۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

مشکلات اصلی پرسپولیس از نگاه انصاریان

مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید این تیم در ابتدای فصل بد بسته شده است.
کد خبر : ۲۳۸۴۴۷
صراط: مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید این تیم در ابتدای فصل بد بسته شده است.

علی انصاریان درباره نتایج ضعیف سرخپوشان تهران اظهار کرد: اوضاع پرسپولیس از همان ابتدای فصل خراب بود. بهتر است بگویم علی دایی پرسپولیس را بد بست و همین موضوع در ادامه مشکلات زیادی را برای این تیم به وجود آورد. در ادامه فصل تغییراتی که در این تیم به وجود آمد، به مشکلات دامن زد. در نهایت آن چه در حال حاضر شاهد هستیم، نتیجه اتفاقات ابتدای فصل است.
 
وی افزود: چند سالی است که این باشگاه با مشکلات مالی مواجه است و همیشه مشکلات مالی روی نتایج تیم تاثیرگذار بوده اما امسال همه فکر می‌کردند مشکلات مالی دیگر حل می‌شود و باشگاه سروسامان می‌گیرد اما تغییراتی که در باشگاه ایجاد شد، اجازه نداد باشگاه وضعیت خوبی داشته باشد. نمی‌خواهم از نتایجی که علی دایی یا حمید درخشان کسب کردند، انتقاد کنم. باید مشکل را ریشه‌ای نگاه کنیم. پرسپولیس در ابتدای فصل بد بسته شد و در ادامه مشکلات دیگری گریبانگیرش شد.
 
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که به نظرش چه راهکاری وجود دارد که این تیم از این وضعیت خارج شود، گفت: بهتر است فقط صبر کنیم و اجازه دهیم که ثبات در باشگاه حاکم شود. در حال حاضر تنها چیزی که می‌تواند پرسپولیس را از این وضعیت نجات دهد، ثبات است. امیدوارم سال آینده پرسپولیس قدرتمندی را در لیگ برتر ببینیم. این تیم با ثبات مدیریت بتواند به جایگاه واقعی خود برسد.
 
انصاریان در پایان در پاسخ به این که آیا نگران سقوط پرسپولیس به لیگ یک نیست، گفت: مطمئن باشید پرسپولیس به لیگ یک سقوط نمی‌کند. شیر حتی اگر هم پیر باشد باز هم شیر است.
منبع: ایسنا