۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
نجف نژاد مثل نژادفلاح حکم گرفت

عامل رسوایی بزرگ چگونه حکم گرفت؟

مردی که باعث حذف استقلال از لیگ قهرمانان شده بود بار دیگر به سمت هیات مدیره این تیم منصوب شد.
کد خبر : ۲۳۸۵۳۴
صراط: بازگشت مقداد نجف‌نژاد به استقلال در حالی که طی ماه‌های گذشته بارها این شایعه نقل محافل شده بود رسمی شد تا مردی که باعث حذف استقلال از لیگ قهرمانان شده بود بار دیگر به سمت هیات مدیره این تیم منصوب شود.

نجف‌نژاد که در ابتدای فصل طی جلسه‌ای با محمد گودرزی، وزیر ورزش به دنبال راهکاری برای بازگشت به استقلال بود بعد از به نتیجه نرسیدن بحث با حالت قهر از دفتر وزیر ورزش خارج شد. اکنون او بار دیگر به استقلال بازگشته که به نظر می‌رسد وزارت ورزش در قبال موضع او کوتاه آمده و باید دید این تغییرات می‌تواند به سود آبی‌هایی باشد که کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد نیز برای‌شان به خطر افتاده است.

نجف نژاد را مطمئنا هواداران استقلال با ماجرای حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا با توجه به عدم ارسال اسامی تیم‌شان به خاطر می‌آورند. تیمی که امیر قلعه‌نویی در حالی که سرمربیگری‌ تیم ملی را برعهده داشت، مدیر سازمان فوتبال استقلال هم بود. بعد از آن ماجرا که باعث استعفای امیر قلعه‌نویی شد، نجف‌نژاد با توجه به این اتفاق بزرگ در سمت خود باقی ماند و بعد از مدتی از استقلال رفت.

نجف نژاد که از 3 سال پیش و با بازگشت امیر قلعه نویی در این تیم به استقلال بازگشته، در حال حاضر پر سابقه ترین عضو هیات مدیره محسوب می شود و انتخابش به عنوان رییس چندان هم عجیب نیست به خصوص که در باشگاه پرسپولیس اتفاق مشابهی افتاده است. ناظران عقیده دارند ریاست نجف نژاد در هیات مدیره استقلال بیشتر به دلیل پافشاری محمود گودرزی در این تیم و سعی وی در حفظ مجلس برای عدم استیضاح باشد. یادمان نرفته که محمود گودرزی چندی پیش به حضور 150 نماینده مجلس با سمت‌های مختلف در فدراسیون‌ها فعالیت دارند اعتراض کرده بود در چرخشی عجیب دست یاری به سمت مجلسی‌ها دراز کرده و از حضورشان استقبال کرده است.

اگر به ماجرای انتخاب محمدحسین نژادفلاح هم نگاهی بیندازد به نتایج مشابهی خواهید رسید.

جالب اینکه هر دو مدیر جدید و مجلسی سرخابی ها در اولین مصاحبه ها پس از حضور وعده حل مشکلات مالی را داده اند؛ ماموریتی که نژادفلاح در آن موفق نبود و مشخص نیست نجف نژاد در فاصله کوتاه تا پایان فصل در آن توفیقی داشته باشد.
منبع: ورزش سه
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز