۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

قول کفاشیان درمورد پولادی

رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: علی کفاشیان قول داده در خصوص مشکل مهرداد پولادی پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا وضعیت این بازیکن مشخص شود.
کد خبر : ۲۳۸۵۹۰
صراط: رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: علی کفاشیان قول داده در خصوص مشکل مهرداد پولادی پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا وضعیت این بازیکن مشخص شود.

مهرعلی باران‌چشمه در مورد مراسم تجلیل از مدال‌آوران نیروهای مسلح اظهار داشت: این مراسم امروز (سه‌شنبه) برگزار می‌شود که از مدال‌آوران و افتخارآفرینانی که در مسابقات نظامیان جهان (سیزم) موفق بودند تجلیل به عمل می‌آید. ما سال گذشته هم میزبان مسابقات قهرمانی تکواندو و والیبال نظامیان جهان بودیم به همین خاطر از رؤسای هیئت‌های برتر و ... تجلیل به عمل می‌آوریم که میهمانانی از نیروهای مسلح، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و ... هم در مراسم امروز حضور خواهند داشت.

وی که با برنامه صبح و ورزش رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد درباره بازیکنان سرباز و مشکل آنها گفت: همه آنهایی که کارت‌شان ابطال شده بود، وضعیت خدمت سربازی‌شان مشخص شد و بیش از 95 درصد آنها به مراکز آموزش رفتند، آموزش دیدند و اکنون در مراکز مختلف مدت زمان خدمت یگانی‌شان را پشت سر می‌گذارند.

رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اینکه گویا فقط وضعیت مهرداد پولادی مشخص نشده است، خاطرنشان کرد: پولادی و یکی دو بازیکن دیگر هستند که باید تکلیف‌شان مشخص شود. این بازیکن هم قول داده بعد از پایان بازی‌هایش در قطر به ایران بیاید و کفاشیان هم قول داده پیگیر ماجرا باشد تا وضعیت او مشخص شود.

باران‌چشمه با بیان اینکه بیشتر این افراد بازیکنان لیگ دسته اول بوده‌اند، ادامه داد: امیدوارم این دو سه بازیکن هم زودتر وضعیت‌شان را مشخص کنند تا تمام نفرات ساماندهی شوند و این بازیکنان در سال‌های بعد مشکلی برای بازی کردن نداشته باشند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط پولادی
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز