۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۳

رونمایی از ابرقهرمان همجنسگرا!

این شخصیت در مجموعه مردان ایکس با بازی «شان اشمور» تصویر شده بود که البته خود این بازیگر منحرف نیست.
کد خبر : ۲۳۸۸۸۲
صراط: کمپانی مارول اخیرا از یک ابرقهرمان همجنسگرا رونمایی کرده است.

مردان ایکس همیشه جزو محبوب ترین فیلم ها و کمیک استریپ های ابرقهرمانی جهان بوده است.

مجموعه ای که فیلم هایش را با بازی هیو جکمن، مایکل فاسبندر، هاله بری، سر یان مک کلن، الن پیج و جنیفر لاورنس به خاطر می آوریم. مردان ایکس گروهی هستند که به خاطر قدرت های ابرقهرمانانه شان از جامعه کنار گذاشته شده‌اند و حتی گاهی مجبورند هویت واقعی خودشان را از مردم عادی مخفی کنند و الا برایشان خطرساز است.

این مضمون اصلی از قدیم الایام خیلی ها را یاد گروه های منحرف جنسی مانند همجنسگرایان می انداخت و بسیاری معتقد بودند که مردان ایکس مجموعه ای در حمایت از LGBT است. اما مارول هیچگاه این موضوع را تایید نکرد. حتی با وجود آن که خیلی از چهره های سرشناس هالیوود که به همجنسگرایی مشهورند هم در آن بازی کردند. افرادی مثل الن پیج و سر یان مک کلن.

حالا اما در مجموعه جدید کمیک استریپ کمپانی مارول، که به صورت مجله های مصور وارد بازار می شود یکی از شخصیت های مردان ایکس رسما همجنسگرایی خودش را اعلام کرد. بابی درک یا «مرد یخی» کسی است که همجنسگرایی اش رسما مشخص و اعلام شده است تا از این پس منحرفین جنسی هم ابرقهرمان مخصوص خودشان را داشته باشند. این شخصیت در مجموعه مردان ایکس با بازی «شان اشمور» تصویر شده بود که البته خود این بازیگر منحرف نیست. باید دید سرنوشت کاراکتر «مرد یخی» روی پرده سینما چگونه رقم خواهد خورد؟
منبع: تسنیم