۲۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۵
امام خمینی (ره) : کاخ نشینی خوی خودش را هم می آورد

کاخ نشینان کمیته امداد چگونه به داد کوخ نشینان می رسند؟ + عکس

ساختمان عظیم و مرکزی کمیته امداد امام(ره) در سوهانک، مجتمع بسیار بزرگی است که بعد از ورود از در اصلی ، ساختمانهاي مختلف کمیته امدادچون نمازخانه، ساختمان‌های دانشگاه، مجتمع اقتصادی و باشگاه مشاهده می‌شود.
کد خبر : ۲۳۸۲۹

"صراط" - چندي قبل از قول وزير جهاد كشاورزي خبري در رسانه ها با عنوان " کاخ شیشه ای وزارت جهاد برای کمک به کشاورزان فروخته می شود" منعكس گرديد.

اين خبر ناخودآگاه ذهن را به شمال شرق تهران و ساختمانهاي كميته امداد در سوهانك مي كشاند.

ساختمان عظیم و مرکزی کمیته امداد امام(ره) در سوهانک، مجتمع بسیار بزرگی است که بعد از ورود از در اصلی ، ساختمانهاي مختلف کمیته امدادچون نمازخانه، ساختمان‌های دانشگاه، مجتمع اقتصادی و باشگاه مشاهده می‌شود.

درباره این ساختمانها موارد زيادي مطرح شده است به گونه اي كه يكي از مسئولان كميته امداد اظهار می‌کند: زمین این ساختمانها اهدایی است و این نهاد تنها هزینه ساخت آن را متقبل شده است.

به گزارش صراط نیوز اينها در حالي است كه عمليات ساختمان سازي در آن، كماكان در جريان است. با همه اين اوصاف داشتن اين ساختمانهاي مجلل در شان نهادي كه خود را حامي كوخ نشينان مي داند، نبوده وشايسته است مسئولين دلسوز كميته امداد امام خميني(ره) نيز در اقدامي مشابه و انقلابي، اين ساختمانها را كه براستي خوي كاخ نشيني را به بار مي آورد تخليه و مبلغ حاصل از فروش آن را به محرومان جامعه كمك نمايند.

در كتاب آب، آيينه، آفتاب كه مجموعه خاطرات مقام معظم رهبري است، مي خوانيم:

"يكي از وزرا انواع و اقسام سنگ هاي گران قيمت كشور را در نماي وزارتخانه اش به كار برده بود.من او را خواستم و به او گفتم: شما چرا اين كار را كردي؟ او گفت: مسافران خارجي وقتي به وزارتخانه مي آيند و سنگ ها جلو چشمشان قرار مي گيرد، باعث جذب مشتري مي شود! گفتم: شما را به خدا آيا اين منطق قابل قبول است؟! اين همه خرج كنيم براي اينكه مشتري پيدا كنيم؟! شما مي توانيد در سالن اصلي وزارتخانه انواع و اقسام سنگ هايتان را به شكل خيلي بديع و زيبا به نمايش بگذاريد، هر مهماني كه آمد، به عنوان اداي احترام، او را به آن جا ببريد تا سنگ ها را تماشا كند، هم تماشا و هم جذب مشتري است. اين كارها بهانه اي است براي تجمل سازي و اصلاً مناسب نيست."

 

 
کاخ نشینان و کوخ نشینام در کلام امام خمینی (ره)
 
- ما باید كوشش كنیم كه اخلاق كاخ‏نشینى را از این ملت بزداییم
 
- اکثر این خويهای فاسد از طبقه مرفه به مردم دیگر صادر شده است.
 
- طبع کاخ نشینی منافات دارد با تربیت صحیح، منافات دارد با اختراع و تصنیف و تألیف و زحمت.
 
- ما وقتی که در مذهب خودمان ملاحظه می کنیم که فقه ما آن طور غنی است، و فلسفه ما آن طور غنی است، [می بینیم] اشخاصی که این فقه را به این غنا رساندند،و آن اشخاصی که این فلسفه را به این غنا رساندند کاخ نشینان  نبودند، کوخ نشینان بودند.
 
- تزلزلی که در بین کاخ نشینها هست در بین کوخ نشینها نیست، آرامشی که این طبقه محروم دارند، آن طبقه ای که به خیال خودشان در آن بالاها هستند ندارند.
 
- ما در طول مشروطیت از این کاخ نشینها خیلی صدمه خوردیم.مجلسهای ما مملو از کاخ نشین بود، و در بینشان معدودی بودند که کوخ نشینها بودند؛ و همین معدودی از کوخ نشینها بودند که از خیلی از انحرافات جلوگیری می کردند.
 
- ما _ بحمدالله _ امروز همه دست اندر کارهایمان کاخ نشین نیستند، دولت ما یک دولت کاخ نشین نیست.آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید  فاتحه دولت و ملت را بخوانیم.
 
- آن روزی که رئیس جمهور ما _ خدای نخواسته _ از آن خوی کوخ نشینی بیرون برود و به کاخ نشینی توجه بکند، آن روز است که انحطاط برای او و برای کسانی که با او تماس دارند پیدا می شود.
 
- کاش کاخ نشینان حال دردمندان ما را مشاهده می کردند، تا به جنایات دولت جبار آمریکا دامن نزنند!
 
- شما طبقه جوان برومند زاغه نشین، بر آن اشخاص کاخ نشین شرافت داريد، و شما هستید که اسلام را حفظ کردید.
 
- یک موی سر این کوخ نشینان و شهید دادگان به همه کاخ ها و کاخ نشینان جهان شرف و برتری دارد .
نظرات بینندگان
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۲۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰
۱۴۲
۱۳۰
این عکسها وخبرشما هم سیاسی است و یقینا"بی ارتباط بادیدار اخیر جمعیت موتلفه(متولیان کمیته امداد) با هاشمی نیست وگرنه شما دلتان برای کوخ نشینان نسوخته است هرگاه با کسی مشکل سیاسی پیدا می کنید دست به افشاگری می زنیدبی خیال گنده کاری موافقان
سید
|
United States
این که در چه زمانی این مطلب نوشته شده است شاید مربوط به حرف شما باشد.
ولی این حقیقت است که وجود دارد.
يك پابرهنه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰
۵۶
۴۸
بالآخره منش آقاي كروبي در كميته امداد هويدا شد
سه نفر هيات موسس كميته امداد بودند كه در صدر آنها
جناب شيخ اصلاحات مهدي كروبي بود

احتمالا قضيه زمين سوهانك هم مثل 300 ميليون آقاي كروبي است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
هر کسی به کوخ نشینان خیانت کند مجرم است چه راستی و چه چپی
مصطفي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰
۹۷
۱۴
خدا پدرتان را بيامرزد به خدا قسم حرف دل همه مردم ايران است كه ميگويند كميته امداد با صدقات مردم چرا اين كار را ميكنند شايد بگويند كه ما بودجه دولتي داريم ولي خدا وكيلي بودجه دولت را ميدهند براي عريض و طويل كردن كاخ سوهانك
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰
۵۶
۱۰
سلام
شما خواب هستید یا مارا خواب فرض کرده اید؟ ساختمان کمیته امداد چند سال است که ساخته شده است؟ شما تازه به این فکر افتادهاید؟ از باغها و بوستان هایی که بلا استفاده در سراسر کشور افتاده و استفاده ای نمی شود مگر در یک ماه از سال خبر ندارید؟ مانند باغی در کرج جاده محمد شهر جنب مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)
عماد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰
۴۳
۵
کاخ نشيني مذموم است از هرنوع و برای هر کس به ويژه مسوولان حمايت از محرومان. به نظرم اينجا دو سوال مطرح است اول اين که آيا چنين مجتمعي براي کارهای اداری کميته امداد لازم بوده است؟ تجربه نشان می دهد که بله بايد کارهای يک سازمان متمرکز باشد تا روند اداری کند و آسيب پذير نشود. دوم اينکه آيا نميشد اين مجتمع ساده تر ساخته شود ؟ سوال اصلی اين است . عکس های شما چيزی از جنس کارهای وزير اسبق معادن را نشان نمی دهد. لا اقل همه چيز عادی است .مگر آنکه داخل مجتمع خبر ديگری باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰
۶۵
۱۲
فکر کنم نصف بودجه کمیته امداد خرج این ساختمانها می شود!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰
۴۳
۸۳
اولا: ساختمانهای امداد با بودجه دولت ساخته شده و هیچ ارتباطی با صدقات نداره
دوما: توی همون مجموعه ساختمانها 800 نفر کار میکنند.
سوما: علاوه بر ساختمانهای اداری، چند مجموعه مهمانسرا برای کارکنانی که از استانها برای مآموریت به تهران میان وجود داره
چهارما: یکی از ساختمانها ساختمان آموزشیه
پنجم: اگه فقط یه روز امداد خدماتش رو قطع کنه اون موقع معلم میشه که اوضاع اقتصادی کشور چقدر اسفناکه و آقایون مدیران چقدر در این زمینه ناتوانند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
بله با اون منو غذا معلومه اون 800 نفر اون تو دارن چکار می کنن!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
نه تنها به مردم ایران بلکه به کشورهایی چون افغانستان و پاکستان و آفریقایی هم می فهمند چه اوضاعییه!
وقاری
|
Iran, Islamic Republic of
تاکی استباط های غلط،تاکی دفاع نامعقول،تاکی خودفریبی و...چقدرخوب بود با پول این زمین وهزینه این ساختمان 800 نفر در یک کارخانه کار می کردند،چقدرخوب بود به جای پرداخت صدقه ناچیزی که حتی هزینه غذای بسیاری خانواده را تامین نمی کند بصورتی اصولی ماهیگیری وامرار معاش را به آنها یاد می دادیم،چقدرخوب بود حال که اوضاع اقتصادی کشور اینقدر بد است وکمیته امداد این اقتصاد را حفظ کرده این کمیته عهده دار مسئولیت کمکهای خارجی نبود.چقدر خوب بود...
ایمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰
۲۷
۱۴
تشکر از شما-بیخود نیست که بعضی وقتها پول خوردنداری که به تاکسی دارها بدهید می گویم می اندازم صندوق صدقه می گوید نه نیانداز آنجا و اصلا طلب خود را نمی گیرد.
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰
۳۵
۱۷
ساندیس ها بهشون چسبیده....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰
۴۸
۲۲
اکثر این آقایون همچون شیخ بیسواد، در کاخ های مجلل شمال تهران زندگی می کنند. ولی در عین حال در مورد امام(ره) و کمک به محرومین، خیلی قشنگ سخنرانی می کنند!!
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰
۵۱
۱۰
این جمله امام را تا حالا ندیده بودم دستتون درد نکنه جمله باحالی بود
بگید سر در ادارات نصب کنند.
امام خمینی(ره):
ما _ بحمدالله _ امروز همه دست اندر کارهایمان کاخ نشین نیستند، دولت ما یک دولت کاخ نشین نیست.آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید فاتحه دولت و ملت را بخوانیم.
یاعلی
|
Iran, Islamic Republic of
می دونید این حرف رو حضرت امام در دوران آقامون میر حسین موسوی گفته حالا در دوران ... چه خبره
یاحسین
|
Iran, Islamic Republic of
آقای یاعلی، حضرت امام همواره از دولت ها حمایت کردند، چه بنی صدر، چه باهنر و چه موسوی. این قضیه ربطی به کارهای این افراد ندارد. امام از دولتمردان جمهوری اسلامی حمایت می کردند و آنها را نصیحت می نمودند . حالا یکی مثل بنی صدر اون طوری خیانت کرد، و یکی مثل موسوی، نفاق اش امروز مشخص شده. هرچند همون موقع هم سعی در متشنج کردن اوضاع جامعه (بوسیله ی استعفا و درگیری با رئیس جمهور منتخب) داشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
فاتحه.....
قادر
|
Iran, Islamic Republic of
این جمله را باید به یاحسین هایی گفت که ظاهرا"بی خبر از همه جا کور کورانه سعی در حمایت از گروه واشخاصی دارند که دیگر بعداز6سال واندی ماهیت ایشان کاملا"روشن و واضح است وسخنان امام (ره)را به نفع خود تعبیر وتفسیر نموده ومی نمایند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰
۴۷
۴
کوفته تبریزی
فسنجان
چلوکباب بختیاری
شنسیل مرغ
چلوجوجه کباب

اینها را ولش
غذای نوع اول
یا غذای نوع دوم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
از صدقه سر فقرا به چه نونی رسیدن .
پیشنهاد میکنم عصرونه هم براشون در نظر بگیرن یه موقع ضعف نکنن
پیروزی
|
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز فکر میکنم بد نباشه بدونی این منوی غذایی به حدی بدون کیفیت هست که خود من هم با وجود اینکه یکی از همین (بقول شما کاخ نشینان) هستم
الان 2 ساله که ازش استفاده نمیکنم و اضافه بر این هم بد نیست که با خبر باشی پول این غذا هر ماه از فیش حقوقی کارکنان کسر میشه
خط انقلاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰
۴۴
۶
این کاخ همچون برج میلاد خاریست در چشم فقیر.
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
هرشهری می بایست نمادهایی داشته باشد واین نماد هامتعلق به همه است.
اما ایجاد چنین ساختمانی که با ثلث ارزش بنا می توانست در مناطق 18-19-17تهران باشد ودر بین محرومین جای دفاعی ندارد.
خط انقلاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰
۴۶
۶
چه فسادها که در این کمیته ی ... وجود ندارد. چه بدبخت هایی که کمته امداد به آنها رسیدگی نمی کند. آقا کسی که در کاخ زندگی می کند و بخیاری می خورد و باد کولر گازی این آدم چه می داند آن بدبخت که در خانه اش حمام ندارد چه می کشد.
عادل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰
۳۸
۲
کمیته امداد و دانشگاه آزاد را باید دو خواهر ناتنی قلمداد کرد چرا که کمیته امداد نیز تاکنون دو مدیر به خود دیده و یکی از آنها چند سالی است منصوب شده و هر دو نیز تا حدودی غیر دولتی می باشند فقط با این تفاوت که مخاطبین دانشگاه آزاد دانشجویان و مسئولینی بودند با اعتماد به نفس بالا که دادشان به همه جا می رسید و لی مخاطبین کمیته امداد ...
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۰
۴۲
۴
کمیته امداد و این ریخت و پاشها ، لااقل ظاهرسازی کنید ، بخدا این برای نظام فاجعه است ، خدا رو شکر کوخ نشینها پای اینترنت نیستند تا این مصیبت رو ببینند
بنده خدا
|
United States
|
۰۱:۲۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۰
۳۵
۱
بنام آنکه گل را رنگ و بو داد

یادش بخیر، جبهه که بودیم در روزهای ماه رمضان بهترین غذا ها را با ما برای سحر و افطار می دادند (پنیر و هندوانه) که معمولا هندوانه اش سپید و بی طعم بود. اگر لطف خدا شامل حال یکی از گروه ها میشد و هندوانه اش قرمز و شیرین از کار در می آمد؛ چه میهمانی میشد!!!
برادران جهاد در این جهاد مقدس و با این تغذیه فقیرانه موفق و موید باشید! برادران خسته نباشند!؟!
بنده خدا
|
United States
|
۰۱:۲۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۰
۲۶
۲
بنام آنکه گل را رنگ و بو داد

یادش بخیر، جبهه که بودیم در روزهای ماه رمضان بهترین غذا ها را با ما برای سحر و افطار می دادند (پنیر و هندوانه) که معمولا هندوانه اش سپید و بی طعم بود. اگر لطف خدا شامل حال یکی از گروه ها میشد و هندوانه اش قرمز و شیرین از کار در می آمد؛ چه میهمانی میشد!!!
برادران جهاد در این جهاد مقدس و با این تغذیه فقیرانه موفق و موید باشید! برادران خسته نباشند!؟!
بنده خدا
|
United States
|
۰۲:۰۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۰
۴۲
۳
بنام آنکه گل را رنگ و بو داد

