۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

برنامه نشست موتلفه، ایثارگران و پایداری

دبیرکل حزب موتلفه از برگزاری نشست سه‌جانبه موتلفه، ایثارگران و پایداری در چند روز آینده خبر داد و گفت: ما در این دیدارهای سه‌جانبه بیش از 80 درصد در ائتلاف پیشرفت کرده‌ایم.
کد خبر : ۲۳۸۳۱۸
صراط: دبیرکل حزب موتلفه از برگزاری نشست سه‌جانبه موتلفه، ایثارگران و پایداری در چند روز آینده خبر داد و گفت: ما در این دیدارهای سه‌جانبه بیش از 80 درصد در ائتلاف پیشرفت کرده‌ایم.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتشار منشور اصولگرایی از سوی جامعه مدرسین و جامعه روحانیت اظهار داشت: اصولگرایانی که با یکدیگر مذاکره می‌کنند مشترکاتی دارند که بر اساس آن بحث و بررسی‌ها را انجام می‌دهند.
 
حبیبی درباره نشست سه‌جانبه موتلفه، پایداری و ایثارگران تصریح کرد: ما ظرف چند روز آینده جلسه مشترکی خواهیم داشت و این مذاکرات سه‌جانبه فقط درباره ائتلاف اصولگرایان است.
 
دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه ما در این جلسات بیش از 80 درصد درباره ائتلاف اصولگرایان پیش‌روی داشته‌ایم، گفت: اصولگرایان باید یکصدا و با یک لیست در انتخابات ورود کنند.
 
وی در خصوص دیدار حزب موتلفه با ناطق‌نوری نیز گفت: ما هرچند وقت یکبار با آقای ناطق ملاقات داریم و این دیدارها الزاماً محدود به انتخابات نیست.
منبع: فارس