۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

سیاسی: می‌دانستند طرف ضدانقلاب است

حمیدرضا سیاسی بعد از تحمل 127 روز زندان ، تازه می گوید درباشگاه می دانستند کسی که در مادرید به انتظارشان نشسته یک ضد انقلاب بوده است.
کد خبر : ۲۳۸۹۳۶
صراط: حمیدرضا سیاسی بعد از تحمل 127 روز زندان ، تازه می گوید درباشگاه می دانستند کسی که در مادرید به انتظارشان نشسته یک ضد انقلاب بوده است.

روزنامه شهروند در شماره پنجشنبه خود نوشته است حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پرسپولیس که با آزادی از زندان به چالشی جدید برای مدیریت تیم بدل شده ، می گوید در مزایده سوم برای خرید پرسپولیس شرکت می کند . سیاسی در این گفت و گو حرف های مهم دیگری هم زده و مثلا گفته است:«می گفتند تو برای شکایت بهنام پیشرو و البته دیدار با یک ضد انقلاب در مادرید به زندان افتادی . جالب است ولی غیر از من چند نفری در باشگاه بودند که از قبل سفر ما می دانسند چه کسی این دیدار را هماهنگ کرده. آنها می دانستند او ضد انقلاب است اما کلامی به من نگفتند.»
 
سیاسی در پایان اشاره کرده قرار شده از این پس و تا زمان واگذاری او به تیم کمک مالی کند و نژادفلاح مسئول اجرایی تیم باشد. او ساعتی بعد با پذیرش استعفایش از سوی هیات مدیره تیم گفت:«از این پس دیگر مدیر تیم نیستم و فقط در هیات مدیره حضور دارم.»