در یکی از عملیات ها در کردستان؛ یکی از فرماندهان حزب دمکرات تسلیم شد و چند روزی را بهمراه ما بود. یادم نمی رود زمانی راکه ما مشغول خوردن ناهار شدیم مردم آبادی برایمان از ابادی غذا آوردند که از آنها تشکر کردیم و درخواست کردیم که بجای ما غذا را به مسجد برده و در کنار هم و با هم نوش جان کنند. لذا، نان خشک، کمی خرما و پنیر همراه خود را در سفره نهادیم و مشغول خوردن. دودستی بر سرش کوبید و های های به گریستن. پرسیدیم که چه شده و چرا گریه می کند. گفت ای خاک بر سر من که سالها با چه کسانی می جنگیدم. با ما گفته بودند که شما بهترین غذا ها را برای خود ومردم کردستان را به بیچارگی و گرسنگی کشیده اید؛ حال می بینم که بر عکس است.
خوب میشد اگر این فرمانده دمکرات را برای ناهار به کمیته امداد ببرند تا ببیند این برادران با چه سوتغذیه ایی و با چه مشقتی به درد این مردم محروم میرسند!؟؟!
ناشناس
|
Germany
|
۰۵:۴۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۰
۴۹
۶
کوفتشون بشه
ناشناس
|
Germany
از شخصيتت معلومه كه حرف حساب سرت نميشه .جواب ابلهان خاموشي است
bitaraf321@aol.com
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۰
۳۹
۵
با آبدارچی این ساختمان صحبت میکردم میگفت قراردادی وبا حقوق سیصدهزار تومان در ماه کار میکنم حق استفاده از سرویس ایاب وذهاب پرسنل رسمی را نداریم و نصف حقوقم صرف کرایه ماشین تا محلهء ابوذر میشود ...
عوام بی بصیرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۰
۵۲
۸
امکان تحقیق و تفحص از کمیته امداد امام وجود ندارد.
یه بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۰
۳۵
۳
نترکند با این برنامه غذایی شان...
کمیته امداد نیاز به یه خانه تکانی اساسی داره
در ضمن با این شرایط رفتار خوبی هم با مردم ندارند و بعضی هاشان از ادم طلبکار هم هستند
هاشم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۴۱
۳
چرا مسئولين اين نهاد مقدس جواب اين مطالب رانمي دهند تااين شبهات برطرف شود
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۵ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۴۶
۲
میگم کمیته امداد استخدام نمی کنه ؟!
منوی غذاشون من رو بدجور درگیر کرد !
تو مجلس هم این طوری بریز و بپاش نیست ...
دو نوع غذا برای هر وعده ! اند نامردیه .
بعد سر خیابون میبینی یک نفر داره صندوق صدقات رو خالی می کنه ، دیگه دلت نمی اید بگی نکن . چون در نهایت کاخ نشین اون پول رو می خوره !!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۳۳
۳
امید وارم کار شما هم برای رضای خدا باشد و ادامه دهید
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۸
۵۹
كار مند همه سازمانها انسان هستند مگر كارمند امداد چه فرقي با سازمانهاي ديگر دارند كه مثلاً بايد در اماكن فرسوده و با سختي زندگي بكنند در حاليكه كاركنان شركتهاي و سازمانهاي دولتي ديگر در بهترين ساختمانها كار بكنند و هيچ اشاره اي نمي شود
منیر
|
Iran, Islamic Republic of
امیرجان یک سری اداره مابزن در سازمان بهزیستی متوجه تفاوت کارمندی هم می شوید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۴۸
۹
خدا لعنتشان كند كه اين چنين پولهاي بيت المال را براي اشرافي گري خودشان هزينه نكنند !!! اين ساختمانها چه به كار بينوايان و بيچارگان مي آيد آنها سرپناه ندارند كه از سرما و گرما در امان باشند!!! چراي جلوي اين ريخت و پاشها را كسي نمي گيرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
اقايان .اتش را براي خود نخرين.بنده در يكي از شهرستانها مشغول به كارم.بياين اونجا ساختمان اجاره اي مارو ببينيد و سختي كارا رو .هيچكدوم از شما نميتونه وضع اونجا ،ادامايي كه به هر دليل دارا يمشكل هستند را تحمل كنه .اگه چيزي دشت كنند دعا ميكنند و اگه چيزي بدليل محدوديت بهشون داده نشه فحش و نفرين كه هيچكدامتون طاقت نميارين.اقايون بنده مهندس نرم افزار كامپيوتر م اونجا كاراي فناوري رو انجام ميدم .اما مجبورم در هر روز بدرفتاري و حس طلبكارانه مردم را بشنونم.هرچند اونا مشكل دارند ولي تمام عقده هاشونو سر كارمنداي اين اداره خالي ميكنند.از طرفي هم حرف و حديث به هرحال هست .
محمدحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۳۶
۶
تا امروز پول مینداختم صندوق صدقات ولی ...
تازه فهمیدم چرا بعضی وقتها صدقه میدم ولی اثر نداره
ایشاالله مال یتیم گوشت بشه بچسبه به تنشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۳۱
۷
آقايان صراط نيوز:
من از رفتار و كردار شما بياطلاعم ولي همين را بگويم كه به خدا اگر شما با همين اطلاعرساني كه شايد منجر به ستاندن حق مظلوم شود مستحق بهشت ابدي هستيد. خدا اجرتان دهد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۲۸
۲
مجلس نمی تواند از این کمیته گزارش تحقیق و تفحص تهیه نماید؟؟؟؟
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۳۲
۴
اميدوارم كه بعد از ظهور امام زمان (عج) سر برخي مسئولين اين نهاد توسط آقا زده نشود...
اگر بدانيد چه اتفاقاتي در اين نهاد مي افتد جريان كاخ به حاشيه ميرود ...
محمدامین
|
Iran, Islamic Republic of
با نظر شما موافقم من هم از برخی فساد اخلاقی که در این سازمان از برخی خانواده های فقیر میشود اطلاع دارم؛یا مهدی ادرکنی
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۳۶
۴
چند تا از این این ساختمونها رو میشه با پول یک روز صندوقهای صدقات کل کشور ( گداهای آهنی ) ساخت . فکر کردین کمیته امداد نهاد مستضعف و بی پولیه ؟
محض اطلاعتون بنیاد مستضعفان و جانبازان هم یکی از سرمایه دار ترین و پولدار ترین نهادهای کشوره و شاید هم تنهاترین نهاد سرمایه دار !
ولی متاسفانه این پولها و املاک اهدایی مردم به این نهادها هیچ فایده ای برای طبقه ضعیف و فقیر کشور نداره .
مجتبي مح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۶۶
۳
حالا از يك طرف تلاش ميكنند آمار مدد جويان واقعي رو به بهانه هاي مختلف كم كنن و خرج ساختمانها و ماشينهاي مدل بالا خود و پرسنل كنند .
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۲۴
۶
احسنت بر تو کاش میشد وام های بلاعوض به کارکنانش هم می گفتید .
پیروزی
|
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز با وجود 12 سال سابقه خدمت تا این لحظه هوز مستاجر هستم و هنوز رنگ این بلا عوض هایی رو که شما میفرمایید ندیدیم ...!!!
صلواتی
|
Iran, Islamic Republic of
احتمالا"مستاجرآجودانیه وفرمانیه هستی یاخیلی از قافله همکاران عقب مانده ای!
ناشناس 1
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۳
۴۶
متاسفانه بعضادرقضاوت دوستان کم میاورند به نظربنده ملاک عمل وظایف ذاتی امداداست که تاکنون توانسته وخواسته نسبت به دیگرسازمانهادرارزیابی موفق ترواقع شود
توفیقیان
|
Iran, Islamic Republic of
وقتی نهاد نظارتی برکار این کمیته نظارت نداره ومالیات هم نمی دهد وخودارزیابی هم دارد طبیعی است درارزیابی موفق خواهد بود.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۲۷
۲
لیست غذاشونو نگاه کن..اما 30هزار تومن به فقیرها میدن اونم ماهیانه.قدر یک سور روزانه غذاشونه.
غريب آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
سلام عزيز بدون اطلاع نظر ندهيد ليست غذا مربوط به دانشجويان دانشكده امداد مي باشد نه پرسنل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۲۱
۳
بد نیست سری هم به مرکز خدمات حوزه علمیه قم بزنید که به خاطر یک وام یک میلیونی پدر بچه ها رو در میارن اما....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۴
۴۹
براتون متسفم كه اينقدر زود قضاوت مي كنيد هنوز نديد كميته امداد هائي كه در مناطق محروم دارند خدمت مي كنند و امدادگراني كه مخلصانه دارن كار مي كنند جاهائي كه شايد آب و برق هم ندارن بشاكرد هرمزگان سيستان و ...
احمدی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
باتوزیع پول یارانه ها که قرار دو برابرشود نیازی به این کمکها نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۲۴
۵
عزيزم ليست غذاشونو چرا ميگي بيا آخرين سيستم ماشينهاشون ببين كمترينشون سرايدارشونه ماشين سورن سوار ميشه وانگهي هفتاد هشتاد مليون ايراني اگر هرروز يك تومان به صندوق صدقات بندازنديعني روزي هشتاد مليون تومان دخلشونه حالا بقيه حساب و كتاب باشما
شناس
|
Iran, Islamic Republic of
این ماشین ها برای رفتن به مناطق محروم نیست مگه؟!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
آقای ناشناس چرا ندانسته و ندیده شایعه سازی می کنی مطمئن باش خداترس ترین نیروها در کمیته امداد مشغول کارن اگه ماشین سواره مطمئن باش 80%حقوقش قسط وام میده بابت اون منو غذا هم آخر ماه برو فیش حقوقشون ببین که چقدر ازشون کم میشه انشاله همه به صراط مستقیم هدایت شویم تا تهمت ناروا به نهاد مقدس کمیته امداد نزنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۲۹
۳
در این مجموعه عظیم علاوه برآنچه در گزارش آمده یک هتل 11طبقه در حد 5ستاره با تمام امکانات ساخته شده که این هتل عاوه بر خوابگاه 11طبقه کارکنان و ماموران شهرستانهاست این هتل اماده بهره برداریست ولی هنوز افتتاح نشده است
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
از این بقول شما هتل 5ستاره فرزندان مددجو تحت حمایت که جهت آموزش فنی حرفه ای به تهران اعزام می شوند استفاده می کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۲۲
۲
ساختمان بماند دریافتیهای کارکنان کمیته امداد به بهانه های مختلف سئوال کنین تمام اعیاد وجشنها حق لباس حق غذا حق مسافرت حق ایاب وذهاب حق مسکن حق خوابیدن.....................
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
انشاله آن چیزهایی که نوشتی به واقعیت بپیونده تا مشکل ما هم بشه
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۲۴
۴
خيلي ناراحت كننده است
چرا بايد كميته امداد همچين كاري مي كرد؟
چه لزومي داشت؟
همش عشق و حال شد كه
پس كي مي خوان خدمت كنن
كميته امداد بايد اين ساختمان رو بفروشه و خرج نيازمندا كنه
با فروش همچين كاخ مجللي مي دونيد چندين نفر نيازمند صاحب خانه ميشن
تو رو خدا فكر آخرتمون هم باشيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۲۳
۶۰
با سلام قضاوت عجولانه ای ایست به خصوصو در مورد کارمندان که اشاره شده وام های آنچنانی بلاعوض می گیرند .
1- منوی غذای اشاره شده از حقوق کارمندان کسر میشود که در حال حاضر هم با بخشنامه دولت محترم کارکنان غذای خود را از منزل می آورند و در ساعت 30/14 صرف می نمایند .
2- ساختمان ها علاوه بر اینکه زمین آن اهدایی است با بودجه دولتی ساخته شده و ربطی به صندوق صدقات ندارد
3- تجمیع ساختمان های دیگر در این مجتمع صورت پذیرفته که می توان به مرکزآموزش امداد ، مهمانسرای ویژه میهمانان شهرستانی ، حوزه خودکفایی و اشتغال و ... اشاره نمود که در صورت پراکنده بودن این ساختمان ها علاوه بر هزینه های گزاف نگهداری امورات اداری نیز با کندی بیشتری مواجه می شد .
4- کارمندان امداد حتی از برخی کارکنان سازمان های دیگر کمتر حقوق دریافت می نمایند به شخصه شاهد بودم که یکی از کارکنان کمیته امداد مستأجر مددجویی از همین نهاد بود و بارها این مورد تکرار شده است .
5- قرار نیست کار محرومین صرفاً در ساختمان های مخروبه به سرانجام برسد داشتن ساختمانی با این مشخصات هم نشانی از کاخ نشینی نیست مددجویان هم به این ساختمان ها مراجعه ای ندارند و این مرکز صرفاً به عنوان ستاد بوده و در سراسر استان ها و شهرهای کشور دفاتر مختلف کمیته امداد آماده خدمت رسانی به محرومین است
6- بهتر بود که رعایت انصاف و عدالت در ارائه گزارش می شد و صراحتاً با مسئولین امداد نیز در راستای علت وجودی این ساختمان سئوال شده و پاسخ های آنان نیز در زیر این گزارش مغرضانه درج می گردید
7- تنها بخشی از حقوق مددجویان از صندوق های صدقات تأمین می گردد و الباقی با تعیین بودجه دولتی است که همواره هم مسئولین امداد بر سر حقوق حقه مددجویان با کلیه دولت مردان در حال کشمکش بوده اند .
8- مظلومیت کارکنان این نهاد مقدس هم که در حال خدمت صادقانه می باشند از نوشته های برخی از دوستان هم هویدا است چراکه حجمه ای از توهین ها و تهمت ها نیز به این عزیزان روا داشته شده که حقاً و انصافاً نابجاست تحقیقی در این خصوص می تواند روشنگر کل مطالب باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
شما بايد هم حمايت كنيد
فدایی
|
Iran, Islamic Republic of
قسم حضرت عباس یا دم خروس؟
ع . م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۲۷
۴
متأسفانه روحیه تجمّل گرایی بعد از جنگ با روی کار آمدن سردار سازندگی ، کلید خورد ( اصطلاح رو ، حال کردی ؟ ) ببخشید ، شروع شد و ریشه گرفت و حالا بلای جان کشور شده . البته تا بوده چنین بوده .در ابتدای انقلاب به خاطر وجود جو جنگ و وجود جوانان برومند انتقلابی( که متأسفانه اکثر آنها به آرزوی خود که شهادت بود رسیدند )بروز پیدا نکرد . چه کار کنم که این کلمه متأسفانه را دراین متن باید مرتب تکرار کنم چرا که اکثر بچه های جبهه و جنگ که الآن روی کار هستند و برادر های پاسدار روحیه بسیجی بودن خود را از دست داده اند و به تجملات روی آوردن . نگویید که دروغه . خود من بسیار ی از کسانی رو می شناسم که تغییر موضع داده اند .
در مورد ................................................................................................................................................................................................................................................................................؟
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
تورو خدا این حرف ها را جای دیگر نزنید.
رزمنده های واقعی ما در زمان جنگ هنوز هم بامشکلات اقتصادی فراوانی روبرو بوده وهستند.
تنها عده ای سود جو وفرصت طلب وپشت جبهه نشین ودسته ای که حسب مورد یا تصادف جبهه رفته ودراثراحمال کاری خود دچار معلویت که بعدجانبازی شد ویاعمدی در کارشان بود مشغول لفت ولیس بیت المال وحق الناس بوده وهستند.
امدادگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۷
۵۸
سلام. من یکی از همون کارکنان کاخ نشین !! شاغل در دفتر مرکزی کمیته امدادهستم با سی سال خدمت که 5سالش افتخاری بوده هنوز هم مستاجرم وافتخار میکنم که نوکر پابرهنه هام ...هر کس واقعا طالب حقیقته بسم الله ادرس بده تا حقیقت رو براش روشن کنیم...اگه هم میخواهید فقط حرف مفت بزنید خدا رو در نظر داشته باشید... قیامتی هم هست...شعارزدگی و عمل زدگی و طاغوت زدگی هم دردی رودوا نمی کنه...سعی کنیم از سر انصاف و عدالت قضاوت کنیم...کمیته امداد هم فقط ساختمون مرکزی نیس ...خوبه یه سری هم به گوشه کنار کشورمون وجاهای دیگه مثل افغانستان ولبنان وافریقا بزنید و بعد فرمایش کنید...روح امام شاد و سایه رهبری مستدام باد.
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۸
۵۵
این گونه نوشتن باعث دین به مجموعه خدوم کمیته امداد است. من کارمند جزء و قرار دادی امدادم و به شخصه هیچ کدوم از این چرندیات رو قبول ندارم. در ضمن این ساختمون ها خیلی عادی ساخته شدن و چون برای کار ستادی کل کشورن عملن ارتباط مستقیم با مثلا فقرا در تهران ندارند. در ضمن اینکه اوایل انقلاب به کدوم سازمان کجا زمین واگذار میشده و اینکه سوهانک گیر اینا اومده ربطی به مدیریت حال حاضر امداد نداره.
