۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

ابهام در سفر کاپیتان پرسپولیس به قطر

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برای همراهی این تیم در سفر به قطر در فرودگاه امام خمینی (ره) دچار مشکل شد.
کد خبر : ۲۳۸۴۷۶
صراط: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برای همراهی این تیم در سفر به قطر در فرودگاه امام خمینی (ره) دچار مشکل شد.

درحالی که چند روز پیش محمد نوری و یکی دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر بدهی مالیاتی ممنوع الخروج شده بود و حتی این احتمال می‌رفت که سرخپوشان را در سفر به قطر همراهی نکنند اما اعلام شد که مشکل آنها برطرف شده و می‌توانند همراه دیگر بازیکنان به دوحه بروند.  
 
به همین خاطر محمد نوری امروز همراه دیگر بازیکنان در فرودگاه امام خمینی (ره) حاضر شد تا به قطر برود اما در آخرین لحظات از سوی مسئولان فرودگاه اعلام شد که نام کاپیتان پرسپولیس هنوز از فهرست افراد ممنوع الخروج خارج نشده است.
 
پس از این اتفاق مسئولان باشگاه پرسپولیس که پیش از این اعلام کرده بودند مشکل محمد نوری حل شده است به تکاپو افتادند تا نام وی را از فهرست ممنوع الخروجی‌ها خارج کنند. پرسپولیسی‌ها در گفت‌وگو با مسئولان فرودگاه امام خمینی (ره) تأکید داشتند که مشکل نوری حل شده است و می‌تواند تیم را در سفر به قطر همراهی کنند اما تلاش آنها ثمربخش نبود.  
 
در شرایطی که کمتر از نیم‌ساعت به پرواز تیم فوتبال پرسپولیس به قطر باقی مانده و محمد نوری ناامید از همراهی تیم در سفر به قطر بود، رضا نورمحمدی وارد فرودگاه شد. نورمحمدی که برای گرفتن مجوز خروج از کشور خود به اداره گذرنامه رفته بود، همراه خود مجوزی داشت که به محمد نوری هم اجازه می‌داد، تیم را در سفر به دوحه همراهی کند.
منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز