۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

سیاسی: کاش از زندان آزاد نمی‌شدم

مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه همچنان در هیات مدیره این باشگاه فعالیت دارد، گفت: خیال آقای هدایتی و همه راحت که نه من و نه هیچ شرکت و فرد منتسب به من در مزایده پرسپولیس شرکت نمی‌کند!
کد خبر : ۲۳۹۱۲۷
صراط: حمیدرضا سیاسی که روز پنجشنبه در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها از حضورش در مزایده پرسپولیس خبر داده بود، تاکید کرد که قصد شرکت در این مزایده را ندارد و خیال همه از این بابت می‌تواند راحت باشد. سیاسی همچنین با بیان اینکه همچنان عضو هیات مدیره باشگاه است، درباره باخت سرخپوشان به لخویای قطر هم گفت: لابد مقصر این شکست هم من بودم!

مشروح گفتگو با سیاسی در زیر می‌آید:

آقای سیاسی! روز پنجشنبه مصاحبه‌ای از شما منتشر شد که گفته بودید در مزایده پرسپولیس شرکت می‌کنید. آیا چنین قصدی دارید؟
- سیاسی: خیر. چنین چیزی صحت ندارد. من در مزایده واگذاری باشگاه پرسپولیسس شرکت نمی‌کنم. خیال همه و آقای هدایتی هم راحت باشد!

* این گمانه زنی هست که ممکن است شرکت‌ها و یا افرادی منتسب به شما در مزایده شرکت کنند.
- خیر. نه من و نه افراد و شرکت‌های منتسب به من در مزایده پرسپولیس حضور نخواهند داشت. من هرگونه حضور در مزایده را تکذیب می‌کنم.

* ولی شما گفته بودید نمی‌توانید از پرسپولیس دل بکنید؟
- بله. هنوز هم می‌گویم. پرسپولیس را دوست دارم و در هر قالب دیگری که بتوانم به این تیم کمک می‌کنم.

* با استعفای شما از مدیرعاملی باشگاه هم موافقت شد. آیا هیات مدیره تحت فشار این کار را کرد؟
- استعفای من بعد از دو، سه روز بررسی، روز پنجشنبه گذشته تایید شد. فشاری هم در کار نبود. به هر حال هیات مدیره شناخت کافی از طرف مقابل نداشت و  چون خواه ناخواه بعد از استعفای مدیرعامل، نفر بعدی باشگاه می‌آید، چند روز طول کشید.

* منظورتان آقای نژادفلاح است؟
- بله. به هر حال اخلاقی نیست دو نفر در باشگاه تحت یک عنوان کار کنند! مسئول باشگاه باید حوزه عمل و اختیاراتی داشته باشد تا بتواند تصمیمات درستی بگیرد.

* امیر رضا خادم معاون وزیر ورزش در جلسه‌ای که هفته گذشته برگزار شد، شما را به عنوان مسئول اقتصادی باشگاه معرفی کرد و از شما خواسته بود کارهای اقتصادی را پیگیری کنید.
- خادم چنین چیزی به من نگفته بود!

* با این حساب و با قبول استعفای شما، آیا به باشگاه پرسپولیس کمک مالی انجام می‌دهید؟
- پرسپولیس عشق من است و هر زمانی که بتوانم چه جانی و چه مالی به آن کمک می‌کنم! من پرسپولیس را تنها نمی‌گذارم چون این باشگاه با مهر و دل من آغشته است.

* یعنی با وجود مدیرعامل نبودن، به باشگاه کمک مالی می‌کنید؟
- من قبلا هم گفته بودم در صورتی که باشگاه چشم انداز و برنامه‌ای داشته باشد که تشخیص بدهیم کمک مالی ما به پیشرفت آن کمک می‌کند، قطعا دریغ نمی‌کنم. اینکه بخواهد کمک‌ها ما هوایی و بی حساب و کتاب باشد را هیات مدیره هم نمی‌پسندد. اگر این کمک‌ها در قالب برنامه ریزی باشد و هیات مدیره هم تشخیص بدهد، تا زمانی که هستم کمک می‌کنم.

* یعنی شما همچنان عضو هیات مدیره باشگاه هستید؟
- تا این لحظه که چیزی از رفتن، به من نگفته‌اند. هر لحظه که بگویند بروم، می ‌روم. تا این لحظه چیزی نگفته‌اند و حتی شایعه‌ آن هم مطرح نبوده!

* بگذریم. شکست پرسپولیس مقابل لخویا را چطور دیدید؟
- لابد این باخت هم تقصیر من بوده است؟ کاش یک هفته بیشتر مرا نگه می‌داشتند (در زندان) و دیرتر آزاد می‌شدم. باید بابت این باخت هم از هواداران عذرخواهی کنم!

* به عنوان عضو هیات مدیره، آیا باشگاه برخوردی با حرکت محمدرضا خانزاده خواهد داشت؟
- حقیقتا به خاطر اینکه از نظر روحی تحریک نشوم، این موضوع را پیگیری نکردم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی در قطر رخ داده است. شاید مقصر این حرکت هم من باشم!
منبع: مهر