در ضمن باید بدونید غذای امداد از بدپخت ترین و ارزون ترین غذاهای تموم شده تو ادارات دولتیه. اگر انگشت اتهام نویسنده به مجموعه امداده امثال استاد عسگراولادی و مرحوم والی ها و شفیق ها نیز بی بهره نیستند پس...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی(ره):
ما _ بحمدالله _ امروز همه دست اندر کارهایمان کاخ نشین نیستند، دولت ما یک دولت کاخ نشین نیست.آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید فاتحه دولت و ملت را بخوانیم.
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۲۱
۳
مگه ایران با این همه درامد نفت کمیته امداد نیاز داره یا طمع اجازه نمیده به بقیه برسه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۲۷
۰
انشاء الله هر کسی به این مملکت خیانت میکند در هر لباسی که هست خداوند اول هدایتش کند و بعد اگر قابل هدایت نبود نابودش کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
۲۱
۱
در شیراز هم متاسفانه دارند یک ساختمان مجلل در بلوار چمران می سازند که زمین آن خداتومن قیمت داره ؟! واقعا جای تامل و بررسی دارد.
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
۳
۱
همینه دیگه بعضی از صتدوق صدقات ها کار نمی کنه ! هر چقدر هم پول توش بندازی یک بلایی عظیم سرت میاد !
البته شوخی کردم ، نیتهاست که اعمال رو میسازه
امدادگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
۶
۷
سلام...شما صراطی ها هم ریگ تو کفشتونه.!!...چرا نظر دیروز بنده رو منعکس نکردین؟؟؟؟
الف . ي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
۴۷
۰
با سلام
من خودم از كارمندان كميته امداد هستم ولي متاسفانه وضعيت معيشتي كارمندان كميته امداد را بررسي كنيد و مي بينيد كه حتي بودجه كارمندان نيز هزينه همايشها و سمينارهاي امداد مي شود و اصلا توجهي به ما نمي كنند.
ما به همه وامهاي مختلف مي دهيم ولي خودمان از وامهاي جزيي برخورداريم و وقتي اعتراض مي كنيم مي گويند بودجه نداريم ولي براي ساختمانها و همايشها و مديران خود هيچ موقع كم نمي گذارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
این بخاطر جذب بیش از حد پرسنل بوده وهست،راست میگی تقصیر شماکه نیست....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
۴۳
۱
برخي افراد 30سال است كه در آنجا معاون هستند وخيلي مغرور شده اند وهمه اختيارات امداد با آنها مي باشد يك چيزي شبيه ليبي بايد آقاي انواري يك خانه تكاني بكنند تا امداد در خدمت رساني به روز شود اگر قدرت داشته باشند
امدادگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
۴۰
۱
من يك كارمندامداد هستم فقط همين قدر بگم كه تو خانواده اي كه همه كارمند هستند حقوق من از همه كمتر و كارمن از همه بيشتر است اين از امداد وامدادگر
133
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
۳۴
۲
بنده يك سوال دارم كميته امداد بگويد در بالاي شهر مردم مستمند هست يا جنوب شهر ؟
ساختمان بالاي شهر بايد باشد يا پايين شهر؟
ببخشيد پايين شهر ترافيك زياده آقايون اذيت ميشن بايد برن بالاي شهر چون ترافيك نداره و هوا تميزتره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزسلام ...اگه با این منطق بخوای ببینی اونوقت خواهی گفت حسینیه جماران و جایگاه رفیع رهبری امام رو هم بیاورید کهریزک!!! امان از عمل زدگی وشعار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
دوستي كه پاسخ داده ايي. معلوم شما يا منزل امام و رهبر را نديده ايي يا اصلا خصوصيات رهبري و امام را نميداني .شما اتاق و حياط محقر امام در جماران ولو بالاي شهر را با كاخ سوهانك يكي ميدانيد.امان از قياس به نفس كنان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
حضرت امام اگر جماران هم بوده ساده زیست.
خوتان را با ایشان وخانواده محترمشان مقایصه نفرمائید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
۲۳
۱
متاسفانه در برخي استانها هم ساختمانهاي امداد امام در مناطق بالاي شهر و با هزينه زياد احداث كه علاوه بر مشكلاتي كه براي مراجعين ايجاد نموده ذهنيت منفي هم در پي داشته است.
s
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
۱
۲
یا علی و یاحسین چه خبره حسین کوتاه بیاتو کوچکیکتری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۳۶
۱
چرادر مورد هتل مجلل 11طبقه که در سوهانک ساخته شده و آماده افتتاح است چیزی نمی نویسید این هتل درحد 5ستاره با هزینه های بسیار بالا به چه مجوزی ساخته شده این در حالی است که یک ساختمان 9طبقه بسیار بزرگ نیز برای اسکان ماموران و مدیران شهرستانی جداگانه ساخته شده است وجود این دو ساختمان قابل انکار نیست و کافیست عکاس خود را به مجموعه سوهانک بفرستید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۱۹
۱
عالی بود .
عباس آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۲
۴
از وقتی به اطرافیان یه آقایی گیر دادند وکلی جن گیرورمال دستگیرکردن وتفحص از شورای عالی ایرانیان مطرح شده جریان انحرافی مثل همیشه به همه انگ میزنه عاقبت این فرافکنی ها معلومه الحمدالله هم کارنامه ولایت مداری امدادی ها معلومه هم گندکاریهای مش......... ورفقای منافقش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۸۷
۱
کاش مقام معظم رهبری یک نماینده تام الاختیار به امداد اعزام کند وبه پای درد دل این کاخ نشینان بدبخت (کارمندان)بنشیند وبداند که آقای پال.......... در حق سرنوشت این پرسنل چه جنایت هایی کرده ومیکند !پال.......... خود منزل شخصی دارد یک راننده با ماشین سمند سفید 24 ساعت در اختیار دارد وهزینه آن را امداد می پردازد و خودش در یکی از ساختمانهای مجلل امداد در ........... به رایگان سکونت دارد هزینه شارژساختمان را نیز امداد می دهد هرکس را دوست دارد پست سازمانی می دهد هرکس را دوست ندارد پست آن راحذف وستاره دار می کند ازهمه بدتر این ..... وخائن به صدقات مردم درجلسات رسمی قرآن تفسیر می کند انشاالله آه این کارمندان مظلوم دامن این ........ وحامیانش را خواهد گرفت .در هر حال به عشق امام (ره) تا جان داریم از یادگار به حقش یعنی کمیته امداد امام خمینی(ره) حتی در لباس ...........شوئی محافظت ودفاع خواهیم نمود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
۷۴
۰
از محضردادستان محترم کل کشور که انسان ولایت مدار وقانونگرا می باشند استدعا داریم به اتهام آقایان ع. پال...........(دست راست آقای انو.....)و قاس....... (مدیر امل...... امد.....) تحت عنوان استفاده غیر قانونی از اموال بیت المال (ساختمان مسکونی واقع در ..... وحیف ومیل از طریق انحصاری کردن یک خودرو وراننده آزانس برای خود وخانواده اش) و انتقال املاک ام....... بنام خود و اقوام(قاس.......)که پرونده آن در سازمان بازرسی کل کشور مطرح می باشد دستور رسیدگی وپیگرد قانونی را صادر نماید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۲۵
۰
ای وای اینهارا که دیدم دلم خون شد واعصابم داغون پس میگم چرا افراد مستمندی که ازکمیته جقوق بسیارناچیزی میگیرند باپول کلانی که ازصندوقهای کنارپیادهروها خانه ها ، ادارات ، شرکتها ، سازمانها، وخیلی جاهای دیگرکه دراین مختصر نمی گنجد درکجا هزینه میشه منهم مثل خیلی ها گول سادگیمو خوردم ویک صندوق ازاین کمیته گرفتم اما همین امروز میرم مقدارپولی که درصندوق هست راخالی میکنم و صندوق خالی راتحویل میدم واگرقادرباشم اون پولهایی راهم که دادم وقبضش راهم دارم میدم تااحقاق حق کنم چون تازه دونستم در تله چه صیادهایی افتادم .
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۲۶
۰
اگه کمیته امداد و بهزیستی وظیفه شونو به نحو مناسبی انجام میدادن وضعیت جامعه این جوری نبود و دیگه شاهد به تاراج رفتن محتویات صندوق های صدقات توسط معتادان در خیابان ها نبودیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
باوجودیارانه هاوهدفمندشدن آن این دوسازمان باید منحل می شدند ماکه فقیری نداریم .بحمدالله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۲۴
۰
واقعا چرا كميته امداد بايد اين همه بريز و به پاش داشته باشه و هر وقت كسي هم بهش چيزي بخواهد بگويد فورا خودشان را پشت نام امام خميني قرار بدهند و بگويند ما كميته امداد امام خميني هستيم. خدا از سر تقصيرتان نگذرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۳
۳۸
خواهشمند است نظري كه مي دهيد خدا را در نظر بگيريدجواب دادن در روز قيامت خيلي سخت است مساعدت به حدود 6ميليون نفر در سرفصلهاي مختلف مانند اشتغال -مسكن-جهيزيه-درمان-مستمري-وغيره خدا وكيلي كار ساده اي نيست پرسنل كميته امداد خيلي زحمت مي كشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۴
۰
ماکاشتیم و ازمابهتران بردندوخوردند ، درآینده فرزندان مامیکارند بازهم ازمابهتران خواهند خورد.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۲۴
۰
با سلام و تشکر از خبر شما
این رو از بچه های همه شهر ها بخواین براتون بفرستند: عکس و محله کمیته امداد شهرشون. نتیجشو رو سایت بزنین خیلی جالب می شه اکثرشون بالای شهرن.
مسئولین توی پایین شهر نمیتونن برن یا براشون برا ادارشون افت کلاس داره پایین شهر باشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۲۴
۲
ای کاش اشاره ای هم به مسافرتهای آقایان مرکز به بهانه بازدیدها وبازرسیها اززیر مجموعه های خود در استانها هم می شد از مخارج کلان جهت بهترین مکان برای تفریح آقایان وهزینه های آنچنانی اجاره خانه ویلایی وغیره در جزائر قشم وکیش ومتاسفانه اینکه مدیران انتصابی آقایان هم باید دربست دراختیار شان باشند تانکند صندلی مدیریتی را از دست بدهند مدیرانی که در خانه امام مسئولیت دارند وشعار خدمت به خلق اله را می دهند حتی حاضر به پذیرفتن پرسنل خود جهت بیان مشکلاتشان نیستند آیا این اقایان خود رابه عنوان دوستدار علی می توانندنام ببرندآیا علی (ع) اینگونه رفتار میکردند آن وقت بعضی ها در مورد پرسنل جزءچه قضاوتهایی می کنند واین البته به امداد تنها ختم نمی شود متاسفانه خیلی از ادارات مسئولینش به این درد مبتلا هستندوبعضی ها هم خیالشان راحت است به داشتن طرف مقابل (مدافع وحامی)در مرکز ای آقا خبر از دل پردرد پرسنل امداد ندارید
داود شاهانی (تراب)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۹
۷۵
متاسفانه اکثر نظرات بالا چیزی بجز چرت و پرت و اراجیف نیست . مگر میشود ندیده و نسنجیده راجع به نهاد مقدسی مثل کمیته امداد امام خمینی (ره) نظر داد ؟ نهادی که بجز خدمت به محرومین هدف دیگری نداشته و ندارد . ولی انصاف بخرج دهید و قبول کنید که بخشی از بودجه کمیته امداد هم میبایست صرف رفاه مدیران خدوم و زحمتکش امداد شود ، تا بهتر بتوانند کار کنند. در ضمن هزینه ساخت ساختمان دفتر مرکزی کمیته امداد بیشتر از 300 میلیارد تومان نیست که با توجه به عملکرد عالی کمیته امداد در کشور رقم قابل قبولی میباشد .
امدادگر اول
|
Iran, Islamic Republic of
ممنون اقای تراب.بنده هم با شما موافقم فقط در تکمیل فرمایش شما باید عرضکنم: .....صرف رفاه مدیران و ""سایر خدمتگزاران"" خدوم و زحمتکش امداد در تهران و همه ی ایران شود......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
عملكرد عاليكميته امداد؟كجاي دنيا به تحت پوشش داشتن 250 هزار خانواده و اضافه شدن به اين عدد در هر سال با بودجه 3000هزار ميليارد توماني در سال عملكرد عالي ميگويند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰
۲۶
۲
جریان فروش اون همه واحدهای مسکونی حکیمه فکر کنم پروژه شهید بهشتی چیست چرا این خانه ها رو به افراد مستمند نمی دهند و چرا ........... شروع به ساخت و ساز و خرید و فروش خانه با پول ........... کرده که آقایان x , y بیشتر این واحدها رو با قیمتی خیلی پایینی خریداری کرده و همه آقایان که داخل آن مجتمع سوهانک هستند دارند این واحدها را با قیمت خیلی کمی برای تک تک اعضای خانواده و دوستان و آشنایان خود می خرند لطفا رسیدگی کنید
امدادگر2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۴
۳۲
خداوند همه ما را عاقبت به خیر کند. عزیزان چرا عاقبت خود را به دنیای عده ای مغرض می فروشید؟ اینها همه اش تهمت،افترا و غرض ورزی است . اصلا" و ابدا" واقعیت ندارد. به فکر یه وجب قبر خود باشید و به برادران خدوم و زحمتکش خود تهمت نزنید. من به عنوان یک امدادگر همه را تا این لحظه حلال کردم. اما کسانی را که از این به بعد و بدون اطلاع و علم به من و همکارانم تهمت بزنند نخواهم بخشید. خداوند همه را از شر بلایا حفظ فرماید انشاءا...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
امدادگرجان ماهم شما را حلال کرده ومی کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۳۵
۰
آقايان صراط نيوز تو را ه خدا و به خون شهيدان قسمتان ميديم كه ادامه اين خبر را دوباره منتشر كنيد و نگذاريد اين عمل خير و خداپسندانه تان عقيم بماند دوباره خبرهاي جديد تر تهييه كنيد و در سايت بگذاريد. شك نكنيد كه دل امام زمان و مقام معظم رهبري و خيلي از مردم مستضعف از اين عمل شما خوشحال شده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۲
۶
مرگ بر اسراييل/مرگ بر آمريكا
اميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۴
۳۳
اون كسي كه به راحتي در مورد صدقه نظر ميدي اول برو مصارف صدقه رو بخون بعد برو كميته امداد تا تو رو روشن كنه يقيناً مسئولين كميته امداد پاسخ تو رو بدرستي خواهند داد و از گفتن و نوشتن اين چرنديات كه با لعاب احكام اسلامي و سخن بزرگان آغشته نموده اي منصرف خواهي شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
راست ميگه نعوذ بالله خدا يادش رفته در سوره توبه آيه 60 در قسمت مصارف صدقه ساخت كاخ و ساختمانهاي مجلل و هزينه هاي نگهداري از آنها را بياورد ....مرد مومن در كجاي مصارف صدقه امده كه بايد از پول صدقات به كارمندانشان چند نوع غذا داد و ساختمانهاي شيشه ايي و كاخ و ...درست كرد به خدا من كه نه مددجوي امدادم و نه ادم خيلي متمول تا حالا كباب بختياري نخورده ام. اينها هر هفته كباب بختياري ميخورن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۳
۴۰
کارمندان کمیته امداد از تعهدات بسیاری برخودار هستند از کارمندان مخلص ووفادار به این نظام وانقلاب هستندخودم از تلفنی شخصی استفاده نمی کنم چرا یک طرفه قضاوت میکنید اینها مال همین محرومین است ایا شما که دم از این همه عدالت میزنید خانه شیک ندارید دلیل نمشود که کمیته امدا د در خرابه کار کنند چرا به محرومان به این دید نگاه کمیم همیشه پیراهن پاره وشلواره پاره داشته باشند برای انها ارزش قائل شویم این همه سرمایه مگر مال کیست مگر برای یک شخص استاین هم مال مردم است شما بروید بینید چقدر مردم مشکل دارند صدقه رفع بلا است بزای رفع بلای خودتان میدهید وتا در امان باشید شما این پولها را مگر به کارمندان انها می دهید از این پول یک ریال هم به کارمندان نمی دهند همه صرف محرومان میشود اجرتان را زایل نکنید هرکس اگر بخواهد میتواند از نزذیک بنظارت کنند وهرشبه ای که دارد برطف شود اجرکم عندا براساس فرمایش مقام معظم رهبری کمیته امدا د مطمئتن ترین مرکز جمع آور ی اعانات است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
