۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

برانکو: از شرایط پرسپولیس راضی ام

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از شرایط تیم خیلی راضی هستم و حضور بنگر هم یک دلگرمی برای همه ماست.
کد خبر : ۲۳۸۴۹۷
صراط: برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر این تیم به قطر برای بازی مقابل لخویا درباره وضعیت تیم پرسپولیس پیش از این بازی گفت: از شرایط تیم خیلی راضی هستم و همه بازیکنان سالم هستند. بنگر هم به تیم ملحق شده و باید ببینیم که از آغاز مسابقه می‌توانیم از او استفاده کنیم یا در خلال مسابقه. اما در هر صورت حضور او یک دلگرمی بزرگ برای من و تیم است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم همه بازیکنان بتواند روز چهارشنبه در بالاترین سطح خودشان را نشان دهند و دوست دارم که در همین مسابقه موفق شویم و بتوانیم جواز صعود مرحله بعد را به دست آوریم تا راهی 8 تیم برتر آسیا شویم.

برانکو در پاسخ به این سؤال که نگران تغییر و تحولات رخ داده در مدیریت باشگاه پرسپولیس هست یا نه، اظهار داشت: ما اینجا آمده‌ایم تا بازی کنیم. پرسپولیس بزرگترین باشگاه آسیاست و قطعا مدیران باشگاه به دنبال بهترین راه حل هستند و این وظیفه ماست که هر چه بهتر بازی کنیم و تا جایی که امکان دارد شرایط به بهترین نحو باشد تا کسانی که می‌توانند مدیریت باشگاه را بر عهده بگیرند. من مدت بسیار کوتاهی است که ایران هستم و نمی‌توانم در این باره اظهار نظر کنم هر چند که من یک مربی هستم و ساختار باشگاهی و اینکه چه کسی قرار است مدیریت را بر عهده بگیرد در حیطه من نیست و کسانی در کشور ایران وجود دارند که در این باره تصمیمات درستی می‌گیرند هر چند که مسئولان کشور ایران خودشان بهترین تصمیم را در این خصوص خواهند گرفت و قطعا آنها به دنبال بهترین راه حل هستند تا پرسپولیس و هواداران این تیم در شرایط خوبی قرار بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در باره بازیکنانی که مشکل خروج از کشور را داشتند،‌افزود: همه این بازیکنان اینجا هستند و به ما کمک می‌کنند.

برانکو درباره اینکه در بازی با سپاهان مشخص شد مدافعان کناری پرسپولیس با ضعف‌هایی همراه هستند که سپاهان از این شرایط بهترین استفاده را کرد، افزود: همیشه در هر تیمی مشکلی وجود دارد. اما سپاهان مقابل ما فقط یک شانس گل ایجاد کرد که یک پرتاب اوت بود و یکی هم ضربه سری بود که سوشا مکانی آن را روی خط گرفت.گل‌هایی که زده شد فقط بر اثر اشتباهات انفرادی خودمان بود به طوری که این مسابقه که در آن شکست خوردیم اما خوشبینی زیادی برای ما فراهم کرد. چون روی دروازه سپاهان 6 شانس مسلم گل داشتیم و یک پنالتی ما هم گرفته نشد و قطعا سزاوار امتیاز بیشتری بودیم. ولی این مسائل پشت سر ما قرار دارد اما الان در برابر ما لخویای قطر قرار دارد که قهرمان این کشور است و قطعا در آن سطح هم آنها با یک شادابی خاصی مقابل ما بازی می‌کنند و با توان بیشتری به مصاف ما می‌آیند.

وی در پاسخ به این سؤال که برای بازی مقابل لخویا برای 3 امتیاز بازی می‌کنند یا یک امتیاز،‌تصریح کرد: پرسپولیس همیشه به دنبال 3 امتیاز است. اما همیشه این امکان وجود ندارد اما تا وقتی من سرمربی پرسپولیس هستم این فلسفه کاری ماست. اما باید در نظر داشت که همه امکاناتی که ما در اختیار داریم یا نداریم اما من همیشه تیم را این طور تمرین می‌دهم چون پرسپولیس حق دفاع کردن ندارد. حق نقشه‌کشی و حسابگری هم ندارد و همیشه باید برای کسب 3 امتیاز بجنگند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه در بازی مقابل سپاهان گابریل در کناره بازی می‌کرد و این موضوع نیمی از توان این بازیکن را گرفته بود و آیا این روند در بازی مقابل لخویا هم انجام می‌شود یا نه، تصریح  کرد: در این مسابقه گابریل به عنوان بازیکن ذخیره بازی خواهد کرد.

وی درباره اینکه عده‌ای از منتقدان پرسپولیس معتقد بودند تعویض برانکو در بازی با سپاهان به ضرر این تیم بوده خاطرنشان کرد: منظور شما دقیقا کدام تعویض است.

خبرنگاران به سرمربی پرسپولیس گفتند که منظورشان تعویض گابریل با پیام صادقیان است که برانکو ادامه داد: چرا فکر می‌کنید تعویض اشتباه بوده است؟! بعد از آن تعویض ما دو شانس گل دیگر ایجاد کردیم. از آن جهت نتیجه برگشت که دو اشتباه فردی کردیم.اما پرسپولیس اینی است که همیشه توان هجومی بازی کردن دارد و می‌تواند هجومی و سرعتی بازی کند اما گابریل در این زمینه کمی در مسائل هجومی دچار کمبود شده بود اما می‌دانیم که او مشکل مصدومیت سر دارد و طبیعی است که او در درگیری‌ها کم می‌آورد.

برانکو در باره اینکه گفته می‌شود تعویض صادقیان سفارشی از طرف حسین هدایتی بود افزود: از زمانی که من به ایران آمدم و بعد از بازی با النصر اصلا او را ندیدم. او به تجارت خودش می‌پردازد و اصلا در مسابقه هم حضور نداشت. من پیام را در زمین گذاشتم تا در چند صحنه به خانزاده کمک کند. چون گابریل نمی‌توانست این کار را بکند چون از سمت چپ هادی نوروزی عالی زمین را بسته بود اما از سمت راست مشکل داشتیم.

 

منبع: فارس