۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

پیکر استاد تیتر بر دستان اهالی قلم

مراسم تشییع پیکر سرآمد تیتر روزنامه‌نگاری ایران استاد حسین قندی دقایقی پیش با حضور اهالی قلم و رسانه، برگزار شد.
کد خبر : ۲۳۹۱۰۴
صراط: مراسم تشییع پیکر سرآمد تیتر روزنامه‌نگاری ایران استاد حسین قندی دقایقی پیش با حضور اهالی قلم و رسانه، برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر استاد حسین قندی استاد تیتر روزنامه‌نگاری ایران دقایقی پیش با حضور حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، محمد سلطانی‌فر رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه و جمعی از اساتید دانشگاه علامه طباطبایی و اساتید حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه از مقابل در مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
 
در این مراسم حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با تسلیت درگذشت استاد قندی گفت: همه شما اصحاب رسانه که اینجا گرد آمده‌اید با زوایای مختلف شخصیت او آشنا هستید استادی کم‌نظیر که در کنار کار حرفه‌ای در کار تربیت شاگردان نیز همت داشت.
 
وی با بیان اینکه این مجال فرصت مناسبی برای سخنرانی‌های طولانی نیست، گفت: یکی از شاخصه‌های اصلی استاد قندی توجه ویژه وی به اخلاق حرفه‌ای در روزنامه‌نگاری بود موضوعی که هم اکنون متغیر بحرانی رسانه‌های کشور است.
 
وی تصریح کرد: این استاد روزنامه‌نگاری همواره به تربیت شاگردان توجه ویژه‌ای داشت، اگر چه هم اکنون جای او خالی است اما باید به یاد داشته باشیم که کسانی که کار آموزشی می‌کنند همواره یادشان جاویدان است.
 
در ادامه این مراسم مجید رضاییان، روزنامه‌نگار و استاد ارتباطات با تسلیت درگذشت استاد قندی گفت: حسین قندی را باید از آثار و اثرگذاری او در عرصه مطبوعات شناخت و امیدوار هستیم راهش، تفکرش، سبکش و اصرارش بر ادبیات صحیح همواره مستدام باشد.
 
در ادامه فریدون صدیقی نیز درگذشت استاد قندی را به خانواده وی و اصحاب رسانه تسلیت گفت و مهسا قندی دختر استاد حسین قندی نیز با بیان اینکه پدر من تمام اصحاب رسانه را عاشقانه دوست داشت این ضایعه را به خانواده بزرگ اصحاب رسانه تسلیت گفت.
 
پیکر مرحوم حسین قندی پس از این مراسم برای خاکسپاری در قطعه نام‌آوران به بهشت‌زهرا (س) منتقل شد.
 
استاد قندی استاد تیتر روزنامه‌نگاری ایران که سالها با بیماری آلزایمر دست و پنجه نرم می‌کرد 2 روز پیش دار فانی را وداع گفت.
منبع: فارس