بردروغ گو لعنت........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۵
۳۷
به هيچ كس مربوط نيست كه كميته امدا د چه كار مي كند غلط ميكني
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۰
۹
۲۹
خاک تو سر اون خبرنگاری که عمداً این عکسها را گرفته! بره سایر ادارات و تشکیلات خودشون علاوه بر ریخت و پاش فساد در اونها بیداد میکنه! حیونکی چیکار کنه شهر امام زمانه، هیچ مشکلی هم به غیر از کمیته امداد نیست! خاک تو سرتون!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
پس تقصیر خبر نگاره بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟آها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۰
۲۹
۱
اونايي كه ميگن چي ميشه دفتركميته امداد در يك جاي خوب باشه .ميخواهم بگم خداوكيلي بريد دفتر بعضي از معاونتها و وزرات خانه ها را در دوران اح.... را نگاه كنيد به خدا كوچك و محقر مثلا دفتر معاونت مالي معاونت توسعه و سرمايه رياست جمهوري(معاون آقاي فروزنده) وقتي براي كاري رفته بودم ديدم اطاقش را نصف كرده و 4 اطاق براي كارمندان درست كرده و ديواري پارتيشني را كه تازه كشيده رو هنوز اجازه نداده رنگ كنن.وميگه احتياجي نيست بخدا يكي از ميران ژركار مملكته ..حالا آيا اين استدلال درسته كه بگيم خوب چي ميشه دفتر كميته امداد شيك باشه اونهم كميته امدادي كه پولش يا صدقات مردمه يا كمك دولت كه براي رفع محروميت جامعه به كميته امداد ميدهند.بخدا قسم قيامت براي كميته امداد و رئيسانشان هم هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۰۴ تير ۱۳۹۰
۱
۳۳
يك مشت آدم بيكار نشسته ايد و چرنديات ميخوانيد و چرنديات جواب ميدهيد ما آدما همه مون ظاهر قضيه رو نگاه ميكنيم اينكه كي چي پوشيده كي چه خونه‌اي داره و كي چي ميخوره ما همه هر كدام مسئول اعمال خود در آن دنيا هستيم در پشت اين ظاهر مجلل كاخ امداد امداد گري هست كه كارش خدمت به محرومترين قشر مستضعف در استانهاي دور افتاده مي‌باشد شمايي كه منتظريد از كاه كوه بسازيد . بسازيد و بسازيد چون پشت آن كوه هيچ نيست جز ضايع كردن خودتان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
آقاي ناشناس ،.همون امدادگرهاي كه شما يكي از اوناي تاحالا چند خانم بي سرپرست وبدبخت رو به بهانه راه دادن توكميته امداد ودادن حقوق ماهيانه چندرقاز در اختار گرفتي اگه دروغ ميگم بگو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
پس همه بیکارند؟؟؟؟؟
مثل کارکنان کمیته امداد که جواب دادن!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۰۴ تير ۱۳۹۰
۵
۳۵
واقعاً براي خودم و شما متأسفم آنقدر بيكار تشريف داريم كه نشستيم چرنديات مي‌خونيم روي سخنم اول با خودم وبعد شماست ما و شمايي كه كارمان شده فقط ظواهر دنيا را ببينيم اينكه كي چي مي‌پوشه ، كي چي ميخوره كي چه ماشيني سواره و كي چه ساختماني داره اگه ما يك كم به اعمال خودمان برگرديم و اعمال خودمان را درست كنيم مطمئناً وضعيت خيلي بهتر از اين خواهد شد منتظريم كه يكي يه حرفي بزنه ما ادامه بديم ظاهر ساختمان رو ببينيم و به بقيه ش كاري نداريم شمايي كه ظاهر اين ساختمان چشمانتان را كور كرده منوي غذايي آن دهانتان را آب انداخته بدانيد ممكنه غذاي خودتان خيلي بهتر از اين باشه اما از آنجائيكه مرغ همسايه هميشه غازه منوي غذايي امداد هم دهن پر كن ميشه نمي‌دانيد در پشت اين ساختمان به اصطلاح شما كارخ چه زحمتهايي كه كشيده نمي‌شود و امدادگراني هستند كه تمام توان خود را در دوردست ترين استانها به پاي محرومين مي‌ريزند آيا به گوش شما روستايي به اسم بزمان خورده نه چون فقط تا نوك بينيتان بيشتر نميبينيد شمايي كه از كاه كوه مي‌سازيد بدانيد كه پشت اين كوه كه ساخته‌اييد چيزي نيست جز ضايع كرن خودتان . نويسنده يك امدادگر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۰۴ تير ۱۳۹۰
۳۵
۱
من يكي از مطلعين درون كميته امداد هستم. از اون وقتي كه شما اين مطلب را در سايت زدين يكي از معاونين دستور داده كارمندن دايره انفورماتيك بيان داخل خبر و كامنت مخالفت بزارن.خداوكيلي تمام اين كامنت هاي مختلفي را هم كه گذاشتن همگي رو انگاري يك نفر نوشته و همه اطلاعات دارن كه اصلا معلومه از داخل كميته امدادن . در هر حال تو را بخدا به اين روشنگريتون ادامه بديد تا انشالله زمينه ساز احقاق حق بشين و دست دست اندازان به به بيت المال كوتاه بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
اگه مردی اسمت چیه؟ چرا دروغ میگی؟از خدا نمی ترسی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
نه،خانم هستم اسم من هم م. محمدی شما؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۰
۳
۲
آقايان به خدا از شما ديگه بعيده اينقدر اين نظرات را گزينشي انتخاب نكنيد من تا حالا چند نظر در اينجا گذاشتم كه اونها رو حذف كردين اين نظرات به امانت دست شماست و شما شرعا مسئوليد لطفا نظرات را حذف نكنيد
فرزند مددجوی امداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۱۹
۴۳
با سلام من فرزند یکی از تحت پوششین کمیته امداد هستم، خواستم عرض کنم زمانی که من طفلی 8 ساله بودم پدرم عمرش را به این خبرنگار با انصاف!!! داد و خانواده ام از آن به بعد حتی از نزدیکترین فامیلمان ریالی کمک دریافت نکردند فقط کمیته امداد حضرت امام (ره) بود که آبروی خانواده ام را خرید و دستمان را گرفت و الان بنده و خواهرهایم با پول همین امداد تنها یادگار امام (ره) درسمان را خواندیم به دانشگاه رفتیم و هر کدام به جایی رسیدیم و بنده هم میدانم خبر و حرکت شما کاملاً سیاسی است ، مگر کارکنان کمیته امداد حق استفاده از فضای آرام و خوب را ندارند آنها با درد و آمال محرومین کار دارند مثل کارمندان !!! با پول کار نمی کنند، باید در بهترین جا خدمت کنند ،واقعاً بی انصافی کرده اید، از آنهایی بپرسید که با این نهاد کار دارند نه از مغرضین!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
شايد شما تنها فرزند مددجوي امداد باشيد كه اينطوري بهتون رسيدم ولي بايد بهتون بگم كه مادر من هم هر دو ماه يكبار به كميته امداد ميرفت و بعد از 4 ساعت معطلي همش 8000 هزار تومان بهش ميدادن و ميگفتن برو خانم اينهم از سرت زياده.حالا ديگه حرفهاي ديگه رو كه ميگفتم رو شرمم بياد بگم ولي اين ساختمان هاي مجلل و كاخ نما بافضاي آرامي كه شما مدنظرتان هست خيلي تفاوت داره ....راستي اصلا مشخص هم نيست كه شما از كارمندان كميته امدادين ها...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
درجواب شما لازم است بگويم که وقتي پدر من نيز مارا رها کرد ورفت مادر عليلم به کميته امداد رفت تا ابرو يمان بخاطر نان شب از بين نرود ولي آخرالامر مسولين چنين گفتند که خانم برو ديکه اينورا پيدات نشه والا ميگيم .....................................! چون اگه بدرد مي خوردي شوهرت تورو ول نمي کردبرو ...............................................................................واما اين گفتار زماني بود که دو نفر خانم جوان وزيبا به احترام پذيرايي مي شدند وموبايلشان را آقاي امدادگر شارژ برقي ميکرد.(حال به شما تبريک ميگم که مامانتون مثل مامان من پيرو ازپافتاده نيست)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
مطمئن هستی بنیاد پهلوی نبود.؟.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۴
۱
اقای ناشناس پس خودت هم قبول داری که افشاگری است یعنی این مساله جایگاهی دارد که در حد رسواییو افشاگری می باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۰
۳
۲۱
بياييد با ديدن چند عكس و منوي غذا قضاوت نكنيم ،‌ شايد پولي كه براي ساخت ساختمان يا غذا هزينه شده بر اساس نتيجه مديريت صحيح بوده است لذا يك طرفه به قاضي رفتن صحيح نيست . و هوالبصير
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۰۷ تير ۱۳۹۰
۴
۱
سلام
چقدر شما ترسو هستید که عکسها رو سریع برداشتید
پس معلوم میشه که کسی نمی خواد رسیدگی کنه
سالی که نکوست از بهارش پیداست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۰۷ تير ۱۳۹۰
۸۱
۰
کاش مقام معظم رهبری یک نماینده تام الاختیار به امداد اعزام کند وبه پای درد دل این کاخ نشینان بدبخت (کارمندان)بنشیند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
کدوم سازمان می زاره که یه بازرس با کارمند سازمان صحبت کنه که اینا بزارن
کارمند ( ک.... نشین )
|
Iran, Islamic Republic of
عزیز من جهت اطلاع شما بگویم امداد مستقیمأ زیر نظر مقام محترم رهبری خدمت رسانی می کند و این وصله ها به همه جایش نمیچسبد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۱ تير ۱۳۹۰
۱۱
۰
اینگونه به نظر میرسد بعد از انقلاب برای تامین مخارج مستمندان مقدار زیادی اموال جور و واجور در اختیار این نهاد قرار گرفته تا به داد پا برهنه ها برسند ولی متاسفانه نتیجه عکس داده و فقط به درد تامین مخارج یکسری خاص از مسئولین امداد خورده مثل معادن سنگ کمیته امداد که از نوع بهترین سنگهای جهان میباشد ولی از فروش چه سنگها و چه احتمالا واگذاری معادن پولی به مستمندان نرسیده است
مرصاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۱
۴
أَيْنَ هادِمُ أَبْنِيَةِ الشِّرْكِ وَالنِّفاقِ؟
زهرا - ف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۱۱
۱
اي كاش درون كميته امداد فقط فساد مالي بود و از اين بريز و بپاشها تو را به خدا يك روز مخفيانه برويد اين شاخه هاي كميته امداد ببينيد كه با اين ............ كه هيچ ملجا و مكاني جز كميته امداد پيدا نكرده اند چگونه رفتار ميشود و چه پيشنهاداتي ميشود. شما را به خدا اگه كميته امداد به اين مطلب شما جوابيه داد برويد و مخفيانه از اين مطلب كه گفتم خبر تهيه كنيد .به خدا قسم اگر آقا از اين مسائل خبردار شود حتما بعضي از بساط اينان را برخواهد چيد.تو را به خدا اين مطلب را حذف نكنيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۱۶
۰
خدا به شما خير بدهد كه اين خبر را گذاشتيد .اما ميخواهم گله كنم از بقيه خبرگزاريها و سايتهاي خبري كه اين خبر را پوشش ندادند .خدا وكيلي اگه يه خبر از مشايي و بقايي بود همه چاپ ميكردند ولي اين مورد را هيچ كدام حتي هم طيفهاي اين سايت هم پوشش ندادند. نميخواهم بگويم كه آنها تطميع شده كميته امدادند ولي ميخواهم بگويم كه خدا وكيلي مشكل جامعه ما بقايي و مشايي و ... نيستند همين دستگاهاي حمايتي هستند كه سالانه بيش از 3 هزار ميلارد درآمد مردمي و دولتي دارند ولياز پس 300 هزار خانواده مستمند دائميمشان برنميآيند نه اينكه برنيايند بلكه ريخت و پاچها و هزينه هاي ساختمانهايشان آنقدر زياد است كه ديگه فرصت و بودجه ايي براي اينان نميماند.خدا از سر تقصيرات چپاولگران بيت المال نگذرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۵
۰
خدا به شما خير بدهد كه اين خبر را گذاشتيد .اما ميخواهم گله كنم از بقيه خبرگزاريها و سايتهاي خبري كه اين خبر را پوشش ندادند .خدا وكيلي اگه يه خبر از مش........ و بق......... بود همه چاپ ميكردند ولي اين مورد را هيچ كدام حتي هم طيفهاي اين سايت هم پوشش ندادند. نميخواهم بگويم كه آنها تطميع شده كميته امدادند ولي ميخواهم بگويم كه خدا وكيلي مشكل جامعه ما بق.... و مش........ و ... نيستند همين دستگاهاي حمايتي هستند كه سالانه بيش از 3 هزار ميلارد درآمد مردمي و دولتي دارند ولي از پس 300 هزار خانواده مستمند دائميشان برنميآيند نه اينكه برنيايند بلكه ريخت و پاچها و هزينه هاي ساختمان هايشان آنقدر زياد است كه ديگه فرصت و بودجه ايي براي اينان نميماند. خدا از سر تقصيرات چپاولگران بيت المال نگذرد.
مرصاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۰
۴
أَيْنَ هادِمُ أَبْنِيَةِ الشِّرْكِ وَالنِّفاقِ؟
مرصاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۰
۴
أَيْنَ هادِمُ أَبْنِيَةِ الشِّرْكِ وَالنِّفاقِ؟
زنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۵
۲۶
همه این مطالبی را که به چاپ رسانیده اید تا چند ماه پیش سوالات من بود چرا که اینجانب فرزند یکی از مددجویان این نهاد میباشم ولی بعد از کنکاش و ملاقات با یکی از مسئولین رده بالای این نهاد در همان ساختمان متوجه بسیاری از مسائل شدم وضمن عذر خواهی،از خداوند طلب آمرزش کردم امیدوارم شما هم قبل از چاپ این گونه مطالب ابتدا تحقیق و تفحصی انجام می دادید و در صورت اثبات گفته هایتان مطالب را چاپ می نمودید ضمنا لازم به یاد آوری است که به وزارتخانه های دیگر هم سری بزنید تا بفهمید کاخ نشین کیست و کوخ نشین چیست ؟ همه چیز را با سیاست قاطی کرده اید مردم با شعور هستند گول اینگونه عوام فریبی شما را نمی خورند .امیدوارم در آن دنیا جوابی بر گفته هایتان داشته باشید اگر به قیامتی اعتقاد داشته باشید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
شمابرو بلاعوضتو خرج کن الکي هم بامجون دورقابچيني نکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
شما که مددجوی امداد هستید و تونستید با اون مقام رده بالا صحبت کنید اون مقام رده بالا بهت نگفت تا چند ماه پیش کجا بودی که این سئوالات را داشتی
آره عزیز مردم شعور دارند و می دونند کیا می تونن اون مقامات رده بالا را ببینند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
برو بابا حاجی!تابلو داری دروغ میگی!اولا مددجو رو که نمیزارن با رده بالایی ملاقات کنه!دوما که قسمت دوم حرفت کاملا مشخصه که داری طرفداری میکنی ....نه رد اتهام از کمیته امداد!!!!معلومه ک
ه ذی نفعی!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۴ تير ۱۳۹۰
۱۶
۱
به خدا قسم اگه کمیته امداد را به مردم و خیریه های معتمد واگذار نمایند در هیچ شهری مستمند و بیچیز نخواهد بود چون اونها واقعا ریخت و پاچ ندارند. ولی کمیته امداد خیلی ریخت و پاچ داره.
راستی میخواستم بگم اگه یک کم کنکاش در گزارش سالیانه کمیته امداد که در سایت رسمیش هم اعلام میکند بکنید خیلی چیزهای دیگه دستگیرتان میشود. واقعا عجب صبری خدا دارد
دکتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۰
۲
۰
آخه برادر من شما تاحالا خواستین از این ارگان مردمی که کارش کمک به مردم بی سرپرست و قشر بی بظاعت جامعه است وام بگیری تا سرکارت بهشون افتاده انشاله که نصیب گرگ بیابون نیافته آبروی مستحق توی درو همسایه میبرن که بخوان یهش صد هزار تومن بدن دقیقا همون برادران و خواهرانی که دراین کاخ دارن خدمت می کنند انشاله خدا همه مسئولین این نظام پاک و خدمت گزار را به راه راست هدایت نماید و مردم فقیر و بی سرپناه را صبر اعطا تماید
کارمند امداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۲۳ تير ۱۳۹۰
۲۳
۱
خداوکیلی یک مسول مرد پیدا بشه فیش حقوق ما امدادیهارو با بقیه ادارات از جمله صداوسیما شهرداری وزارت نفت سپاه مجلس مخابرات هواپیمایی و غیره مقایسه کند تا بقیه اینقدر حرف مفت نزنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
تازه کاری عزیز
کارمند امداد(غیر سوهانک)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۰
۱۱
