۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

برانکو: می‌خواهیم صعودمان را قطعی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قصد داریم در دیدار مقابل لخویا صعودمان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کنیم.
کد خبر : ۲۳۸۴۲۸
صراط: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قصد داریم در دیدار مقابل لخویا صعودمان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کنیم.

برانکو ایوانکوویچ درباره وضعیت محروم و مصدومان پرسپولیس برای دیدار روز چهارشنبه مقابل لخویای قطر گفت: تا این لحظه همه بازیکنان خوب هستند و حتی محسن بنگر که مصدوم بود، مصدومیتش را پشت سر گذاشته است.
 
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌های خود را برای فصل آینده به باشگاه تحویل داده است یا نه، گفت: برنامه‌ای که می‌خواهیم در حال آماده شدن است و در حال بررسی هستیم که چه بازیکنانی در فصل آینده می‌توانند انتظارات ما را برآورده کنند و در چه نقاطی نیاز به بازیکن داریم.
 
برانکو که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، در مورد وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: سرمایه بزرگی در اختیار ماست و تلاش خواهیم کرد که در بازی مقابل لخویا صعودمان را به مرحله بعدی قطعی کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد تا برای فصل آینده با تیم قوی‌تری در مسابقات شرکت کنیم.
 
وی درباره شناخت خود از لخویا گفت: مسابقه این تیم مقابل پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان را دیده‌ام و آنها تیمی هستند که قهرمان فعلی قطر محسوب می‌شوند و این مسئله به خودی خود نشان دهنده کیفیت تیمی آنهاست.
منبع: تسنیم