خیلی قشنگی بود و تماشاگران از دیدن بازی لذت بردند. البته اگر ما 3 امتیاز را می‌گرفتیم بهتر می‌شد هر چند بازی باخته را مساوی کردیم آن هم مقابل تیمی مانند استقلال و این هم برای ما خوب است.

وی در مورد اینکه ملوان بعداز 4 برد متوالی به یکباره دچار افت شد و نتایج خوبی نگرفت،‌گفت: تعطیلات لیگ به خاطر تیم امید بر روی روند تیم ما تاثیر گذاشت. با این حال مساوی که از استقلال گرفتیم به ما روحیه داد.

صادقی در مورد عملکرد خودش در بازی با استقلال گفت: عملکردم خوب بود و بازی به بازی هم بهتر می‌شوم. روز گذشته هم چند توپ خوب گرفتم.

وی در مورد اینکه محسن فروزان دروازه‌بان‌های حریف را کریم شیره‌ای خطاب کرده است و گفته منظورم ایمان صادقی نبوده،‌گفت: من نه با فروزان خصومتی دارم و با هم دوستی و آشنایی هم نداریم. نمی‌دانم چرا این حرف را زد اما وقتی دروازه‌بان حریف را خطاب قرار می‌دهد یعنی منظورش من بودم. روز گذشته ملوان با استقلال بازی داشت نه کسی دیگری. اصلا من نه، او به بزرگ‌تر از خودش هم بی‌احترامی کرده است و دروازه‌بانی مثل سیدمهدی رحمتی را با این حرف‌ها خطاب قرار داده. حرف او بسیار سنگین بود و نشان داد که او بی‌تجربگی کرده است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مدل مویش منشوری بوده ، گفت: من به دنبال مدل مو نیستم به دلیل بیماری که داشتم موهای صورتم هم ریخت و حتی در اواخر فصل گذشته مجبور شدم سرم را از ته بتراشم. با درمان‌هایی که داشتم وضعیتم بهبود پیدا کرده ولی دنبال این حرف‌ها نیستم.

صادقی در مورد اینکه فصل آینده در ملوان خواهد بود یا نه،‌گفت: هنوز که ملوان با من صحبتی نکرده. اوضاع باشگاه هم خیلی خوبی نیست باید ببنیم چه پیش می‌آید.
منبع: فارس