۵
بین کارمندان دفتر مرکزی (سوهانک)وسایر استانها حتی استان تهران در دریافتیها و مزایا تبعیض زیادی وجود دارد انها از ما بهتران هستند در صورتیکه کارهای سخت برای ماست انشاءا....که از گلویشان پایین نرود0در ضمن خودشان را هم خیلی بالا فرض میکنند درصورتیکه همه ی انهاتازه به تهران امدند وجو گیر شدندوتازه فهمیدن دنیا دسته کیه0
کارمند کاخ نشین!!!
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۱۵
۰
آقای صراط نیوز تا کی می خواهین به خاطر سیاست بازی ها و منافع جناحیتون مردمو گول بزنید؟چرا خبرنگار شما که از همه جا عکس انداخته به خودش زحمت نداده از فیش حقوقی کارمندای کمیته امداد عکس بندازه؟چون اونوقت تیترتون باید این می شد: چه کسی به داد کوخ نشینان کمیته امداد می رسد؟
کارمند امداد(استان تهران)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۲۱
۸
کارمندان مرکز 0(سوهانک)ازمابهتران هستندواز تمامی امکانات بهره مند میباشند کار در شاخه حقوق ومزایا در مرکز خداوکیلی در ان دنیا مسولین امداد باید جوابگوی خیلی از این تبعیضها باشندحتی پنجشنبه هاروهم بخاطر راحتی و مزایای بهتر برای خودشان تعطیل کرده اند.
کارمند امداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۲۱
۲
فیش حقوق یک کارمند امداد یک چهارم بقیه ی ادارات است کار مناطق و ارباب رجوع گرفتار ومراجعات هم سرسام اور پس کمی عدالت داشته باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۰
۲۴
۱
با سلام . اگه واقعاً راست میگوئید از فیش حقوقی کارکنان (حتی مدیران امداد) در کنار فیش حقوقی سایر وازرتخانه ها عکس تهیه کنید بعد معلوم می شود کی کاخ نشین است ؟؟؟؟
بخدا قسم بعضی از پرسنل امداد وضع زندگیشان حتی از مددجویان امداد هم بدتر است . درضمن موضوع تعطیلی 5 شنبه ها دستور استانداری یا دولت است
خاکشیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰
۷
۷
اگه مثل من فیش حقوقی سه و نیم ملیونی یکی ازکارکنان رسمی کمیته امداد رو میدیدین دلتون بحال قراردادی های باحقوق 300 هزار تومنی میسوخت و................
پیروزی
|
Iran, Islamic Republic of
سه و نیم میلیون ... ؟؟؟ ریال ؟؟؟
فیش حقوقی مدیر کل استان تهران یک و نیم بالاتر نمیره اون فیش رو که دیدی پستش چی بوده ؟
ناشناس(كارمند امداد به غيراز سوهانك )
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۰
۰
به خدا شمامردم ازبيرون كميته امدادرا مي بينيد.خبري از درد كارمنداش نداريد.بلا نسبت مثل ........ كار مي كنيم بيائيد حقوق ومزاياي مارا ببينيدوبا سايرادارت مقايسه كنيد.تازه بايدنازسازها و حرفهاي ناجور مردم را هم بشنويم.تازه سرپرست كميته امداد ازكارمنداش خبرنداره تابرسد به نيازمندان.حقوق خوب فقط براي مديران وروساي ادارات است نه براي كارمندان جزء.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۰
۳
۱۲
این ساختمانهای مجلل بایدبفروش برسدوخرج فقیروفقرای کشوربشود.ناعادلانه است کمیته امدادمرکزی ...
کارمند امداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۰
۲
۱۲
کارمندان سوهانک انشاءا...دوران عشق وکیف شما هم به سر میاد و معنی کار در مناطق شلوغ امداد را هم تجربه میکنید.
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
واقعأ درست گفتی تعدادی از کارمندان واقعأ وقت گذرانی می کنند مدیر کل سابق تهران را اگر بشناسی عملکرد بنده را قبول داری پس همه یکجور نیستند
دینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۰
۲۳
۰
منم یکی ازاین کاخ نشینام البته به قول شما از کوخ نشینام بدترم تا دهم هرماه حقوقم به اقساط ونسیه ها پرداخت میشه وتاسربرج بایداملت بخوریم انصاف داشته باشید ما کاخ نشینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انصاف داشته باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
دیناجون تازه کاری
ناسناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۰
۴
۳
متاسفانه با این کارها زحمات امداد گران خدوم و بی ادعا در سراسر کشور نا دیده گرفته میشود وبا این سمپاشی ها که جامعه رامسموم می کنید درپیشگاه خداوند پاسخگو نخواهید بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۴
۰
به درد دل کارمندان کمیته هم التفاتی می کردی ای با انصاف!! صراطت بر راه کج است!! خدا را در نظر داشته باش.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۷
۰
یک فوق لیسانسم که ماهی 600 تومان می گیرم در صورتی که دوستم در بدو ورودش به وزارت ............ 1100 ماهی دریافت می کرد! بی انصاف نباش و بر صراط مستقیم باش.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
خوب می رفتی وزارت.............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
۴
۰
به نظر من اگر کمیته امداد به نقشی که قبول کرده به طور کامل عمل کند، چندان منعی ندارد اگر کارکنانش در ساختمانهای اینچنینی اقامت کنند. ما در ایران آنقدر منابع داریم که اگر درست مدیریت باشد، هیچ کس فقیر نماند و بسیاری در کاخ زندگی کنند. منتها مشکل اصلی بر سر مدیریت سیاست زده ماست. تا گروهی پیدا شوند که بتوانند گلیم مملکت را از آب بیرون بکشند به آنها انگ سیاسی زده میشود. عارضه کنار گذاشتن مدیران لایق آن است که نهادهای فرعی از انجام دادن کاری که به آنها سپرده شده ناتوان می شوند. این که در مملکت فقیر داریم کمیته امداد مقصر است. اینکه کمیته امداد نمیتواند فقرزدایی کند تقصیر مدیران ارشد جامعه است. به نظر من گناه اصلی کمیته امداد در کاخ نشینی نیستو در قبول کردن مسؤولیتی است که کفایت انجام آن را ندارد.
سري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۰
۴
۰
بدبخت نيروهاي قراردادي كه در كميته امداد كار ميكنند وظعيتشان از مددجويان بدتر است .چه كسي به داد اينها ميرسد.اسمش را گذاشته اند كميته امداد امام خميني بايد بگذارند ...................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۰
۳
۵
من كه هر چه كارمند كميته امداد مي بينم همشون پولدار هستند و وضع ماليشون هم خيلي خوب است تا جاييكه يكي را سراغ دارم دو تا خونه و يك زمين داره و يك خودرو پژو هم زير پاشه آخه مگه چقدر كميته امداد بهش حقوق ميده كه اينقدر وضع مالي اش خوبه؟؟؟؟!!!!! اين بازرس ها اصلا ميرن سراغ كميته امداد براي كنترل حساب و كتاباش؟؟؟
امدادگر
|
Iran, Islamic Republic of
والا من هم امدادگر و کارمند رسمی امداد هستم با مدرک لیسانس . حقوقم کفاف زندگی ام را نمی دهد اما عشق به فرمایشات امام راحل و رهبر فقید انقلاب در دستگیری و یاری رساندن به محرومین باعث شده با همان حقوق بخور و نمیر زندگی کنم . ضمناً متعجبم از کسانی که اینقدر وسعت دید پایینی دارند که غذای چلو مرغ یا جوجه کباب و چلو کباب را به عنوان غذای اعیانی مطرح می کنند . تا اینگونه کوته فکری ها و کج فکری ها وجود دارد مملکت ماه آنچنان که باید پیشرفت نخواهد کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۳۳
۱
يکروزي ازدرون منفجر ميشه با اين اوضاع کميته امداد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۳
۱۰
نظر دادن اینجوری در مورد این نهاد مقدسه خیلی بی انصافیه بیایید از درون خدمات این نهاد را بررسی ومخصوصا در شهرستانها ببینید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۷
۱
بیستون را عشق کند شهرتش فرهاد برد امدادگران زحمت کش شهرستانها در خط مقدم خدمت به محرومین روزانه ده هامورد فقر و مشکلات رو میبینند و مرتب با افراد مشکل دار برخورد دارند خدا وکیل 99درصد اونها مشکلات روحی دارند مدیران ارشد از صداقت و آبروداری اونها استفاده کرده و هرچه کار در سازمانها ووزارت خونه هاست رودوش این قشر گذاشته اونوقت خودشون رو پرتاب می کنند بالا اگه کارمندی هم انتقادی کرد یا تبعید یا تهدید در انتظارش است اگه تحقیقی بشه مدیریت در کمیته امداد باندی و گروهی است رابطه حاکم است نه ضابطه
شهروند این مرزو بوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۳
۸
ما نگوئیم بد ومیل به ناحق نکنیم جامه کس سیه ودلق خود ارزق نکنیم کاملا واضح است که اهداف سیاسی پشت این قضیه است وگرنه چرا تصویری از خدمات این نهاد مقدس منعکس نشده و چرا یک طرفه به قاضی رفته اید عیبش که بگفتی هنرش نیز بگویم عیبش همه پیدا وهنرها همه مستور البته انتقاداتی هست اما دو روی سکه راببینیم نظر به کار مفیدم نمی کند کسی هزار دیده به دنبال یک اشتباه من است چرا ما ایرونی ها دوست داریم سیاه نمایی کنیم از کاه کوه بسازیم و ظاهربین باشیم جای آن است که خون موج زند در دل لعل زین تغابن که خزف می شکند بازارش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۸
۱
با اين همه ثروت چرا بيمارستان بازرگانان حقوق پرسنل كه از انجا ميروند را نمي دهد؟
kh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۲
۶
حتماً نويسنده مقاله انتظار داره كارمندان كميته امداد براي ظاهرسازي داخل چادر به كار كنند. متأسفانه نويسنده كم اطلاع و يا شايد مغرض مقاله هيچ اطلاعي از وسعت خدمات امداد ندارند. توصيه ميكنم شخصًا با مراجعه به كميته امداد درباره خدمات امداد گزارشي تهيه كنند تا هم خودشان روشن شوند و هم كساني كه با مقاله اشتباه ايشان دچار سوء تفاهم شده اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۶
۸
با احترام به کلیه خوانندگان این مطلب
چرا باید اینطور فکر کنیم این این دستگاه خدماتی و حمایتی مشکل دارد ما باید بدانیم تمام خدمات این دستگاه است که این جامعه را تا حد ممکن از نظر روحی روانی اجتماعی سامان بخشیده ، چه بسیار آسیب های اجتماعی که این نهاد با حمایتهای بسیار ارزشمند خود باعث جلوگیری از ایجاد چنین آسیب هایی (اعتیاد - فساد - دزدی - قتل ) می شود ، و در پایان باید بدانیم که اگر در ایران ما چنین دستگاه حمایتی نداشتیم که پشوانه مردم باشه نمی توانستیم از کشورهای دارای علم و فناوری (نخبگان ) در سطح اول منطقه باشیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
خوب این را نگوئیم چه بگوئیم.......
یک دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۷
۵
من اصلا کاربه سیاسی بودن یانبودن موضوع ندارم.ولی موضوع بسیار جالب وبه حقی رامطرح کردید.به نظره من کمیته امداد فقط برای جامعه مضراست.
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۰
۳
۷
راست گفتند كه عقل مردم به چشمشان است
اي كاش عكاس و نويسنده موضوع فوق يك سري به دفتر سرپرستي معظم امداد مي زدند و از كارهاي انجام يافته و عملكرد اين نهاد مقدس اطلاعاتي كسب مي نمودند و بعد قضاوت مي كردند . كدوم سازماني و تشكيلاتي در تهران سراغ داريد كه غذا خوري نداشته باشد . اگر انصاف را چاشني حرف خود مي كرديد بهتر بود .و الي آخر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
مگرملاقات هم باعوام دارند.
امدادگر ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۰
۹
۰
اگر برید شمال و لب دریا نگاه کنید،می فهمیدکه دیگر سازمان ها و ادارات از بیت المال چه مجتمع های رفاهی و تفریحی ساخته اند و هیچ خدمتی به مردم نمی کنند. در حالی که از کارمندان امداد برای هر وعده غذای میل شده هزینه آن از حقوق ماهیانه کسر می گردد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
لطفا"دیگرسازمانهاوادارات راتعطیل وهمه کارهای مملکت را به این کمیته واگذار فرمائید..........
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰
۴
۱
من یکی از پرسنل کارشناس بخش خصوصی در امداد میباشم با حدود 6 سال سابقه کار - از حق نگذریم پرسنل رسمی حقوق و مزایاشون خوبه ولی کارشون هم سخته ولی ما خصوصی ها هم کارمون سخته و هم درآمدمون ناچیز - به امید روزی که ما هم مثل کارکنان رسمی حقوق بگیریم . ان شااله
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۰۱ آبان ۱۳۹۰
۴
۱۳
با سلام وادب
1- یک ریال از صدقات خرج ساخت وساز نمی شود، هر کسی وارد به حساب وکتاب می باشد در ب امداد به روی همه باز است
2-این ساختمان از محل فروش ساختمانهای امداد که در داخل شهر تهران بوده ساخته شده ، وسرمایه ملی می باشد مربوط به مردم وخود فقرا وارباب رجوع ها از این محل استفاده می نمایند. هیچ کارمندی در ساختمان مجلل جوان نشده که در ساختمان فرسوده بمیرد.
3- حقوق ماهیانه پرسنل امداد از همه سازمانها کمتر است ولی زحمات پرسنل 20برابر سایر سازمانها می باشد.
4- عزیزانی که به این راحتی وبدون بررسی وکنکاش تهمت می زنند ، باید در پیشگاه خداوند جوابگو باشند، همین عزیزان به نظر بنده 10روز نمی توانند با ارباب رجوعهای امداد مدارا نمایند ولی پرسنل امداد شبانه روز مشغول به خدمت رسانی هستند.
5-سالم ترین دستگاه از لحاظ سلامت اداری ازدید سازمان بازرسی کمیته امداد شناخته شد. هرکسی در هر جای ایران نسبت به درامد وهزینه های امداد شبهه دارد این نهاد آماده پاسخوگوئی می باشد.
6- درامداد هرکسی که کمک می نماید به خصوص در بحث کمک به ایتام که بیشترین کمک ها می باشد -خود می تواند ماهیانه کمک های خود را بررسی نماید وخودش از نزدیک خانواده ای که کمک به وی شد از نزدیک ببیند ومیزان کمکی که به امداد واریز نموده با مبلغی که امداد به حساب یتیم واریز نموده است چک نماید.
6- هر خانوار ویتیم دارای حساب بانکی می باشد وتمام کمک ها قابل برسی وپیگیری هستند. به این راحتی تهمت نزنید. پرسنل امداد هر کدام کفالت یک یا چند یتیم را به عهده دارند - وخودشان هم دارای زن وبچه هستند واز همه بیشتر رعایت حلال وحرام می نمایند. وهیچ کسی به خاطر دوروز دنیا حق یتیم را نمی خورد.
7- بودجه نهار وشام پرسنل وعده ای 850تومان می باشد که الباقی را خود کارمند باید بدهدو حق غذای امداد از تما م سازمانها ی عضو قانون خدمات کشوری کمتر است .
8- بنده کارمندی با 19 سال سابقه می باشم که ازطریق وام بعد از 15 سال صاحب خانه شده ام وکلی بدهی بانکی دارم واکثراً شرمنده زن بچه هستم به پایین بودن حقوق ماهیانه وهیچگاه هم از این کمی نا شکر نبوده ام و هیچگاه دعای برای پول دار شدن هم نکرده ام - فقط از خداوند تن سالم جهت همه مردم وخودم خانواده ام خواسته ام . ولی ما بچه امداد (امداد گران) درآن دنیا جلو تک تک این تهمتها یتان را می گیریم واز حق کناه نکرده امان نمی گذریم. بالاخره روز حساب کتابی هست. چطور بدون اطلاع از قوانین کشور وسازمانها به این راحتی تهمت می زنید. اگر امداد بد کار می کند این همه اقبال مردم در کمک به امداد چیست ِ؟؟؟ جز پاکی خدمتگزاران ؟؟؟بیشتر در احوالات خود بیندیشد ، عملکرد امداد در این 32 سال بیسار خوب بوده است- اگر اشکالی در جائی بوده فرد ی که دم از حق می زند با دلیل ومدرک مراجعه نماید ، قدمش به روی چشم ما تمام امداد گران؟؟//
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
اصل ماجرا اینجاست آن ساختمانها هم با پول صدقه نبوده؟اهدایی بوده؟تملیکی بوده؟اگر این کمیته مال محرومین است پس اصل محل مصرف است نه از کجا آمده و محل مصرف اموال ایراد دارد.
جوان بیچاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۰
۷
۲
مدیران کمیته امداد دارن به نامه رهبری هرکاری دلشان می خواهدمیکنن(چون زیرنظر رهبریه )نمی دونم اون دنیاچطوری میخوان جواب اقارابدن.
غلامحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۵
۰
سلام

