۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

تجمع دانشجویان مقابل مجلس +تصاویر

دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی پس از اینکه از تجمع در مقابل وزارت علوم و صحبت با وزیر به نتیجه نرسیدند امروز در اعتراض به ادغام این دانشگاه با دانشگاه خوارزمی مقابل درب مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
کد خبر : ۲۳۸۳۱۷
صراط: دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی پس از اینکه از تجمع در مقابل وزارت علوم و صحبت با وزیر به نتیجه نرسیدند امروز در اعتراض به ادغام این دانشگاه با دانشگاه خوارزمی مقابل درب مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی در اعتراض به ادغام این دانشگاه با دانشگاه خوارزمی امروز مقابل درب شمال مجلس تجمع کردند.
 
حدود 400 دانشجوی دانشگاه علوم اقتصادی امروز در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و به تعداد آن‌ها نیز افزوده می‌شود.
 
این دانشجویان بنرهایی در اعتراض به ادغام دانشگاه علوم اقتصادی و دانشگاه خوارزمی در دست دارند.
 
« همدلی و همزمانی؛ ترجیح منافع ملی بر منافع فردی»، « دانشگاه من کجاست؟»، « تا تامین نشدن منافع بر حق خود ایستاده‌ایم»، «انتخاب من خوارزمی نبود» و «تا دریافت پاسخ قانع‌کننده بازنخواهیم ایستاد» از جملاتی است که بر روی بنرها وجود دارد.
 
با توجه به اطلاعیه شورایعالی انقلاب فرهنگی مبنی بر اینکه این شورا مصوبه‌ای در زمینه ادغام این دو دانشگاه ندارد و تکذیب ادعای مطروحه از سوی شورا، دانشجویان در انتظار پاسخ مسئولان هستند و از همین رو تاکنون چندین تجمع در مقابل نهادهای مختلف داشته‌اند.
 
دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی پس از تجمع هفته گذشته مقابل نهاد ریاست جمهوری که قول پیگیری دریافت کردند صبح روز گذشته مقابل درب وزارت علوم تجمع کردند که چند نماینده از بین دانشجویان موفق به صحبت با وزیر علوم شدند ولی پاسخ قانع‌کننده‌ای دریافت نکردند و به همین منظور امروز این تجمع در مقابل درب شمالی مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.


منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز