۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳

سفر روحانی به غرب تهران به تعویق افتاد

نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران به مدت دو هفته به تعویق افتاد.
کد خبر : ۲۳۸۴۰۵
صراط: حسین گروسی با اشاره به تعویق سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از مصوبات در دولت‌های قبلی اجرایی نشده، دولت تدبیر و امید به دنبال احصای این نواقص بوده و می‌خواهد در سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس این مشکلات در کنار دیدار مردمی رفع شود تا این سفر از خروجی مناسبی برخوردار باشد.
 
وی با اشاره به دلیل اصلی تعویق سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس بیان کرد: موضوع مطرح شده مهمترین عاملی بود که رئیس جمهور سفر خود را به شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس به تعویق انداخت تا با مطالعه بیشتر، این سفر خروجی مناسب‌تری داشته باشد.
 
نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به این دلیل که حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن روحانی نخستین سفر استانی خود را از شهرستان ملارد آغاز کرد، به مردم و مسئولان این منطقه قول داده بود که دور دوم سفر استانی خود به استان تهران را از شهرستان ملارد آغاز کند.
 
وی با اشاره به اولویت‌های اصلی شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس تصریح کرد: در شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس چهار اولویت اصلی وجود دارد که شامل احداث بیمارستان، تصفیه‌‌خانه آب و فاضلاب، مترو و شهرک‌های صنعتی است.
 
گروسی در پایان به زمان سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس اشاره کرد و متذکر شد: به احتمال زیاد، سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس به دو هفته دیگر موکول شده است.
منبع: فارس
برچسب ها: روحانی غرب تهران