هرکسی خوب باشد
فقط تهمت نثارش میگردد

در طول سالیان سال
این همه پیغمبر و امام مامور شدند جهت کمک و ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی مردم

اما در طول این همه سال
هیچ کدام نه توانستند همه را سر به راه کنند
بلکه از طرف آقایان و آقازاده های زمانشان مورد تهمت قرار گرفتند

مردم همه مشغولند به زندگی
هر کس به نوعی

چیزی که هست
حق الناس است
خدا از سر تقصیر اون آدمایی که باعث شبهه میشن بین مسلمان ها نگذره
خدا لعنتش کنه
هرکس که به روال کاری مردم گیر میده
تو این سرزمینم چندتا سازمان هستند ازین کثافت کاری ها و فساد اداری که تو سازمان های همین آقازاده ها موج میزنه خبری نیست

یکیش همین کمیته امداده

خدا لعنت کنه هرکس که تهمت میزنه به مردم و بنده های خدا

این بندگان خدا هم اجرشون رو از خدا میگیرن نه از آقایون و آقازاده ها و خارج و داخل کشور

ایشالا همشون سلامت باشن
هم خودشون و هم خانواده هاشون
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۰۷ آبان ۱۳۹۰
۷
۳
به قول دوست عزیزمان ساختمان مجلل انسان راجوان نمی کند پس چه لزومی داشت که بنایی به این عظمت ساخته شود.به قول دوستمان که حقوق کمی هم می گیردخوب بنایی معمولی تر می ساختیدو در عوض حقوق این بندگان خدا را بیشتر می کردیدتا بیشتر انگیزه خدمت داشته باشند.امیدواریم که همه درپیشگاه خداوند شرمنده نباشیم .
از کوخ نشینان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۰۸ آبان ۱۳۹۰
۸
۴
متاسفانه هیچ نظارتی بر کمیته انجام نمی شود و تابع هیچ قانون نمی باشند از جمله قانون کار برخی از نیروهای قرارداری با کمترین حقوق و قرار داد یک ترفه مشغول به کار ولی نیروهای رسمی و مسئولین و مدیران کل به فکر منافع باند و احزاب هستند و ادعای کار در نهاد رهبری را دارند ؟ آه .......
نیاورانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۰۸ آبان ۱۳۹۰
۳
۲
همه بایدحرفشون رو بزنندتاکسانی نتوانند اینطوری کاخ نشین بشند وموفق باشید
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۱
۱
خوب کاری میکنند پول زیاده هرکس میتونه این کارو بکنه !؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۰
۹
۳
استثمار نیروی کاری خرید خدمت و قراردادی در کمیته امداد را باید دید.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
۲
۳
سلام.اول باید ابراز تاسف کنم که باوجوداینکه نام سایت صراط است اما چیزی که درآن وجود ندارد صراط است .آخه خوش انصافا چرا دید مردم رو نسبت به این نهاد بد میکنید.چرا وارد ادارات امداد نمیشید وازنزدیک گزارش وخبر تهیه نمیکنید.چرا یکطرفه به قاضی میرید؟بخدا قسم اگه این نهاد نبود اونوقت میفهمیدید.تا آدم چیزی رو از دست نده قدرشو نمیدونه.فقط یک پیشنهاد دارم هر کس که میخواد میتونه بیاد وازنزدیک خدمات امداد .کارکنانشو ببینه همین.
بچه های ده پایین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
۱۴
۴
من خودم ازپرسنل امدادم
یکی از زالوهای عقیده و اقتصاد مردم، عملکرد سوال برانگیز همین ارگان مقدسه!
بعضی از پرسنل امداد انصافا" روحیه مددکاری دارند و همه مانورهای تبلیغاتی امداد حاصل تلاشهای همین افراده که بخش بسیار کوچکی از خانواده امداد رو تشکیل میدهند
من چند سوال مطرح میکنم و کاخ نشینان امداد و زن و فرزند و خانواده ایشان را به خداوند قادر واگذار میکنم و امیدوارم خداوند به خانواده هاشان رحم کند و به گونه ای عذاب شوند که بر سر خانواده های مددجو میآورند و نه بیشتر از آن.
1.آیا خانواده و اقوام و آشنایان بسیاری از کارکنان رده های بالای امداد بخش اصلی دریافت کنندگان خدمات (مددجویی و غیر مددجویی) نیستند؟
2.تفاوت پرسنل رسمی- قراردادی- ساعتی- خرید خدمت چیست؟لازم به ذکر است که تفاوت دریافتی به ترتیب 2000000 -1000000- 500000- 250000 تومان میباشد.
وخدا را گواه بگیرید که چقدر از کار امداد توسط کدام گروه انجام میگیرد؟
3. زنان بیوه و مطلقه جوان که بخش زیادی از مخاطبان شما هستند چگونه تکریم میشوند....و؟؟؟!!!!
4. آیا کارمند امداد میتواند مستاجر مددجوی امداد باشد؟(نیروی خرید خدمت)
5. آیا با مرکب سمند یا پرشیا و حتی زانتیا میتوان تنها با سفارش دوستی یا مسئولی، از محل صدقات مردم که برای کمک به یتیم و مسکین داده اند به دفعات بهره مند گردید؟
6. آیا "ذوی القربی " جای ایتام و مساکین و ابن السبیل را پر نکرده اند؟
7. آیا بودجه دولتی که میفرمایید جهت ساخت فلان کاخ هزینه شده، از محل بیت المال جهت کمک به قشر محروم تخصیص داده نشده است و شما متولیان این امر تشخیص داده اید که ...
8. وهزاران آیای دیگر که نمیتوانم ...
پاسخ همه سوالات فوق معلوم است و بر بزرگان امداد معلومتر. ولی متاسفانه ملکوت مال یتیم که در قرآن مجید به آتش تشبیه گردیده است ،در پس لفافی از کارتهای اعتباری، فیشهای حقوقی، بلیطهای استخر، منوی غذای درج شده در فوق و... پنهان شده.
امیدوارم آنانکه این اموال را بر سر سفره های خویش میبرند این نکته را به زودی دریابند و به خدای خویش پناه ببرند قبل از آنکه به آتش قهر الهی گرفتار آیند.
قهار از صفات خداوند متعال است . امید آن را دارم که این نکته را بفهمیم قبل از آنکه به ما تفهیم گردد.
وبوسه من بر دست وپای آنان که در این مجموعه دستگیر واقعی محرومانند.
رسمی
|
Iran, Islamic Republic of
ای خاک بر اون سر و نظر تنگت که به مردم نفرین نکنی ، خاله زنک
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۰
۴
۴
حدیثی ازامام حسین:زياده‌روي در هر چيز موجب هلاكت است.
هچگاه چیزی راکه درباره آن نمیدانیدقضاوت نکنید.چون موجب به گناه افتادن شماست.
بیطرف
|
Poland
|
۱۸:۲۷ - ۰۴ آذر ۱۳۹۰
۴
۱۸
آقای بی انصاف
از قدیم گفتن عقله مردم به چششونه خیلی بی انصافی این همه خدمات کمیته امداد و نادیده میگیری چسبیدی به یه ساختمون . نه اینکه خودتون تو کپر زندگی میکنین . آخه چقدر تنگ نظری . واقعا که مقرضانه این مطلب رو گذاشتی
یه نگاه به دورو ورت بنداز . همه جا از این ساختموناست خیلی ندید بدیدی . کمیته امداد هم مثل بقیه ادارات چه فرقی میکنه . خواهشا عینک بدبینی رو بردارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۰
۶
۱
اگر قبلا" در کشور کسی فقیر وبی پول بود تمام شهر او را نمیشناخت ولی با توجه به اینکه کمیته امداد آن وجه ناچیز نخور وبمیر را به صورت کارتی به آنها پرداخت میکند تمام شهر ومنطقه آنها را میشناسند
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۰
۵
۲۱
با سلام به همگی . بد نیست کمی انصاف داشته باشید این ساختمون و این مجتمع در برابر خدماتی که کمیته امداد به محرومین میده پشیزی هم نمی ارزه . میدونید در هرماه امداد میتونه دهها ساختمون مثل این بسازه ولی با پولش خدمات و مستمری به محرومین میده . درسته این مستمریها ناچیزه ولی در مجموع کل کشور حساب کنی میلیاردها تومنه . این ساختمون در مقابل خدماتی که میده ارزشی نداره . گوارای وجودشون . تنگ نظری بسه . لابد دو روز دیگه میخواین بگین آقایون امداد تو خونه هاشون مبل دارن واقعا خیلی سطحی نگرید . فقط میتونم واسه نویسنده این گزارش تاسف بخورم همین . خراب کردن آدما خیلی راحته .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
مشخصه که تو هم جیره خور ی ها ای شلوغ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
نه عزيز يه سري هم به گميته امداد گهواره استان كرمانشاه بزن ببين يك ساعت دوام مي آوري كاخهاي استانداري را نمي بيني بزرگوار
كاتوره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰
۱
۱
حتما انها صلاح مارا بهتر ميدانند شايدهم مثل مانفري22/500 تومان در ماه حقوق ميگيرند منو فرزندم تحت پوشش هستيم پول پيش خونه از كسي خونه هم از كسي 45000 تومان از سرو كولمون ميريزه در ضمن 50 سال به بالاهم وام نميدهند جون دم مرگيم و پولشونو نميتونيم پس بديم ميمونيم رو دستشون.........انوقت ديگه نميتونن ساختمون بسازن وبه ما خدمت كنن.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۱۹
۱
.اینهاکه گفتید چیزی نیست من یکی از پرسنل کمیته امداد امام هستم ویک سوال اساسی دارم ؟ سیستمی که بی عدالتی در ان موج میزند چگونه میتواند عدالت اجتماعی رابرقرارکند؟ درکمیته امداد امام تحت سه عنوان مسئولیت داده میشود 1.رابطه (سببی -نسبی)2.رابطه (باند-گروه- دسته )3.افراد چابلوس و خود شیرین .واصولا به شایستگی ها هیچ توجه ای نمیشود
شرافت
|
Iran, Islamic Republic of
کاملا"موافق این نظرم در این کمیته هم امدادگرانی هستند که با تمام وجود واز سر دلسوزی با آنکه فرصت حضور وکار دربسیاری دیگرجاها را دارندمشغول خدمت هستند.
چرا مانند بسیاری کشورها این دلسوزان را کمیته امداد جذب ننموده وسایر منابع انسانی مورد نیاز خود را از محل ماموریت دوره ای کارکنان سایر وزارت خانه ها تامین نمی کند؟
با همین کار ساده وکاهش هزینه های سربار کارکنان خود براحتی می تواند مستمری ها دوبرابر نمایند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۲۴
۲
صراط عزیز من خودم کارمند امداد هستم این اداره مرکز انوع فساد میباشد وهرظلمی که بخواهند به مددجو وحتی کارمندان خود روا میدارند وکسانی که راس امور ان میباشند فقط درپی منفعت خود واربابانشان میباشند خلاصه اینجا مرکز مافیای ایران است
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۷ دی ۱۳۹۰
۳
۲
با تشكر از شما زماني مي شود در باره موضوع فوق تصميمي گرفت كه شما نظر مسئولين امداد را نيز بپرسيدودرج كنيد مثلا براي رسيدگي به يك بيمار نياز به ساختمان بيمارستان مجلل است و اين مطلب بهتر بود با ثبت نظرات مسئولين امداد ادامه پيدا مي كرد . با تشكر
فریاد بی صدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۱۳
۲
سلام به همه شما عزیزان که نظر داده اید و درد دلتان راابراز داشته ایدهمگی نظرات را مطالعه کردم خوب و بد با هم بود اگر دوست دارید حقیقت رابدانید شاید بهتر باشد از زبان کسی باشد که از دل محرومین بلند شده باشد و با این اشخاص ارتباط پیداکرده است
کسی که فکر بدبختیها و رنجهایی که در طول زندگی اش کشیده است به او اجازه خیانت و یا حتی ذره ای کوتاهی در حق این افرادمستضعف و داغدیده را نمیدهد
کسی که بانگاه کردن به چهره هر کودک گرسنه ای به خاطر می آورد شبهایی را که بالالایی صدای روده های گرسنه اش به خواب میرفت و دیگ پر از آب روی اجاق که مادر هربار برای آرام کردن بچه ها بارمیگذاشت و بچه ها چشم انتظار غذایی می ماندندکه هیچوقت آماده نشد!
که اینها فقط گوشه بسیار کوچکی از گذران زندگی اش بوده و هرلحظه ان مصیبتی است که دیگر حتی یارای نوشتن هم نیست
چنین کسی چگونه میتواند خیانت کند؟
پس من همان شخصم و میگویم اما نه دروغ ونه ریا حقیقت را میگویم نه برای اینکه باور کنیدبرای آرامش خودم و برای ادای دینم به انسانهای داخل و بیرون ازاین نهاد.
هر جای دنیا که بروی آدمهای خوب و بد هست همگی کسانی که نظر داده اند تک به تک اگر از آنها بخواهیم جایی را نام ببرند که همه افراد خوب هستند و پاک،قطعا در میمانندو نمیتوانند پاسخی بدهند
که اگر چنین جایی وجود داشته باشد انگاه مدینه فاضله است که ماتحقق آن را در ظهور منجی عالم بشریت چشم به راه مانده ایم
خدای یگانه را گواه میگیرم که در طی تمام دوران کاری ام به یاد ندارم کوتاهی در حق کسی کرده باشم و شب و روز را به کار کردن و خدمت گذراندم و پناه بردم به خدا از شر شیطان رجیم
اینها را میگویم که به شما بگویم در این مدت آدمهای خوب و بد زیاد دیده ام مثل هرجای دیگرو براساس شناختی که در این مدت به دست آورده ام برایتان میگویم که در اینجا هم همه جور ادمی پیدامیشود خوب بد و متوسط اما آدمهای خوب خیلی خیلی خیلی کم هستند کسانی هستند خدا فقط نمیدانم در روز قیامت چطور میخواهد با آنها تا کندو همیشه فکر میکنم چه بلایی باید سرشان بیاید که جبران این همه گناهانشان بشود؟گاهی حتی فکر میکنم نکند نعوذ بالله آخرتی وجود نداشته باشد که اینها حتی از آب خوردن هم راحت تر گناه کبیره میکنند!
آدمهایی هم هستند که بی تفاوتند یعنی نمیخواهند نان زن وبچه شان آجر شود
و سکوت را اختیار میکنند بعضیها که بخور هستند قدرتشان در حدی است که کسی نمیتواند به آنها حرفی بزند چون خیلی برایش گران تمام میشود و خلاصه بگویم حق خوری و ...به وضوح دیده میشود
اما امید فقط میتواند به همان آدمهای خوب اندک باشد ،اگر روزی بد نشوند!من دعا میکنم انشاءالله تمام حق خوریهایی که از آدمهای بدبخت میشود روزی ازدهانشان بیرون بیاید و آبرویشان را خدای ستار العیوب ببرد
و نفرینشان میکنم که خدای بی کسان آنها را از دست و پا بیندازد و زنده نگهشان دارد تا در بین تمام پولهای حرامی که جمع کرده اند غلط بزنند و حتی نتوانند لقمه ای غذا بخورند و فقط نظاره گر پولها و مالهاو املاک حرام و غذاهای رنگارنگ جمع شده از مال یتیمان و محرومان باشندو در آخرت هم آنها را به سزای اعمال زشتشان برساند
آمین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۱۶
۰
لطفانشانی وکدپستی صراط را اعلام کنید
امدادگر تهرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۲۹ دی ۱۳۹۰
۳۰
۱۷
من هم با آقای تراب موافقم والله قسم هیچ نهادی به اندازه امداد تاکنون به محرومین خدمت نکرده است کسانی که شک دارند میتوانند سری به بشاگرد بزنند و از مردم محروم آنجا در مورد امداد بپرسند . ضمن اینکه بنده به عنوان یک امداد گر تا کنون ندیده ام که صدقات جمع اوری شده در جایی بغیر از جای صحیح و شرعی ان هزینه شده باشد ضمن اینکه نهاد های دیگر که ادعای خدمت رسانی دارند بسیار مانده است تا به گرد پای امداد نیز برسند این تصاویر منتشر شده چیزی جز توطئه افراد سوجو نیست که از کاه کوه میسازند ضمن اینکه اگر پرسنل امداد قبلا در محل کار غذا میخوردند از حقوق آنها گزینه ای بنام حق نهاری کسر میگردید . همچنین تنها بهانه افراد توطئه گر برای کوبیدن و تخریب چهره امداد فقط ساختمان مرکزی امداد میباشد وگرنه چیز دیگری برای تخریب امداد ندارند بخدا قسم قضاوت اینچنینی در مورد امداد بی انصافی محض است
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
مرتيكه تو خودت هم از اونايي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۰
۶
۱۷
درحق امدادگران بی انصافی میکنید خالص ترین کارکنان درامدادند
علی سرافرازاردکانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
۵
۰
قران شرح وبیان هر چیز است.(قران کریم)باپژوهش درقران کریم خداوند متعال نیازجامع احاد مردم ازجمله زمین را به زمان تنظیم فرموده است لکن برنامه ریزان برخلاف قانون خدا عمل نموده اند وازجهل وهوی نفس پیروی کرده اند .دراین راستا اغلب به نام دین برخلاف دین عمل نموده اند که باید پاسخگوی خلاف خویش باشند .دراین راستا خداوند متعال دستور به قیام به عدالت وفرمان خویش واستقامت درراه خدافرموده است.
علي
|
Iran, Islamic Republic of
موس موس نكن اگه حرفي داري بزن . مخالفي بگو . موافقي بگو.
علی سرافرازاردکانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱
قران شرح وبیان هرچیز است.وبرکسانی که نمی اندیشند پلیدی را قرار می دهد.روزی همه موجودات عالم را درچهارروز تنظیم کردیم. اب مورد نیاز بشروچهارپایان راازاب باران تامین می کنیم.زمین راگسترانیدیم وچه نیکو گستراننده ایم.زمین خدا وسیع وبسیار وسیع است.زمین را جامع حوائج خلق افریدیم.حقوق مردم راکم ندهید ودرزمین سربه فسادبرندارید.برای خودپیمانه را کامل وبرای دیگران کم می گذارند.پیوسته به عدالت قیام کنید وبه انچه امرشده استقامت کنید.(قران کریم)باتدبراشکار می شود خداوند متعال نیاز جامع احاد بشررا به زمان تنظیم فرموده لکن دانش ان وجودندارد لذادربسیاری ازموارد با برنامه های غیرعلمی وغیرالهی موجب بیکاری وفقر عمومی شده است که منشاان عدم شناخت وشناخت اشتباه کارشناسان وبرنامه ریزان کشور است که باید به صورت موضوعی وجامع از طریق قران کریم شناخت واصلاح شناخت صورت گیرد تا فقر عمومی درجامعه ازبین برود.ان شائلله تعالی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۷
من از اون نیروهای ساعتیشون هستم و تو این 5 ساله متوجه شدم که اعتبارات اصولی مصرف نمی شود و به دست نیازمند واقعیش نمی رسد
امت حزب ا....
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۲۶
۲۷
باسلام .آیا اگر ساختمان دفتر مرکزی به فرش برود فقیری باقی میماند ؟؟؟/ایا لیست قذابرای برای پرسنل (پرسنل دفتر مرکزی )نیست ؟؟؟چرابه پرسنلی که از شاخه های دیگر به آنجا مراجه می نمایند غذا نمی دهند؟؟؟؟چرا تعاونی مسکن پرسنل استان تهران بعد از پنج سال هیچ گونه رسیدگی صورت نگرفته است چرا مسولین رده بالای این نهاد در بهترین نقطه تهران زندگی میکنند ولی پرسنل آن مستاجر میباشند؟؟چرا امتیازهای برای پرسنل دفتر مرکزی میباشد ولی از پرسنل دیگر از آن محرومند وچراهای دیگر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
واقعا كه گل گفتي . . . بسيار متشكرم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۰
۵۵
۸
ای وای ای وای .........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۵۲
۰
اينكه كميته هم بايد داراي ساختمان آبرومند و محكم باشه حرفي نيست مسئله مسئله تجمل آنهم در نهادي مثل كميته امداد است ساختمان كميته نه بايد در جنوبي ترين قسمت شهر باشد و نه شمالي ترين و بناش هم در حد متوسط بطوري كه فقرا احساس غربت نكنند
ناشناس کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۲۵
۱
شوهر من کارمند همین اداره است ولی اگر به وضع زندگی او توجه شود با مددجویان این نهاد فاصله ای که ندارد هیچ ممکن است پائین تر هم باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۳۷
این موضوع فقط به این سازمان ختم نمیشه، در بیشتر ادارات دولتی به همین صورته.
زارعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۶
۳۴
الهی کور شود چشمی که خدمات کمیته امداد را در مناطق محروم ندیده قضاوت می کند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۱
۲۱
۰
منم یکی از کارمندهای خریدخدمت{روز مزد}با ماهی400000 تومان حقوق....اگه اینهمه میخورن چرا حقوق ما اینقدره
ص سعیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۰۱ تير ۱۳۹۱
۱۵
۷۸
بعضی از دوستان نظر دهنده واقعاً بی انصافی میکنند امداد در طی 30 سال گذشته چکار هایی نکرده چرا همه چیز را در یک ساختمان میبینید مگه مرکز سایر ادارات در تهران کمتر از سوهانک هست کارکنان امداد واقعاً انسانهای شریف هستند باور کنید درسته همه ششون حقوق میگیرن اما کارهایی میکنند که همه تون بی اطلاع از آنید در تمام مناسبت به سراغ این خیر اون خیر و نیکوکار اصرار میکنند که بدهید همه شون برای مستمندان و ایتام هست پس دوستان ظاهر قضیه نگاه نکنید عادلانه قضاوت کنید
رهگذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۹ تير ۱۳۹۱
۴
۲۳
کمیته امداد باید قوی باشد تا قوی عمل کند باید امکانات و تجهیرات داشته باشد تا به جنگ فقر برود.
آیا عقل ما چشم ماست؟
هوشنگ
|
United States
|
۲۰:۴۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۴۵
۲
بناش هم در حد متوسط باشد بطوري كه فقرا احساس غربت نكنند
عبداله حسيني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۶۱
۳
ضمن عرض سلام خدمت شمابزرگواران - الان كه جشن رمضان شروع شده برويدتحقيق كنيدببينيد چه خبره ! شبهادرورزشگاه برنامه هايي دارندكه درشأن يك نهادي كه متولي محرومين است نيست حالا برويدوگزارش تهيه كنيد!
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
۱۰
۱
من با تجملی بودن ساختمان ها مخالفم. ولی کمک های کمیته امداد به عینه دیدم من در شهرستان هستم و بیشتر کمک ها لمس کردم . امیدارم اگه خدای نکرده پول صدقه ملت 1ریالش به صورت عمد جای نادرست خرج شد سنگ مذاب بشه در قیامت توی سینه باعث و بانیش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
۶
۱۴
بي انصافي كه خدمات امداد به چشم نمياد.ادارات ديگر ساختمان شيك ندارد.بودجه احداث اين ساختمان ها دولتي است .به خاطر همين حرفها بعضي از ادارات كميته امداد در شهرستانها شبيه خرابه هاست .درصورتي كه سوهانك معمولا ميزبان مهمانان خارجي است .بيشتر از اينكه امداد يك نهاد متولي صدقات باشد نهاد اجتماعي بزرگي است كه در دنيا شناخته شده است .بهتره كمي تحقيق كنيد و بعد در قبال اراجيف يك نويسنده موضع بگيريد.خدا جاي حق نشسته.
كارمند امداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۱
۱۶
۲۳
بنده يكي از كاركنان اين نهاد مقدس هستم . كاري كه ما شبانه روزي انجام ميديم حمايت و دستگيري از ايتام و مستمندانه هيچ توقعي هم نداريم. ساختماني هم كه مورد اشاره دوستانه واسه مديريت كشور زياد بزرگ و آنچناني نيست.كاركنان و مددجويان همين نهاد در سراسر كشور با مراجعه به تهران از اين امكانات استفاده ميكنن.و با توجه به برگزاري نشستها و ديدارهاي مهمي كه بعضا خارجي هستن لزوم چنين ساختمانهايي نيازه .
كارمند امداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
۱۵
۲
اين عكسها را كه ديديد بد نيست يه سري به ادارات امداد تو شهرستانها بزنيد كه سه تا كارمند تو يه اتاق 12متري با حجم بالاي مددجويان نيازمند حتي نميتونن نفس بكشند يه جا برا نماز خوندن ندارند و بعضا بغل ميز كارشون نماز ظهر و عصر را ميخونن خيلي هاشون هنوز مستاجرند و با اتوبوس واحد سركار ميرن (هميشه خونه كدخدا ريخت و پاشه خونه رعيت نون خشك آب ميزنن )
هما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۰۷ آبان ۱۳۹۱
۴
۰
زارعی شما فقط یکجارو دیدین مثل اینه که توی خونه یک اتاق مرتب شه بگیم همه جا تمیزو مرتب آماده هست برا پذیرای یا زندگی روزمره یا برنج بخری بدون هیچی بگی مواد غذایی آماه شده بپذیم.....من مددجو هستم 22000تومن بدون هیچی بدرد زندگی تو میخوره؟اسمش مستمری هست میخای بدم بتو؟ازقدیم گفتن از نخورده بگیر بده به خورده این اقایون که تو زندگی وکاخشون از ما خبر ندارنکه.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۱
۱۱
۱
عزیزان ، ساختمان اداری از طلا باشه ، چه نفعی به حال کارمند
ح ع ک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۷
۱
کدام ستاد در مرکز چنین ساختمانهایی و حتی بزرگتر و مجلل ترندارد .ساختمانی اینچنین به عنوان ستاد یک اداره ، نیاز و ضروری است . فعالیت شبانه روزی - بی ریا و کم توقع پرسنل این نهاد ستودنی است کدام کارمند برای مردم نیازمند و سالمندان در شبانه روز و تعطیلات تلاش میکنند. ادارات امداد در شهرستانها بسیار کوچک است و در یک اتاق چند نفر کار میکنند....
امید اصلانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۲
دوستان یکی به من بگه این خدمت کمیته امداد به چه کسانی انجام میشه.من افرادی رو میشناسم که تحت پوشش کمیته امداد هستند و حتی حمام در خانه ندارند
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۳
با سلام من از خدمات نهاد مقدس امداد تشکر می نمایم نهادی که تمام مددکاران آن با عشق وعلاقه به امام ورهبری و ولی نعمتان این نظام خدمت می کنند شاید کم وکاستی باشد ولی از مطالب فوق توسط برخی از افراد باید به خدا ÷ناه برد.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۱
با سلام
تشکر از اطلاع رسانی و پخش نظرات . من کارمند ک. ا. هستم و واقعا از اقدامات مدیران این نهاد به شدت شاکی هستم . این نهاد مثل پادگان نظامی شده و با اوایل تاسیس فرق دارد . امام خمینی نظرشان به اسراف نبود اما متاسفانه بیسوادی مسئولین نهاد به اسراف های نجومی تبدیل شده است . ما را نجات دهید و مقدمات ادغام نهاد را با دستگاههای دیگر فراهم کنید اگر واقعا راست میگویید و به فکر مردم هستید جلو بریز بپاش را بگیرید . شاکی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
۲
۱
باور کنید من با امداد 13 سال کار کردم ..... حالا ما تو شهرستان بودیم رئیس اونقدر ....... است که معلوم نیست اون رئیس با مسئول امور اداری نمیدونید چه افتضاحی
فریاد بالاتر از آتش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
سلام - من خودم از کارکنان امداد هستم با 24 سال سابقه خداوکیلی هر مجموعه ای هم خوب دارد هم بد ولی درخصوص تعهد و وظیفه شناسی امداد از بهترین ادارات است ، انداره تمام دستگاههای متولی شغل پایدار ایجاد شده و بیماران زیادی را درمان نموده و دانش آموزان بی سرپرست تا طی نمودن مدارج بالا حمایت میکند ، بحث مسکن و کمک به تهیه جهیزیه و دیگر خدمات بماند ، کافی است به بیانات سال 94 رهبر تعمق کنید که فرمودند از کار امداد راضی هستم
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
۰
۰
ببخشید ساختمان سوهانک از پول مردم ساخته نشده چند خییر ساختند بعدش مخلص ترین کارکنان را دارد
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز